LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vriendelijk verzoek aan de (nieuwe) mensen die nog niet gest
-
Vriendelijk verzoek aan de (nieuwe) mensen die nog niet gest
Beste mensen,
Ongeveer 2 weken geleden (medio maart) ben ik begonnen met het starten van diverse polls, dat er teveel in een te korte tijd zijn gestart ben ik me inmiddels van bewust, echter vraag ik de medewerking aan een ieder die kan stemmen om dat ook te doen; met de poll uitslagen kan ik diverse groepen (verenigingen, stichtingen, mogelijk kamerleden) benaderen en aangeven hoe over een bepaald probleem door een selectie (steekproef) van de mensen wordt gestemd/ gedacht over een bepaald onderwerp of stelling.
Een poll waarop meer dan 60 mensen hebben gestemd levert een duidelijker beeld op en heeft meer waarde dan een poll waarop maar enkele hebben gestemd.
Daarbij zijn er diverse keuzes waardoor ieders opinie naar buiten kan komen….
Alvast dankend voor de medewerking,
Verblijf ik,
Met vriendelijke groet,
justice man 007
Ongeveer 2 weken geleden (medio maart) ben ik begonnen met het starten van diverse polls, dat er teveel in een te korte tijd zijn gestart ben ik me inmiddels van bewust, echter vraag ik de medewerking aan een ieder die kan stemmen om dat ook te doen; met de poll uitslagen kan ik diverse groepen (verenigingen, stichtingen, mogelijk kamerleden) benaderen en aangeven hoe over een bepaald probleem door een selectie (steekproef) van de mensen wordt gestemd/ gedacht over een bepaald onderwerp of stelling.
Een poll waarop meer dan 60 mensen hebben gestemd levert een duidelijker beeld op en heeft meer waarde dan een poll waarop maar enkele hebben gestemd.
Daarbij zijn er diverse keuzes waardoor ieders opinie naar buiten kan komen….
Alvast dankend voor de medewerking,
Verblijf ik,
Met vriendelijke groet,
justice man 007
-
Re: Vriendelijk verzoek aan de (nieuwe) mensen die nog niet gest
klopt het dat er weer een poll verdwenen is, over wat de stichting SLV nu volgens haar leden zou moeten doen, nu er weer wat meer bekend is, uitspraken e.d.?
Of heb ik die gedroomd? Ik zit hier soms ook nog zo laat!
Of heb ik die gedroomd? Ik zit hier soms ook nog zo laat!
-
ik vind dat Tros radar echt wel goed bezig is en met hun aandacht voor legio lease al heel wat losgemaakt en door die aandacht bereikt heeft.
Maar ik vind het onbegrijpelijk dat de meningen van de mensen die aan dit forum deelnemen door Tros radar geselekteerd worden. Dan kunnen ze beter tegen zichzelf gaan praten hier.
Die poll over de gebeurtenis van de afgelopen 5 jaar heb ik nog ingevuld, dus die heeft echt wel bestaan, ik ben nog niet helemaal gemaakt door dexia.
Maar ik vind het onbegrijpelijk dat de meningen van de mensen die aan dit forum deelnemen door Tros radar geselekteerd worden. Dan kunnen ze beter tegen zichzelf gaan praten hier.
Die poll over de gebeurtenis van de afgelopen 5 jaar heb ik nog ingevuld, dus die heeft echt wel bestaan, ik ben nog niet helemaal gemaakt door dexia.
-
Beste “ikwaseenbeetjedom”,
het klopt inderdaad dat de poll/ posting “wat adviseer jij aan SLV rekening houdend dat je € 1 miljoen te besteden hebt?
Waarom dat deze door TROS Radar verwijderd is worden is me (nog) onbekend, maar zal hier morgen zeker navraag naar doen.
Heb wel een vermoede maar hou die (voorlopig) nog even voor me!
m.v.g. justice man 007
(maar dat berichten niet zomaar hoeven te verdwijnen zal ik zeker aankaarten, ik zit niet stil!!)
het klopt inderdaad dat de poll/ posting “wat adviseer jij aan SLV rekening houdend dat je € 1 miljoen te besteden hebt?
Waarom dat deze door TROS Radar verwijderd is worden is me (nog) onbekend, maar zal hier morgen zeker navraag naar doen.
Heb wel een vermoede maar hou die (voorlopig) nog even voor me!
m.v.g. justice man 007
(maar dat berichten niet zomaar hoeven te verdwijnen zal ik zeker aankaarten, ik zit niet stil!!)
-
Beste “ikwaseenbeetjedom”,
Er zijn inderdaad 2 polls verdwenen/ erafgehaald worden; namelijk:
WAT ADVISEER JIJ SLV REKENING HOUDEND DAT JE NOG € 1 MILJOEN TE BESTEDEN HEBT EN DE POLL
WELKE GEBEURTENIS VAN DE LAATSTE 5 JAAR STAAN JOU HET MEESTE BIJ.
Heb vanmorgen een mailtje gestuurd naar TROS Radar voor tekst en uitleg; zo gauw ik iets weet laat ik het horen!
m.v.g. justice man 007
Er zijn inderdaad 2 polls verdwenen/ erafgehaald worden; namelijk:
WAT ADVISEER JIJ SLV REKENING HOUDEND DAT JE NOG € 1 MILJOEN TE BESTEDEN HEBT EN DE POLL
WELKE GEBEURTENIS VAN DE LAATSTE 5 JAAR STAAN JOU HET MEESTE BIJ.
Heb vanmorgen een mailtje gestuurd naar TROS Radar voor tekst en uitleg; zo gauw ik iets weet laat ik het horen!
m.v.g. justice man 007
-
Heb vanmorgen nog gemailt naar TROS Radar voor uitleg inzake het spoorloos verwijnen van 2 polls; heb tot op heden nog geen mailtje/ antwoord terug gehad;
mocht ik meer weten dan zal ik dat zo snel als mogelijk laten weten!
m.v.g. justice man 007
mocht ik meer weten dan zal ik dat zo snel als mogelijk laten weten!
m.v.g. justice man 007
Beste Justice man,
hoe kun je hier nou een objectief beeld krijgen alle mensen hier zitten in de **** dus dat is alleen maar dezelfde reactie
mzl
daredevil
hoe kun je hier nou een objectief beeld krijgen alle mensen hier zitten in de **** dus dat is alleen maar dezelfde reactie
mzl
daredevil