LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voorbeeldbrief

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Marsel

Voorbeeldbrief

Ongelezen bericht door Marsel »

dag, kan iemand mij helpen aan een voorbeeld protestbrief?

Ik heb gezocht op het forum, maar kon zo snel niet iets vinden.

Het contract van de WinstVerDriedubbelaar loopt eind november af.

Ik ga de restschuld betalen, maar wil dit doen onder protest en met behoud van rechten.

Daarom wil ik een brief aangetekend meesturen.

Eegalease is niet van toepassing.

grt
Marsel

Wilco9

Re: Voorbeeldbrief

Ongelezen bericht door Wilco9 »

Kijk eens op de site van Stichting leaseverlies, te vinden op www.leaseverlies.nl daar staan verschillende teksten en wat te doen als je onder protest wilt betaalen.

groet en Sterkte

melvinpoorter

Ongelezen bericht door melvinpoorter »

Nou Wilco, dat staat er dus niet. Er staat nergens op hun site wat je moet doen als je de brief met 3 keuzes hebt ontvangen en je de mogelijkheid om protest aan te tekenen wordt ontnomen. Ja een dure advocaat in de arm nemen, maar dat is voor ons uitgesloten omdat wij al zulke grote verliezen hebben.
En Leaseverlies zijn net zulke oplichters als Dexia, ze reageren niet op vragen. Ze weten van het bestaan van het nieuwe keuzeformulier waarop het niet mogelijk is om onder protest en met behoud van alle rechten te tekenen maar geven geen voorbeeld wat je kan doen.

margreet_braat

Ongelezen bericht door margreet_braat »

Marsel,
Kijk hier eens:
Naam topic: reactie op brief
gepost door: Jome
datum: 13 september 2003
paginanr.: 22 van dit forum.

Je kan verder zoeken op keuzeformulier, dan kom je heel veel info tegen. Ik heb al even gekeken, maar een echte brief zit er verder niet tussen.

Een dringend advies om het formulier niet te tekenen maar het te nieten aan een brief waarin je je verdere standpunt toelicht. Deze brief kan je uiteraard wel ondertekenen. Vermeld dan ook dat deze brief onderdeel uitmaakt van het keuzeformulier en hier onlosmakelijk aan verbonden is. Verstuur aangetekend met ontvangstbevestiging.
Veel succes,

Groet, Margreet

Gesloten