LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vraagje aan experts............

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Vraagje aan experts............

Ongelezen bericht door Dubio »

Beste Ruud,

Het feit dat jouw eega wel getekend heeft, en dat jij daardoor niet voor eegalease in aanmerking komt is voor mij ook zoiets. Jullie worden dan niet beschermd door zoiets simpels als een krabbeltje, en anderen wel door het ontbreken daarvan.

Begrijp me goed, ik ken de waarde van een handtekening, teken nooit zomaar wat. Maar die eega's hebben wel degelijk maandbetalingen verricht, en (in het begin) met volledige instemming. Het lijkt me dat je dat contract dan wel wou. Als er dan verlies is willen ze het niet meer, dat is logisch, maar dat geldt voor iedereen.

De eegazaak interesseert mij danig, juist omdat ik geen eega ben. Benieuwd hoe die zaak af gaat lopen. Ik ben het trouwens met Sara eens dat als je ervan uitgaat dat het contract vernietigd is, je ook niet meer moet betalen.

Met vr. gr. Dubio

Gast

Re: Vraagje aan experts............

Ongelezen bericht door Gast »

ja maar als je al die dreigementen ook niet meer aan kan ga je toch ook betalen onder protest word er gewoon ziek van!

Robert Jan
Berichten: 43
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:45

Re: Vraagje aan experts............

Ongelezen bericht door Robert Jan »

Beste Gast,

Probeer de dreigementen in het juiste perspectie te zien en doen zoals ik op aanraden van Sara....
ZOEK JURIDISCHE HULP....!!!!!
Volgens mijn juridisch adviseur staat de eegalease erg sterk en ben dan ook gestopt met betalingen. Immers er bestaat geen contract. Dexia is nu aan zet. Indien zij van mening zijn dat er wel een contract bestaat dan zullen zij de via de rechter moeten aantonen.
Hierop zit al sinds februari dit jaar op te wachten.
Contract destijds afgelopen daarna niets meer van Dexia vernomen.
Geen betalingsherinneringen NIETS....
Als zij zo zeker van hun zaak zijn waarop ondernemen ze dan geen actie.
gr
Robert Jan

kees v.d.maale

Re: Vraagje aan experts............

Ongelezen bericht door kees v.d.maale »

robert jan mijn contract liep in mei van dit jaar af
heb zelf een vernietigings brief geschreven dat ik misleid ben (dwaling)
en nog een paar dingen.heb daar geen antwoord opgekregen tot nu toe
wel acceptgiro's dat ik moet betalen 3x gisteren ook een een herinnering dus bij mij sturen ze wel dus
ik weet geen eens of ze zijn verkocht of wat ook ben geen eega denk ik
want ik heb ze in 1998 gekocht en alles betaald in eenkeer.

kees

Gesloten