LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vergadering met Minister Zalm op 30 juni

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
oester
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2004 16:49

Re: Vergadering met Minister Zalm op 30 juni

Ongelezen bericht door oester »

Nou het geweten van de politici knaagt voor geen meter Hans mensen zoals Agnes Kant zijn onbetaalbaar een vrouw die wilt vechten, wordt hier even zwart gemaakt door een stelletje onnozelen.

Hans2
Berichten: 617
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Vergadering met Minister Zalm op 30 juni

Ongelezen bericht door Hans2 »

Zo zie je maar hoe mensen van mening kunnen verschillen.
Agnes Kant gluiperig en gemeen???

Ik heb haar ontmoet en gesproken.
Zij is oprecht verontwaardigd over... hoe een slimme bank op bijna misdadige wijze misbruik heeft gemaakt van het goede vertrouwen van gewone mensen, die volgens haar door dezelfde slimme jongens gepakt zijn en nu uitgekleed worden.
Zij vindt het allemaal te triest voor woorden en is eigenlijk bijna sprakeloos dat zo iets in ons land heeft kunnen plaats vinden.
Is verbaast dat er geen toezicht is geweest op dit gesjoemel
Laatst gewijzigd door Hans2 op 29 jun 2004 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.

oester
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2004 16:49

Re: Vergadering met Minister Zalm op 30 juni

Ongelezen bericht door oester »

Hans je kletst met een dubbele tong heb jij geen mening.

Hans2
Berichten: 617
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Vergadering met Minister Zalm op 30 juni

Ongelezen bericht door Hans2 »

Holander vindt haar gemeen en gluiperig!

Ik vind haar een oprechte en een gedreven politica
Ik heb veel bewondering voor haar optreden in de kamer
Als je vind dat ik geen mening hen klink dan mijn naam..
..hans2 aan ..en je vind wat ik er van vind.
Ik vind het het meest schreinende financiëele schandaal van de afgelopen 10 jaar, een schande voor ons land.
Zeer schadelijk voor de reputatie van financiële instelingen zoals banken.
Een drama voor de mensen die het moeten ondergaan

oester
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2004 16:49

Re: Vergadering met Minister Zalm op 30 juni

Ongelezen bericht door oester »

Helemaal waar wat je zegt Hollander.
Gelukkig hebben wij een land met een trias politica, waarbij de rechterlijke macht gescheiden is van de politieke macht.
Hopelijk zijn de politici morgen niet zo vals, gluiperig en gemeen als bijvoorbeeld Agnes Kant die ons alleen maar valse hoop geeft, maar zelf weet dat ze niks kan en mag doen.
Je kletst uit je nek Hans. Welterusten.

Hans2
Berichten: 617
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Vergadering met Minister Zalm op 30 juni

Ongelezen bericht door Hans2 »

Rare afsluiting voor iemand die ik vandaag voor het eerst pas op het forum tegenkom.

oester
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2004 16:49

Re: Vergadering met Minister Zalm op 30 juni

Ongelezen bericht door oester »

Oh dus je onderschat mensen. Ben er misschien al jaren 'who knows'

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Vergadering met Minister Zalm op 30 juni

Ongelezen bericht door Hollander »

Inderdaad Hans, rotte appels mogen niet verkocht worden. Maar zo af en toe tref ik best eens rotte appels aan. Dan ga ik terug naar de groenteboer om mijn geld terug te eisen. En wellicht stap ik naar de rechter. Maar niet naar mensen die er niet over gaan.

oester
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2004 16:49

Re: Vergadering met Minister Zalm op 30 juni

Ongelezen bericht door oester »

Hollander vindt Agnes Kant een gluiperd Hans geeft Hollander gelijk maar trekt het dan weer in.

Rara wie ben ik dat ik geen mening heb.

Doei wat een conversatie.
Hopelijk zijn de politici morgen niet zo vals, gluiperig en gemeen als bijvoorbeeld Agnes Kant die ons alleen maar valse hoop geeft, maar zelf weet dat ze niks kan en mag doen.
Agnes Kant zet zich voor iedereen in. Dus is het een klasse vrouw

Ik heb bewondering voor haar.

Gast

Re: Vergadering met Minister Zalm op 30 juni

Ongelezen bericht door Gast »

ik ken agnes kant iets beter dan jullie ,op 16 juni heb ik haar het touw
overhandigd met de slogan(de bedoeling was dat we langs het touw vanaf malieveld naar 2ekamer zouden lopen) dat we aan het lijntje zijn gehouden!

agnes heb ik al meerdere keren ontmoet ,op een ander onderwerp,ga daar niet verder op in omdat dexia meeleest.


in ieder geval moeten ze ook niet aan agnes kant komen,want deze mevrouw,is wars van alles wat maar de schijn tegen zich heeft vwb
politiek met 2monden spreken ,denk aan de barbecue in het haagse!
WAAR ZIJ DUS NIET BIJ WAS !!(idem j.marijnissen)

