| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verstand van zaken
-
Paul
Verstand van zaken
Er zijn in NL slechts tweepartijen waar professionals zitten die niet sinds een paar maanden opkomen voor gedupeerde leasebeleggers:
St. Leaseverlies en
de Vermogensmonitor
Wij wensen de rest wijsheid..
Paul
St. Leaseverlies en
de Vermogensmonitor
Wij wensen de rest wijsheid..
Paul
-
bram van norg
Re: Verstand van zaken
Paul
Hangt af van welke doelstellingen nagestreefd worden.
Ik vind dat bijv. Payback het niet slecht doet met continu het Legio schandaal in het voetlicht zetten
Hangt af van welke doelstellingen nagestreefd worden.
Ik vind dat bijv. Payback het niet slecht doet met continu het Legio schandaal in het voetlicht zetten
-
Imax
Inderdaad bram, Publiciteit. Daar is Dexia zeker gevoelig voor. Volgens mij bestaat er ook zoiets als een Dexia aandeel. :-) Als het zo doorgaat doen ze het slechter dan de KPN op de beurs.. Boeiend niet...
-
Sara Etty
Als dit soort acties al dergelijk effect zouden hebben meen ik dat dit voor gedupeerden in het opzicht van de solvabiliteit van het bedrijf nu niet zo voordelig is.
-
Piet
Sara,
Mij bekruipt steeds meer het gevoel dat je een intrigant bent.
Piet
Mij bekruipt steeds meer het gevoel dat je een intrigant bent.
Piet
-
Henk Wester
Zeg Piet, ga je verontschuldigingen aanbieden. Waar haal je die onzin vandaan. Sara doet haar best ons zo veel mogelijk van relevante informatie te voorzien en jij beschuldigt haar van arglistige streken. Schaam je!
-
Imax
Nou, intrigant weet ik niet, das stoken als ik me niet vergis. Je wordt snel pinnig als het niet jou kant op gaat. Valt mij ook op.
-
Imax
Nee Henk, doe niet zo flauw, iemand mag toch wel een opmerking plaatsen. Je moet het wel onderbouwen ok. Maar dat hoeft ook weer niet.
-
Imax
En ja inhoudelijk kan Sara bijna niet gemist worden in deze forum.... Das waar. Wordt je het niet zat dan Sara. Je bedoelt het goed hoor, maar ik jij raakt verzadigt lijkt mij....
-
Henk Wester
Dus op je intuïtie, je gevoel afgaan mag niet. Sara geeft nota bene informatie, waarme we het Dexia e.a. moeilijk kunnen maken.
-
Henk Wester
Ik begrijp niet dat mijn reactie leidt tot: "Doe niet zo flauw Henk". Jullie beschuldigen iemand van intrigant zijn. Dat is me nogal een aantijging. Kom nou toch, zeg.
-
Ralph
Weet dat Sara bijzonder integer is.
Wat jullie met deze kennis doen is me om het even.
Is maar dat jullie 't weten.
Wat jullie met deze kennis doen is me om het even.
Is maar dat jullie 't weten.
-
Sara Etty
Ik ben persoonlijk nog steeds erg geintersseerd in de motivering van de beschuldiging, maar die laat kennelijk nog even op zich wachten.
-
Imax
Piet lijkt er vandoor te zijn. Dat is inderdaad flauw. Nee, maar back to the argument: Ik bedoel het ook niet raar, maar gister volgde ik ook een prachtige inhoudelijke discussie op dit forum. Het ging over huurkoop of koop, optie (s) bla bla. Het leek alsof Sara gelijk niet meer hoefde toen JD en Maarten een andere mening op na hielden. Een meningverschil hoeft geen verandering in toon te betekenen. En tjonge, discussiëren via dit medium levert ook veel ruis op. Nee, we hoeven geen lang verhaal hiervan te maken. Sara is verder niet op Piet ingegaan dus.. Ik bedoel meer het blijft een public forum, iedereen heeft wat te melden. Zo ook ik. Niks aan de hand Henk...
Nu kan ik nooit meer een technische vraag aan Sara stellen.....
Nu kan ik nooit meer een technische vraag aan Sara stellen.....
-
Henk Wester
Sara,
Sta erboven. Het is weer een van die onzinnige reacties waarmee we geen stap verder komen.
Ik sta helemaal achter je en ik zal het voor je opnemen waar nodig.
Sta erboven. Het is weer een van die onzinnige reacties waarmee we geen stap verder komen.
Ik sta helemaal achter je en ik zal het voor je opnemen waar nodig.
-
Henk Wester
Volgens mij doel je op die reactie van ene Moret. Die beschuldigde LVL van "niets doen" en dat e-mails niet beantwoord werden door de stichting. Allemaal wartaal. Voor het eerst was Sara wat emotioneel, want terloops werd ook nog opgemerkt dat ze voor LVl zou werken.
-
Imax
Mijnheer Wester, ik hoop dat snapt wat ik bedoel. Je moet niet alles als sinisme opvatten. Ik mag toch wel een objectieve gedupeerde zijn? ;-) Dankzij uitlatingen van Sara weet ik veel en veel meer. Het is een forum hoor.
-
Sara Etty
Beste Imax,
In de JD/Maarten discussie wil ik me niet mengen nu veel daarvan mijn kennis te boven gaat. Maarten weet daar weer meer over. Wat JD daarover juridisch wilde weten en aan mij vroeg heb ik weergegeven. Andere meningen houden scherp indien gebaseerd op feiten en realisme en daar ga ik dan graag op in. Wat jij bedoelt met het mij geen 'technische (?) vragen meer kunnen stellen begrijp ik niet helemaal. Misschien wil je dat nog eens toelichten.
Groet, Sara
In de JD/Maarten discussie wil ik me niet mengen nu veel daarvan mijn kennis te boven gaat. Maarten weet daar weer meer over. Wat JD daarover juridisch wilde weten en aan mij vroeg heb ik weergegeven. Andere meningen houden scherp indien gebaseerd op feiten en realisme en daar ga ik dan graag op in. Wat jij bedoelt met het mij geen 'technische (?) vragen meer kunnen stellen begrijp ik niet helemaal. Misschien wil je dat nog eens toelichten.
Groet, Sara