| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waar blijft de hulp van de stichtingen L.V. en E.G.
-
Jo.
Waar blijft de hulp van de stichtingen L.V. en E.G.
Beste mensen,
Wat ik al in een eerder forum las van SJA is helemaal waar.
Waar blijft de hulp van de stichtingen waar zoveel mensen lid van zijn?
Wat moet je doen als Dexia een deurwaarder op je afstuurd?
Wat moet JE schrijven aan de Kantonrechter is er geen voorbeeld brief van de stichtingen? Wat is het adres als je een brief moet versturen naar de kantonrechter?
Ik ben het met SJA eens zitten de heren er allen voor het geld want er zit al een kleine 5,5 miljoen gulden in de kas van de stichtingen dus kunnen we wel wat terugverwachten.
Wat ik al in een eerder forum las van SJA is helemaal waar.
Waar blijft de hulp van de stichtingen waar zoveel mensen lid van zijn?
Wat moet je doen als Dexia een deurwaarder op je afstuurd?
Wat moet JE schrijven aan de Kantonrechter is er geen voorbeeld brief van de stichtingen? Wat is het adres als je een brief moet versturen naar de kantonrechter?
Ik ben het met SJA eens zitten de heren er allen voor het geld want er zit al een kleine 5,5 miljoen gulden in de kas van de stichtingen dus kunnen we wel wat terugverwachten.
-
JB
Re: Waar blijft de hulp van de stichtingen L.V. en E.G.
Ik ben het helemaal met u eens. Ik moet bijvoorbeeld een klacht schrijven naar het DSI, maar ik weet niet hoe ik die moet formuleren. Ik weet ook niet wat de inhoud is van de allereerste brief, die verstuurd is na de allereerste uitzending van TROS-radar. Ik heb al zo vaak gevraagd om hulp, zelf de brief gestuurd, die ik van DEXIA kreeg, maar antwoord krijg je niet. Ook niet op de site veelgestelde vragen. Komt jullie dat bekend voor?
-
Harry
Beste jo, je kunt altijd een beroep doen op bureaus rechtshulp, in veel gevallen is het ook nog gratis dit ligt aan je inkomen. mvg, Harry
Zie ook topic Jan Bos
Zie ook topic Jan Bos
-
sja
ik ben naar een bureau van rechtshulp geweest,
die wisten het ook niet, U kan beter een advokaat nemen
werd er gezegd, en als je die neemt, mag je blij zijn
dat je het met 7000 euro redt, en dan nog de vraag
win je, dus dan heb je nog meer schuld.
die wisten het ook niet, U kan beter een advokaat nemen
werd er gezegd, en als je die neemt, mag je blij zijn
dat je het met 7000 euro redt, en dan nog de vraag
win je, dus dan heb je nog meer schuld.