LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

dexia betaald geen click-lease uit vanwege restschuld(vernietiging) en verrekend het ook niet maar ""stalt?"", het geld zonder dit te melde en uit te leggen waarom ze dit doen terwijl ze verklaren in de eind-afrekening dat ze het over maken op de rekening van de gedupeerde die dit afgesloten hebben.Gedupeerden als het u betrefd ligt uw advocaat hier over in,of meld dit bij een advocaat.Want dit mogen ze niet,zonder hier een melding van te geven waarom ze dat doen.reageer met aangetekende brief en pas op wat u zegt door de telefoon tegen dexia.

Ron
Berichten: 44
Lid geworden op: 18 okt 2003 23:39

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door Ron »

Ze beginnen het warm te krijgen en proberen genoeg geld in kas te houden

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

zijn er zo weinig clicklease producten verkocht? en geen problemen?

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

Leden die worden overgeschakeld via de sponsor naar de vereniging en die niet deelnemen aan leden werving en geen gratis advocaat vergoeding krijgen en waar van de partner niet getekend heeft. Kunnen via de vereniging op art.88/89 boek 1 BW procedures en bij een bepaalde hoeveelheid inschrijvingen hieraan deelnemen voor de kosten van €630,25 excl.BTW(betreft Huurkoop)

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Geachte forumnisten,

Wat mij tot heden toe verbaast is het volgende:
Iedereen is verbolgen over het feit dat zij geld kwijt zijn geraakt via een aandelen-lease constructie. Onder het mom van "wij wisten niet dat het geleend geld was"klagen zij nu steen en been over de "gemiste kansen". Is iedereen vergeten dat men ook een financiëringsovereenkomst heeft getekend? Weet men niet dat voor elke gulden/euro die ergens verdiend wordt op de beurs, dat die ook ergens verloren moet worden? Op deze zaken is geen enkele beleggingsadviseur te pakken!!!

Ik heb in maart 2002 een verklaring afgelegd bij Tros-Radar op band en beeld (onherkenbaar) waarbij ik heel diep in gegaan ben op de manier van handelen zoals die gehanteerd wordt bij het handelen in opdracht van. Ik kan jullie vertellen dat ik nog nooit een reporter en een cameraman zo verbaasd en verontwaardigd heb zien kijken. Waarom is die informatie nooit gebruikt/uitgezonden?

Wat iedereen eens zou moeten doen is zich verbazen over het feit dat de traders van Legio/labouchere, en noem ze allemaal maar op, het voor elkaar krijgen om op het hoogste punt van de week te kopen en op het laagste punt van de week te verkopen?! Zo iemand kan overal ter wereld terecht en een jaarsalaris eisen van 500 miljoen $!

Als jullie je nu eens verdiepen in de term "inhouse matchen".
Dan hoor ik het wel......

Een adviseur/handelaar die meer weet...

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

anoniem1,doe uw verhaal via de E-mail of per post naar de vereniging zie envelopje ik lees het graag en in afwachting op uw antwoord.

Spongebob
Berichten: 72
Lid geworden op: 07 jul 2004 13:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door Spongebob »

Croosjes, waarom probeer je nu op deze manier om de informatie, waarmee iedereen zijn voordeel kan doen, te kapen? Ga ergens anders jouw stichting promoten, iedereen is gebaad bij het openbaar maken van zoveel mogelijk informatie.

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Ik lees net, op een nieuw door mij aangemaakt forum, dat men een jaar geleden al hierover binnen een forum heeft gediscussieerd. Met andere woorden: "Wij weten alles zelf zo goed". Misschien moet u de redactie eens vragen om een transcriptie van mijn verklaring?
Oh ja, inhouse matching is bij wet verboden en kost een bedrijf zijn vergunning.

Gast

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door Gast »

Met andere woorden: "Wij weten alles zelf zo goed".
Nee zo bedoel ik het niet. Hoe meer info des te beter :wink:

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Beste spongebob, ik heb geen eigen organisatie en doe dit zonder enig eigen financieel voordeel. Ik wil jullie alleen iets leren het handelen in aandelen, specifiek als iemand anders dit voor jullie doet onder een volledig volmacht onder het mom van "dan kan ik sneller reageren op marktsituaties".

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

Spongebob,wat bedoel je met kapen van info.Ik geef alleen aan dat er altijd een advocaat nodig is,en daar is een prijs aan verbonden.En dit is de prijs via de vereniging.Omdat bepaalde gedupeerden dit lieten weten en graag op prijs stelden.Dus wat jij zegt slaat nergens op.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door impact »

Croosjes, dit is een OPENBAAR forum waar IEDEREEN zijn/haar voordeel mee zou moeten kunnen doen.
Spongebob heeft gelijk als hij stelt dat jij beschikbaar komende informatie in dit geval wilt "kapen". Jouw "kwaliteits"advocaten zijn niet zaligmakend, er zijn veel meer advocaten die het klappen van de Dexia-zweep inmiddels zeer goed kennen! Wil je soms hen en ONS die informatie onthouden en alleen via jouw "vereniging" gebruiken?

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door pluutje »

Geachte Anoniem 1,

Dank voor uw informatie!
Graag meer voor ons nieuwelingen??
Ben benieuwd!

Mvrgr,
Pluutje

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

impact,Spongebob.De vereniging geeft meer directe info.dan jij denkt.Alleen wat in de krant staat daar doet elke vereniging zijn gram mee en de vereniging die dat plaatst vind ik okee(verplichting naar hun leden toe vanwege de contributie) of de media.Verder de vereniging waar ik voor ga begeleid kosteloos de gedupeerden naar het proces toe volgens het systeem.Info.kapen wat doet de vereniging Payback hierop dit forum dan of wie dan ook,want de echte info.krijgen alleen de leden.Dus ga niet lopen te zeuren.

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Ik heb een forum opgestart (inclusief poll) waar in een eerste poging tot uitleg staat. Bij interesse volgt meer en een poging tot verdere (doorzichtige) uitleg. Zie "les1, hoe......."

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

anoniem1,dat heet toch monopolie

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door impact »

Croosjes, je roept maar iets. Als er ook maar één vereniging is, die mededeelzaam is, is dat toch wel Payback. Ook niet-leden kunnen kostenloos gebruik maken van de site, die wat informatie betreft, bijzonder up-todate wordt gehouden.
Bovendien houdt Piet Koremans door zijn vele postings iedereen voortdurend op de hoogte.
Dus Croosjes, zwijg en ga je schamen.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door croosjes »

impact,volgens mij weet jij niet precies wat er speelt in het algemeen.Het gaat niet om het spelen met de media,maar echte oplossingen daar zijn de gedupeerden mee gedient

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door impact »

I rest my case, Croosjes.

Spongebob
Berichten: 72
Lid geworden op: 07 jul 2004 13:25

Re: vereniging schadeloosstelling meld het volgende.

Ongelezen bericht door Spongebob »

Nogmaals geef dan eens openheid over de echte oplossingen waar jij en jouw vereniging voor (gaan) zorgen.

En kom nu niet alleen met de gratis kwaliteits advocaat.

Gesloten