LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vraag naar data!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
wijzijnactief
Berichten: 159
Lid geworden op: 22 mar 2004 21:59

Vraag naar data!

Ongelezen bericht door wijzijnactief »

Heeft iemand gegevens van de datums waarop aandelen door Dexia zijn verkocht danwel aangekocht?
Met deze data is misschien uit te vogelen of er op bepaalde dagen door Dexia gehandeld is op de AEX. Dat wil zeggen, hogere volumes in bepaalde fondsen dan normaal (zoals bijvoorbeeld in KPN, Koninklijke Olie, Ahold etcetera). Met behulp van deze gegevens is het misschien te achterhalen of aandelen wel werkelijk zijn gekocht of verkocht.
Alvast bedankt!

pentagonia
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 aug 2003 17:23

Re: Vraag naar data!

Ongelezen bericht door pentagonia »

Zoals verstuurd door mij aan Dexia begin 2003:

Vanuit dit oogpunt wil ik u vragen om mij toe te sturen:

De waarde van de aandelen en de hoogte van het voortvloeiende verlies op de dag dat het contract zou zijn beëindigd vanuit het De waarde van de aandelen en de hoogte van het voortvloeiende verlies op de dag dat de door u gestelde termijn, vermeld in uw schrijven dat u mij deed toekomen voor de keuze van de verlenging;
De waarde van de aandelen en de hoogte van het voortvloeiende verlies op de dag dat de door u zelf besloten coulance periode werd beëindigd;
Het bewijs dat de aandelen op een bepaalde datum, overeenkomstig de beëindiging van de door u ingestelde coulance periode, zijn verkocht. Het gaat om aandelen ABN AMRO, ING en Ahold, aankoopdatum 1 september 1999.

Hieraan konden zij helaas geen invulling geven. Het verzoek heb ik vijf maal herhaald!

meer2389
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 feb 2004 14:01

Re: Vraag naar data!

Ongelezen bericht door meer2389 »

Dexia draait rond de pot als je de gegevens opvraagt. Ik kreeg deze week een afwijzende brief.
Jacqueline

JOOST1
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:18

Re: Vraag naar data!

Ongelezen bericht door JOOST1 »

Als een advocaat de gegevens opvraagt wat is dan de reactie ????


Joost

bucks
Berichten: 79
Lid geworden op: 10 feb 2004 11:02

Re: Vraag naar data!

Ongelezen bericht door bucks »

zelfs als een advocaat naar dit onderwerp vraagt is er een ontkennende en afwijzende opstelling.

Gesloten