LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] waar is Sara
Re: waar is Sara
Waar Sara is weet ik niet maar ze heeft mij laten weten dat ze het nogal druk met belangrijkere zaken heeft dan die van ons
zij is druk met haar studie denk ik, en dat moeten wij denk ik wel respecteren nadat zij voor ons veel heeft gedaan.
Maar zij komt zeker terug..................
zij is druk met haar studie denk ik, en dat moeten wij denk ik wel respecteren nadat zij voor ons veel heeft gedaan.
Maar zij komt zeker terug..................
May be to-morrow may be to-morrow I know etc. van de Everlybrothers.
Sara zou wel gek zijn om zich nog verder te laten schofferen door een stelletje schooiers.
Sara zou wel gek zijn om zich nog verder te laten schofferen door een stelletje schooiers.
Nou ik zal het nog maar eens uitleggen; Sara is student, tussen haar studie door heeft ze heel veel voor de gedupeerden gedaan, denk daarbij aan conceptbrieven, goede juridische adviezen, ook persoonlijk heeft ze meerdere mensen bijgestaan en geholpen, maar de studie is prioriteit, dat mogen duidelijk zijn, Sara wekt vrijwillig mee aan dit forum, gewoon uit interesse met de gedupeerde zonder eigenbelang.
Heel wat uurtjes heeft ze er al ingestoken, laat haar nu even met rust.
De komende tijd moet ze gewoon erg hard blokken i.v.m. haar studie, dus gun haar de tijd, als de tijd het toelaat zal ze heus van zich laten horen.
Groetjes Ton
Heel wat uurtjes heeft ze er al ingestoken, laat haar nu even met rust.
De komende tijd moet ze gewoon erg hard blokken i.v.m. haar studie, dus gun haar de tijd, als de tijd het toelaat zal ze heus van zich laten horen.
Groetjes Ton
Waar is Sara Etty toch gebleven.
Wij missen Sara toch wel op dit Forum.
Zoals het helder uitleggen van het vonnis en het daarop ingestelde hoger beroep in de Amstedamse rechtzaak.
Joost
Zoals het helder uitleggen van het vonnis en het daarop ingestelde hoger beroep in de Amstedamse rechtzaak.
Joost
sara,normaal gesproken bemoei ik me niet met haar op een paar topic's na.Maar ik vind wel dat sara het niet moet laten afweten,eerst de gedupeerde zoveel mogelijk de wegwijzen,dit op verantwoorde manier natuurlijk.Want in het verleden had ze het ook druk met haar studie's en dit geld ook voor maarten en nog een paar op dit form.Blijf ieder geval de gedupeerde die vertrouwen in jullie hebben de goed bedoelde adviezen ondersteunen en versturen.vrgr.andre de croos.(ARAG/D)
Zolas jullie zien Sara heeft geen tijd, haar studie is op dit moment waarschijnlijk belangrijker maar zoals je ziet als het echt ergens omgaat dan geeft zij toch nog in het kort reactie.Zoals ik reeds eerder heb aangegeven heb ik momenteel geen tijd om me bezig te houden met de aandelenlease perikelen. Afgezien daarvan, deze mevrouw heeft een beding getekend waarin zij afstand doet van haar rechten tot procedren etc. tegen Dexia. Ze kan contact opnemen met een advocaat om te kijken of dat beding via een juridische procedure buiten toepassing verklaard kan worden. Verder kan ze natuurlijk wel lid zijn van de stichting leaseverlies, alleen niet van de stichting eegaverlies omdat ook zij de overeenkomst heeft getekend. Zij is zelf partij bij de overeenkomst geworden doordat ze deze ook heeft getekend.
Sara
Maar laat haar nu even met rust..............
en zeur niet langer waar ze blijft.
Het lijkt mij dat Sara Etty geheel belangeloos meer dan genoeg heeft gedaan om gedupeerden bij te staan. Er staan conceptbrieven genoeg op dit forum. Een ieder moet alleen eens leren zelf actie te ondernemen en te zoeken naar hetgeen voor hem/haar belangrijk kan zijn. Eigen verantwoordelijkheid dragen kan geen kwaad !
Wanneer Sara bovendien de laatste tijd behoorlijk wordt bekritiseerd dan is het logisch dat zij eindelijk eens voor haar eigen werk kiest.
Niet alles hoeft toch tot in de puntjes te worden voorgekauwd !
Doe je voordeel met de belangeloze informatie die Sara verstrekt heeft . Bij deze hartelijk dank Sara Etty voor je belangeloze inzet !
Wanneer Sara bovendien de laatste tijd behoorlijk wordt bekritiseerd dan is het logisch dat zij eindelijk eens voor haar eigen werk kiest.
Niet alles hoeft toch tot in de puntjes te worden voorgekauwd !
Doe je voordeel met de belangeloze informatie die Sara verstrekt heeft . Bij deze hartelijk dank Sara Etty voor je belangeloze inzet !