| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WAAR IS :STICHTING LEASE VERLIES
-
hans
WAAR IS :STICHTING LEASE VERLIES
Weet iemand waar ze zijn en of ze nog wat voor ons doen.
Zij hebben nu veel geld binnen gehaald en geven zich nu niet meer thuis.
Is dan niemand meer te vertrouwen?????
Zij hebben nu veel geld binnen gehaald en geven zich nu niet meer thuis.
Is dan niemand meer te vertrouwen?????
-
Natasja
Re: WAAR IS :STICHTING LEASE VERLIES
Hans,
dat idee begin ik ook te krijgen.
Ik hoop alleen dat het niet zo is.
dat idee begin ik ook te krijgen.
Ik hoop alleen dat het niet zo is.
-
jaap
Ik hoop dat de reden van het niet aanpassen van hun site is dat ze al hun tijd nodig hebben met voorbereidingen voor de rechter om voor ons alles vergoed te krijgen.
-
john bob
Jaap weet je hoop doet leven,alleen veel hoop heb ik niet meer.
En er zijn veel mensen die er ook over zo denken.
En er zijn veel mensen die er ook over zo denken.
-
luc
ik begin ook zo'n gevoel te krijgen
dagelijks open ik de site om te kijken of er nog iets nieuws is behalve dat er weer een paar nieuwe inschrijvingen bij zijn gekomen.
Ik denk dat via dit forum en de commotie rond de aktie van gisteren meer aandacht trekken. Ik hoop dat bij een volgende demonstratiedag in juni de vertegenwoordigers van alle stichtingen tesamen op komen draven op het malieveld in den haag.
dagelijks open ik de site om te kijken of er nog iets nieuws is behalve dat er weer een paar nieuwe inschrijvingen bij zijn gekomen.
Ik denk dat via dit forum en de commotie rond de aktie van gisteren meer aandacht trekken. Ik hoop dat bij een volgende demonstratiedag in juni de vertegenwoordigers van alle stichtingen tesamen op komen draven op het malieveld in den haag.
-
Ted
SLV werkt volgens sommigen erg hard achter de schermen. Wat ik me afvraag is welke schermen ;)
Ted
Ted