LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verontrustend.
Verontrustend.
Al sinds een maand of acht lees ik regelmatig de berichten op dit forum. Van veel mensen waarder ik hun bijdragen en ik noem geen namen, ben bang iemand over te slaan en iedereen weet wie ik bedoel. Zoals jullie allemaal zit ook ik diep in het legioverlies met mijn drie contracten, voor mijn gevoel ook mijn eigen schuld, niemand heeft mij gedwongen om deze contracten te tekenen. Maar aan de andere kant heeft legio inderdaad misbruik gemaakt met gladde praatjes en ik was een gewillig slachtoffer. Het enige wat ik hoop is dat de financieele schade wat beperkt blijft en wel op een zodanige manier dat ik nog een dak boven mijn behoud. Maar wat mij zorgen baart zijn de forumberichten over de slapeloze nachten e.d. en ook als men vraagt wat de consequenties zijn bij overlijden. Vandaag of morgen springt er nog eens iemand van de brug om zijn gezin te beschermen tegen de financiele zorgen. Zelf heb ik geen gezin, allen twee vogels in een kooi. De put is blijkbaar erg diep, hoe kunnen wij deze mensen een hart onder de riem steken.
Re: Verontrustend.
Beste Francis,
Ik vind het naar om te lezen dat je je zorgen maakt om anderen. Toch zal alleen je reactie al voor anderen steun betekenen denk ik. Op dit forum kan toch iedereen zijn zorgen kwijt, dat scheelt denk ik toch wel, met gelijkgestemden te zijn. Althans voor mij wel.
Ik hoop dat je zelf ook berichten post als je ergens erg mee zit of er niet van kunt slapen. De reacties zijn vaak fijn om te lezen en een enkele keer gooit er iemand wat humor doorheen, dat haalt de druk een beetje van de ketel. Misschien kunnen mensen jou ook een advies geven, dan sta je er niet alleen voor om de rommel te overzien!
Klagen mag ook trouwens... ;)
Alvast een goede jaarwisseling gewenst en een behouden 2003.
Liefs van Paula
Ik vind het naar om te lezen dat je je zorgen maakt om anderen. Toch zal alleen je reactie al voor anderen steun betekenen denk ik. Op dit forum kan toch iedereen zijn zorgen kwijt, dat scheelt denk ik toch wel, met gelijkgestemden te zijn. Althans voor mij wel.
Ik hoop dat je zelf ook berichten post als je ergens erg mee zit of er niet van kunt slapen. De reacties zijn vaak fijn om te lezen en een enkele keer gooit er iemand wat humor doorheen, dat haalt de druk een beetje van de ketel. Misschien kunnen mensen jou ook een advies geven, dan sta je er niet alleen voor om de rommel te overzien!
Klagen mag ook trouwens... ;)
Alvast een goede jaarwisseling gewenst en een behouden 2003.
Liefs van Paula
Re: Verontrustend.
Bedankt Paula voor je snelle reactie, uiteraard knaagt het legiodebacle ook wel eens aan mij, maar er zijn zoveel zaken die mij ook gelukkig kunnen maken. Enkele collega's van mij zitten ook in het legiodebacle, vroeger konden ze alleen maar over voetbal praten, nu is het legio en het zwaard van Damocles. Maar zij hebben een gezin,sparen voor de kinderen met legio,en ik heb zoals gezegd alleen maar twee vogels. Ik hoop voor iedereen binnenkort een oplossing.
Francis
Francis