| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waarom blijft Dexia eegalease dagvaarden.
Waarom blijft Dexia eegalease dagvaarden.
Gezien de uitspraken tot heden is de vraag waarom blijft Dexia eegalease gedupeerden dagvaaarden. Zeker in die arrondissementen waar de rechters zeggen het is huurkoop.
Joost
Joost
Re: Waarom blijft Dexia eegalease dagvaarden.
Dexia besteedt deze zaak uit en is daarom niet homogeen. Iedere onderdeel gaat voor de volle pond en denkt zich zo te kunnen verrijken.
Wie niet gokt, die wint ook niet!
Wie niet gokt, die wint ook niet!
gewoon,tijd rekken die paar eurotjes meer of minder dat maakt hun niets uit.Het is natuurlijk wel zo dat de gedupeerde steeds onzekerde worden en daar mikken ze op.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling
Hoezo worden de gedupeerden steeds onzekerder?
Wat eegalease betreft voel ik mij steeds beter bij de uitspraken!
Nog even wachten tot de rechter ook uitspreekt dat art. 1.88/89 van toepassing is en dan kan de volgende fase starten: het terug voderen.
Wat eegalease betreft voel ik mij steeds beter bij de uitspraken!
Nog even wachten tot de rechter ook uitspreekt dat art. 1.88/89 van toepassing is en dan kan de volgende fase starten: het terug voderen.
hansA,gedupeerde die het op huurkoop laten aan komen dat ben ik zelf ook zitten iets beter,maar de grootste groep die op misleiding en zorgplicht die moeten het nog maar zien wat er gaat gebeuren en wat er over blijft van hun schuld (dus)onzekerheid.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling