Hallo Leon, hoe heb jij dit met Dexia geregeld???
1. Dmv. list en bedrog van Spaarselect een handtekening onder een AEX Plus effect gezet.
2. Dexia heeft niet ingegrepen bij een bepaald break even point.
Wij betalen daarom ook niks meer!!
P.s. verlies tot nu toe: 25000 euro "inleg" in labouchere aandelen fonds(was dus rente) + 32000 euro restschuld. + elke maand 129 euro rente over de (overwaarde) hypotheek.
+ eigenlijk nog 476 euro per maand rente over het lease bedrag( maar die betaling is stopgezet door dexia)
Groeten,
Léon.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voor Leon
-
leon
Re: Voor Leon
Hallo El,
Als je meer als 300 euro per maand aan rente moet betalen en je depot raakt leeg, dan stoppen ze de betaling en kijken ze of je in aanmerking komt voor de hardheidsclausule. Maar ik heb nog geen idee wat er uit gaat komen, laatste brief mbt dit onderwerp aan dexia was 18 februari.
Groeten,
Léon.
Als je meer als 300 euro per maand aan rente moet betalen en je depot raakt leeg, dan stoppen ze de betaling en kijken ze of je in aanmerking komt voor de hardheidsclausule. Maar ik heb nog geen idee wat er uit gaat komen, laatste brief mbt dit onderwerp aan dexia was 18 februari.
Groeten,
Léon.
-
el
Re: Voor Leon
Hallo Leon, bedankt voor je reactie, ik moet straks ook
meer dan 300 per maand gaan betalen maar ik moet eerst tekenen voor het aanbod om door de heren van de hardheidsclausule commissie bekeken te worden.
Met alle gevolgen van dien als hun voorstel voor mij niet gunstig uitvalt.
Dat doe ik dus niet.
Waarschijnlijk zulle nze bij jou ook wel met dezelfde eis komen.
Succes
meer dan 300 per maand gaan betalen maar ik moet eerst tekenen voor het aanbod om door de heren van de hardheidsclausule commissie bekeken te worden.
Met alle gevolgen van dien als hun voorstel voor mij niet gunstig uitvalt.
Dat doe ik dus niet.
Waarschijnlijk zulle nze bij jou ook wel met dezelfde eis komen.
Succes