| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verkeerde berichtgeving Legiolease betreft uitbetaling
-
Elizabeth Alvarez
Verkeerde berichtgeving Legiolease betreft uitbetaling
Voordat mijn 1e 3verdubbelaar afliep werd ik 3 maanden daarvoor gebeld door Legiolease dat binnenkort het geld uitgekeerd zou worden, wel 5800 gulden. Meer dan ver3dubbeld zeiden ze, en of ik er nog 1 wilde afsluiten! Tot 4 keer toe zei ik dat ik er geen een meer wilde maar ze bleven zeuren. Uiteindelijk heb ik me toch over laten halen en heb er weer een genomen van 100 gulden per maand. Een maand kreeg ik een brief thuis gestuurd, gefeliciteerd binnenkort wordt er 2500 gulden uitgekeerd. Ik belde naar legiolease en werd afgewimperd met: Als u het 3 jaar op de bank had gezet dan had u veel minder gehad. Toen het geld een maand later uitgekeerd werd was het bedrag 1850 gulden. 50 gulden winst in 3 jaar. (Wat vreemd is dat in 3 maanden tijd de Uitkering van 5800 gulden naar 1850 ging) De eerste 3 verdubbelaar had ik zelf afgesloten maar de 2e is mij opgedrongen. Bedankt Dexia!! Momenteel heb ik een schuld van 13000 gulden en loopt in Juli af. Zijn er meer mensen die zoiets meegemaakt hebben??
-
Emma
Re: Verkeerde berichtgeving Legiolease betreft uitbetaling
Ook ik heb een tweede winstverdriedubbelaar afgesloten, ook na veel aandringen van Legiolease destijds(2000). Het eerst contract kelderde ook v1nb F 40.000 naar 12.000. Mij werd toen geadviseerd om de kpn aandelen niet te verkopen maar aan te houden, zij waren al heel veel in waarde gedaald. Gelukkig heb ik ze verkocht. Anders had ik met verlies gezeten, net als nu met de tweede winstverdriedubbelaar (E 9500,--)