| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waar blijft de democratische controle ?
-
Michiel Luidens
Waar blijft de democratische controle ?
http://www.het-klankbord.vuurwerk.nl/bur-rts1.htm
Saillant detail : in de raad van toezicht SLV zit naast vrijmetselaar Mr. H.E. Koning ook Mr. E.M. Dil-Stork van het toezicht schade verzekeringsbedrijf.Het is ronduit onvoorstelbaar dat de rechterlijke macht (Raadsheren van de Hoge Raad, Vice-president van de rechtbank) en het Openbaar ministerie (Procureur-generaal bij de Hoge Raad) samen beslissen in een Raad van Toezicht op het schade verzekeringsbedrijf. (BIG BIG MONEY) Onontkoombaar is de gevolgtrekking dat het gehele schadeverzekeringsbedrijf van Nederland vanuit de top beschermd en aangestuurd wordt door: De Hoge Raad der Nederlanden. Waar blijft de democratische controle ?? Publiek geheim is sinds jaar en dag dat verzekeringsmaatschappijen in totaal aan verkeersslachtoffers slechts ongeveer 50 % uitkeren van hetgeen uitgekeerd zou moeten worden. Voor 100 %-uitkering zouden de premies sterk omhoog moeten. Verzorgingsmaatschappijen zullen daar, naar we kunnen aannemen, niet op tegen zijn want voor hen betekent het meer 'BUSINESS'. Maar dit schijnt niet te mogen van de politiek. Hoe wordt door de 'politiek' die druk nu in concreto uitgeoefend? In achterkamertjesoverleg achter gesloten deuren met de hiervoor belichte Raad van Toezicht op het Schadeverzekeringsbedrijf?
-
Michiel Luidens
Re: Waar blijft de democratische controle ?
Vandaag heb ik div media bewijzen toegespeeld over betrokkenheid van de CIA en de vrijmetselarij bij de moord op van Gogh, zojuist tref ik onderstaand bericht in het leugenaartje. LAAT U NIET MISLEIDEN !!!! Het artikel van morgen bevat slechts door de AIVD geregiseerde desinformatie bedoeld om U op het verkeerde been te zetten.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1534 ... _Gogh.html
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1534 ... _Gogh.html
Veel mensen denken dat met de dood van van Gogh ook een beetje de democratie in Nederland sterft, in werkelijkheid heeft die democratie nooit bestaan. Vanaf een onderduikadres houd ik dit forum op de hoogte. Wordt vervolgd.Onthullingen over moord Van Gogh
AMSTERDAM - De Telegraaf komt morgen met nieuwe spectaculaire onthullingen over de moord op Theo van Gogh. Het team van verslaggevers is vandaag gestuit op ontwikkelingen die amper voor mogelijk worden gehouden. De vermoorde cineast heeft overigens onlangs zelf al zijn scenario rond het overlijden samengesteld omdat hij vreesde een vliegreis naar Amerika niet te overleven. Van Gogh werd dinsdag op totnutoe voor Nederland unieke wijze van het leven beroofd. Een kogelregen en twee messen maakten een einde aan zijn turbulente leven. De dader droeg op zijn beurt al een testament mee voor het geval hij bij de moordpoging zelf het leven zou laten. Morgen meer in de Telegraaf.
Michiel kom maar uit je onderduikadres, de tweede wereld oorlog is al 59 voorbij. De vijand is verdreven je mag alleen niet zeggen wat je denkt, doe je dat wel ga dan maar weer snel naar je onderduikadres.
Anne.
Anne.
Veel mensen denken dat met de dood van van Gogh ook een beetje de democratie in Nederland sterft, in werkelijkheid heeft die democratie nooit bestaan. Vanaf een onderduikadres houd ik dit forum op de hoogte. Wordt vervolgd.
Beste Michiel,
Ik heb wel een idee wat je onderduikadres is. Fijn dat je ons op de hoogte houdt van alle ontwikkelingen.
P.S. Hopelijk neem je wel je dagelijkse sinaasappeltje tot je, anders krijg je problemen met de gezondheid.
Je schreef altijd dat de Telegraaf fout was in de oorlog en nu maak je reclame voor deze krant.
Doe voorzichtig...en iedereen de groetjes.
Beste Michiel,
Ik heb wel een idee wat je onderduikadres is. Fijn dat je ons op de hoogte houdt van alle ontwikkelingen.
P.S. Hopelijk neem je wel je dagelijkse sinaasappeltje tot je, anders krijg je problemen met de gezondheid.
Je schreef altijd dat de Telegraaf fout was in de oorlog en nu maak je reclame voor deze krant.
Doe voorzichtig...en iedereen de groetjes.
Ik schrijf hier al maanden dat we in een schijndemocratie leven, net zo goed als de tolerantie in dit land schijntolerantie is. Overigens betekent iets tolereren niet meer en niet minder dan iets gedogen. Of dat nou zo goed isin werkelijkheid heeft die democratie nooit bestaan
Pipa hier over zou ik best een eindeloze discussie met je willen voeren, maar zoals je weet is de tros in deze niet tolerant. Sommige personen worden gedoogd door de moderator om onzin te verkondigen en zinnige dingen gaan op slot. Dus zal ik het maar niet doen.
Anne.
Anne.
Laatst gewijzigd door lhardeman op 05 nov 2004 01:03, 1 keer totaal gewijzigd.
We denken er in ieder geval over na en dat neemt zelfs de tros ons niet af