LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verdachte personen op dit forum

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
XXX

Re: verdachte personen op dit forum

Ongelezen bericht door XXX »

Zeg Peter X (de Vries?), sta ik ook al op je lijst? Zo niet, dan voel ik me wel een beetje gepasseerd!!
Misschien handig om je te gaan bezig houden met echt nuttige zaken (geld verdienen om je schuld terug te betalen, ik noem maar wat).

Jean

Ongelezen bericht door Jean »

He plukker; wat bedoel je met de aangifte van Dhr Blok?
Ik herinner me iets als dat hij mij zou aangeven of zo?
Als je dat bedoeld, is inderdaad een sisserrrrrrrrrrrr!

Angela

Ongelezen bericht door Angela »

Jean, waarom wilde hij jou aangeven dan? Had ie weer niets beters te doen?!

gappie

Ongelezen bericht door gappie »

Die geeft iedereen aan hahahahahaha

PLUKKER

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Hoi Jean,

Ik weet het niet precies, maar er is hier medio maart een flinke woordenwisseling geweest (blijkbaar) tussen ? en Blok en toen heeft dhr. Blok aangifte gedaan of zo en zijn site bij HCCnet uit de lucht gehaalt (poeh!).

I.i.g. nooit meer iets gehoord na de stoere woorden van Blok over politie, aangifte etc.

Blok voelt zich sowieso nogal snel aangevallen. Laatst stuurde hij me nogal een intimiderend leeg mailtje en toen ik hem daarna meermalen een antwoord stuurde om een goed gesprek te voeren, dreigde hij ervoor te zullen zorgen dat ik mijn account kwijt zou raken.

PLUKKER - heeft daar wat moeite mee

Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Ach, weet het niet meer zo precies, niet meer zo mee bezig, maar in ieder geval toen ik hier voor het eerst opkwam was ik een gevierde man omdat ik als oud SS adviseur/verkoper wat mogelijkheden zou weten en wist om de pijn te verzachten. Toen ik er openlijk vooruit kwam dat veel leed te verzachten zou zijn door via herzieningen van hypotheken de lease weg te werken werd ik binnen notime aangevallen door Dhr. Blok en medesymphatisanten en werd ik gezien als een paria, lijkenpikker etc. etc.

Toch waren er diverse forumleden die mij hun gegevens doormailden en die ik een advies heb gegeven. Ik heb altijd gezegd daarmee naar een andere bank of adviseur te gaan en te kijken wat men ermee kon doen. Ik wilde alle schijn voorkomen dat ik inderdaad lijken pikte. Er is er maar eentje geweest die mij vroeg het voor hem op te lossen, daar ben ik nog mee bezig.

Omdat e.e.a. gevoelig lag bij sommige mensen heb ik een verhaal hier opgezet onder een andere naam, gewoon een case met feiten.....

De Tros echter vond het nodig om mij aan de schandpaal te zetten en iedereen te laten weten wie wie was. Ik dus.
Vanaf dat moment ontstond er een vete.....

Ik werd ook bedreigd door de telefoon en heb toen Dhr. Blok verweten dat hij dat wel eens zou kunnen zijn. Dat was weer een aanleiding dat hij mij zou aangeven en ga zo maar door.
Het leek wel op Israel/Palestijnen maar dan in het klein.

Ben dan ook heel lang van het forum geweest.....etc. etc.
Tevreden met de uitleg? Verder even goede vrienden hoor, met iedereen hier.

PLUKKER

Aha Jean, verhelderend. Tja, dat je hier niet al te objectief moet zijn om gewaardeerd te worden, is me snel duidelijk geworden. Toch is het uiterst interessant om hier zo nu en dan eens goed rond te kijken.

PLUKKER - hmmmm. interessant

gappie

plukker jouw voornaam begint met een J.

gappie maar het kan ook een P zijn:-))

PLUKKER

Hey gappie,

Lekker aan het puzzelen? In jouw naam zit een 'a' toch?

PLUKKER - quizmaster

gappie

Plukker dat klopt maar ook een paar p's. Kijk maar gappie en een "a" maar ook een i en een e.

gappie wel goed maar niet gek.

XXX

Maar in mijn naam zit geen X, dat maakt het allemaal een stuk moeilijker.
Of zijn dhr Blok en Peter X zulke speurneuzen, dat ze mijn ware identiteit allang onthuld hebben?! Spannend hoor!

XXX

Ik ben in ieder geval heel benieuwd naar de vorderingen in dit o zo belangrijke onderzoek!

Angela

Die Peter X is zelf zo verdacht als maar kan. Kijk maar naar zijn e-mail adres?!
Wel een grote mond hebben over anderen, maar zelf durf je ook niet met e-mail adres op het forum. Stoer hoor!

Ben

Ongelezen bericht door Ben »

Angela is evert.

Angela

Oh ja?! Ik weet van niets!
Ik ben gewoon Angela, en Evert is Evert. Ik ken hem zelfs niet eens...maar daar kan verandering in komen, toch ;).

evert

Ongelezen bericht door evert »

goed zo Angela, jij ben Angela en ik ben Evert.
Als ik je ooit met legioproblemen kan helpen dan vraag maar hoor,
liefs Evert.

Ben

Ongelezen bericht door Ben »

Evert je vraagt er zelf om. Angela wanneer gaan we naar de bios.

Ben

Bert

Ongelezen bericht door Bert »

Plukker wat bedoelde je hier met een 'a' in mijn naam is een 'a '

Bert.

Gesloten