Vandaag mijn auto en motor fiets in de krant gezet om de 25000 euro bij mekaar te krijgen.
Het heb geen nut om door tebetalen want volgens de kenners ga je een nieuw contrackt aan.
Met andere worden dan zie je ook van je rechten af omdat je nu weet waar het over gaat .
Over nemen is niet te betalen + dat het min 10jaar gaat duren eer je misschien je geld terug heb ,maar ik heb het geld toch niet dus er blijft een mannier over en dat is onder protest te betalen.
Ik heb ze nog even gebeld maar afbetalings regeling krijg ik niet mits ik van me rechten af .
Dus ook ik ga net zoals vele hier een fijne kerst te gemoed.....
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vandaag gaat de strijd beginnen
Re: vandaag gaat de strijd beginnen
Hallo Toompy,
Heb je al gekeken of je in aanmerking komt voor een advocaat met toevoeging?
Haal op het gemeentehuis een VIV formulier (Verklaring van Inkomen en Vermogen).
Als blijkt dat je voor gesubsidieerde rechtshulp in aanmerking komt hoef je maar een eenmalige bijdrage te betalen, deze varieert van 64 euro tot 551 euro.
Meer informatie hierover, kjik op www.rvr.org bij infobalie.
Voor advocatenbureaus bij jou in de omgeving kijk op www.advocatenorde.nl
Toompy, geef de moed niet op, neem een advocaat in de arm en ga het gevecht met dexia aan.
Laat die misdadige bende van dexia er niet met jouw geld vandoor gaan en jou een slechte kerst bezorgen.
Sterkte en groeten,
Piet
Heb je al gekeken of je in aanmerking komt voor een advocaat met toevoeging?
Haal op het gemeentehuis een VIV formulier (Verklaring van Inkomen en Vermogen).
Als blijkt dat je voor gesubsidieerde rechtshulp in aanmerking komt hoef je maar een eenmalige bijdrage te betalen, deze varieert van 64 euro tot 551 euro.
Meer informatie hierover, kjik op www.rvr.org bij infobalie.
Voor advocatenbureaus bij jou in de omgeving kijk op www.advocatenorde.nl
Toompy, geef de moed niet op, neem een advocaat in de arm en ga het gevecht met dexia aan.
Laat die misdadige bende van dexia er niet met jouw geld vandoor gaan en jou een slechte kerst bezorgen.
Sterkte en groeten,
Piet