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: Vergadering met Minister Zalm op 30 juni

Ongelezen bericht door kwast »

in ieder geval moeten ze ook niet aan agnes kant komen,want deze mevrouw,is wars van alles wat maar de schijn tegen zich heeft vwb
politiek met 2monden spreken ,denk aan de barbecue in het haagse!
WAAR ZIJ DUS NIET BIJ WAS !!(idem j.marijnissen)
Familie van Willems, vrees ik

Parnassus
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 jun 2004 13:46

Re: Vergadering met Minister Zalm op 30 juni

Ongelezen bericht door Parnassus »

rare kwast.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Vergadering met Minister Zalm op 30 juni

Ongelezen bericht door Willems »

Familie Willems maakt zich niet schuldig aan deportatie of draw-back van landskinderen om bevoorrecht te kunnen blijven zoals tijdens de slavernij. Jouw haat en verachting zal je naar je graf moeten meesleuren, immers nu al in al je denkbeeldige grootheid lig je in de goot te janken naar hulp, jij en geheel jouw import familie, eten schaamteloos mijn boterham en die van mijn familie ellendeling en ook nog een grote smoel opzetten!
Al 44 jaar ben je aan het proberen, echter nu dat de dood jouw in het vizier heeft, zal de vloek die je meedraagt, slachtoffer van je eigen vuiligheden, zwaarder en zwaarder gaan wegen totdat je stikt en crepeert in je eigen
stank! Je zal nog in leven verrotten, parasiet!!

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Vergadering met Minister Zalm op 30 juni

Ongelezen bericht door hoffie »

pffff dit soort discussies zegt toch wel erg veel over het niveau van mensen die in dexia zijn getrapt.....

en het klopt kantje is schijnheilig, maar goed is niks vergeleken met draaikontje bos.....

gelukkig hebben we nu een betrouwbare minister van financien, die ook weet dat jullie bij dexia moeten zijn en niet bij de staat....

mieke vliegwiel
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 sep 2003 17:24

Re: Vergadering met Minister Zalm op 30 juni

Ongelezen bericht door mieke vliegwiel »

Ik heb net gekeken op de site van de 2e kamer. De bijeenkomst lijkt nu gehouden te worden in de Thorbeckezaal, 90 zitplaatsen voor publiek.
Ik kan echter geen link naar deze zaal vinden, dus via internet volgen van deze zitting lijkt mij niet mogelijk.
Of weet iemand beter?

Mieke

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Vergadering met Minister Zalm op 30 juni

Ongelezen bericht door Janny »

http://www.tweedekamer.nl/over_de_tweed ... /index.jsp

#Financiën: 14.00 tot ca. 16.00 uur – Thorbeckezaal
Agenda: algemeen overleg met minister Zalm (Financiën) over de totstandkoming van een algemene regeling tussen aanbieders en afnemers van aandelenleaseproducten (Commissie Geschillen Aandelenlease).

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: Vergadering met Minister Zalm op 30 juni

Ongelezen bericht door Joshua »

:oops:

Is er al nieuws? 30 juni Uitspraak eega lease en politiek?
Zijn er geen berichten?
Natuurlijk wordt alles gekleurd door oranje maar ik wil de vlag nu wel eens buiten hangen

Gast

Re: Vergadering met Minister Zalm op 30 juni

Ongelezen bericht door Gast »

zalm wil wel maar kan niet!

zoals eerder geschreven. "zij hieven het glas en deden een plas en alles bleef zoals het was".

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Vergadering met Minister Zalm op 30 juni

Ongelezen bericht door hoffie »

wat zou zalm in hemelsnaam kunnen doen dan????????
jullie moeten bij legio zijn

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: Vergadering met Minister Zalm op 30 juni

Ongelezen bericht door Joshua »

Geachte heer,

Het is juist dat de verantwoordelijke politiek dit dossier te lang heeft laten liggen, maar dat is begrijpelijk. Begin 2001 stonden er 700.000 aandelenleasecontracten uit met een contractwaarde van € 6,5 miljard. Het beleggingsklimaat verslechterde na maart 2000 door daling van de indexen. Maar begin 2001 schrapte de politiek ook nog eens de fiscale aftrekbaarheid van rente op effectenkrediet . Door dalende aandelenkoersen, maar ook door hogere nettorentekosten behaalden veel beleggers niet het noodzakelijke rendement. Zo ziet U, het aandelenleaseprobleem is deels veroorzaakt door de politiek zelf.
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic ... 7&start=75

je opmerking hoffie treft een doel je kijkt alleen naar het nu Het probleem is eerder ontstaan Ok dat moment had Zalm wel degelijk dit moeten overzien. Regeren is vooruit zien daar heeft Zalm volledig in gefaald. Net zo als in de inflatie door de euro en het begrotings tekort.

Gesloten