| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verzoekje aan Aegon
-
bram van norg
verzoekje aan Aegon
Telkens als ik naar huis rij, passeer ik na de tunnel bij dordrecht een flatgebouw met daarop een neonreclame van Aegon.
Mijn bloed begint dan te koken en ik ben bang voor de veiligheid voor mijzelf en mijn medeweggebruikers.
Een verzoekje aan Aegon. Ik het misschien mogelijk om deze reclame te verwijderen. Ik ben anders bang dat er vroeg of laat ongelukken gaan gebeuren.
Laat het even weten of het kan.
Mocht het te veel moeite zijn... Ik ken genoeg vrijwilligers die het anders wel voor Aegon willen doen.
Mijn bloed begint dan te koken en ik ben bang voor de veiligheid voor mijzelf en mijn medeweggebruikers.
Een verzoekje aan Aegon. Ik het misschien mogelijk om deze reclame te verwijderen. Ik ben anders bang dat er vroeg of laat ongelukken gaan gebeuren.
Laat het even weten of het kan.
Mocht het te veel moeite zijn... Ik ken genoeg vrijwilligers die het anders wel voor Aegon willen doen.
-
sonja
Re: verzoekje aan Aegon
wat denk je wat er gaat gebeuren als
de uitspraak negatief voor ons is.
de uitspraak negatief voor ons is.
-
Hans1
Bij Nieuwegein staat ergens "Spaarbeleg" op zo'n torenflat langs de A2..............
Forza Utreg :-)
Forza Utreg :-)
-
Dennis
In Den Haag bestaat ook een AEGON-plein. Kan het nog erger? Misschien kan dat ook omgedoopt worden. Persoonlijk zie ik AEGON als de oplichter.
Ik zoek vrijwillegers om samen met mij de bordjes m.b.v. een sticker van naam te wijzigen. De bordjes zijn blauw met witte letters.
Ik zoek vrijwillegers om samen met mij de bordjes m.b.v. een sticker van naam te wijzigen. De bordjes zijn blauw met witte letters.