LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waarom gaan we niet demonstreren, met z'n allen?!!! Kom op,
Waarom gaan we niet demonstreren, met z'n allen?!!! Kom op,
Hoi beste mensen,
Wij zitten hier maar op het forum, vele namen, geen gezichten, vele zorgen... We zitten als het ware in een hoekje te kletsen over wat te doen, hoe te doen, help wat moeten we nou? Nou, ik voel me precies zo, bedrogen, opgelicht, uitgebuit en angstig voor de toekomst, geen toekomst perspectief meer! Ik heb geen poot om op te staan, behalve dan mijn juridisch recht.Ik heb geen cent te makken, ik heb straks een restschuld, volgens Dexia van zo'n €30.000,-, dit gaat mijn pet te boven, dit kan ik en wil ik nooit betalen. Dexia probeert ons te chanteren, met allerlei aanbiedingen, zodat we ons juridisch recht verspelen uit angst. Wij leven in een vrij land, wij betalen maar aan iedereen die wat belooft, want wij vertrouwen teveel. Laten wij nu eens actie ondernemen!! Zelf, laten we een dag afspreken en ons verzamelen voor het Dexia gebouw en ons ongenoegen uiten op het juiste adres en niet alleen maar per aangetekende brieven, laten we de media erbij roepen, laten we spandoeken maken en leuzen roepen. Kom op, het kost maar 1 dag en wat benzine geld!!! Laten we niet alleen maar hier op het forum blijven, laten we elkaar ontmoeten en actie ondernemen.
Ik ben benieuwd of jullie hier voor willen gaan enm breng je vrienden en familie mee. Ik wacht af....
m. vr. gr. Tamara
Wij zitten hier maar op het forum, vele namen, geen gezichten, vele zorgen... We zitten als het ware in een hoekje te kletsen over wat te doen, hoe te doen, help wat moeten we nou? Nou, ik voel me precies zo, bedrogen, opgelicht, uitgebuit en angstig voor de toekomst, geen toekomst perspectief meer! Ik heb geen poot om op te staan, behalve dan mijn juridisch recht.Ik heb geen cent te makken, ik heb straks een restschuld, volgens Dexia van zo'n €30.000,-, dit gaat mijn pet te boven, dit kan ik en wil ik nooit betalen. Dexia probeert ons te chanteren, met allerlei aanbiedingen, zodat we ons juridisch recht verspelen uit angst. Wij leven in een vrij land, wij betalen maar aan iedereen die wat belooft, want wij vertrouwen teveel. Laten wij nu eens actie ondernemen!! Zelf, laten we een dag afspreken en ons verzamelen voor het Dexia gebouw en ons ongenoegen uiten op het juiste adres en niet alleen maar per aangetekende brieven, laten we de media erbij roepen, laten we spandoeken maken en leuzen roepen. Kom op, het kost maar 1 dag en wat benzine geld!!! Laten we niet alleen maar hier op het forum blijven, laten we elkaar ontmoeten en actie ondernemen.
Ik ben benieuwd of jullie hier voor willen gaan enm breng je vrienden en familie mee. Ik wacht af....
m. vr. gr. Tamara
Re: Waarom gaan we niet demonstreren, met z'n allen?!!! Kom op,
Hallo Tamara,
Ik ben het helemaal met je eens, we moeten in actie komen.
Ik heb hier al eerder iets over geschreven, toen AHOLD instorte. We zijn druk bezig met de voorbereidingen, waar en wanneer hoor je binnenkort.
Hier de tekst van het stukje:
"ACTIE NU !!"
Een van de solide fondsen, Ahold, is ingestort.
ING wordt meegetrokken.
De meeste van ons hebben deze aandelen in het pakket zitten.
Het financieel drama dat zich over ons meester maakt is niet te overzien.
De contracten lopen af en wij hebben geen tijd meer om af te wachten wat de juridische resultaten van leaseverlies en leaseleed worden.
NU moet er iets gebeuren, NU MOETEN wij in actie komen.
PAYBACK bereidt demonstraties voor. Wij hebben hiervoor wel jullie steun nodig.
Kijk op www.payback.nl en geef je op als lid. Wil je meedoen aan een demonstratie laat het ons weten op [email protected] .
Om een demonstratie te organiseren is geld nodig, denk aan o.a. de kosten van aankondigingen in de landelijke dagbladen.
STEUN PAYBACK.
Het financieel drama wat ons is overkomen kan alleen op korte termijn op deze manier worden opgelost.
DE POLITIEK MOET INGRIJPEN !!.
De komende maanden gaan wij demonstreren bij de vestigingen van spaar select, legio lease, bank labouchere, aegon en dexia.
Er zijn honderdenduizenden contracten afgesloten door valse voorlichting en verwachtingen.
U BENT NIET ALLEEN.
Steeds meer mensen worden benaderd door de incasso bureaus.
HOEVEEL SCHULD HEB JIJ !!
WANNEER WORDT JIJ FAILLIET VERKLAARD !!
Alleen op een forum aangeven dat je mee wilt doen is niet voldoende.
Meld je daadwerkelijk aan.
PAYBACK is de enige vereniging die namens en met jullie actie gaat voeren !!
Kijk op www.pay-back.nl en meldt je aan bij [email protected]
DE KOMENDE MAANDEN ZIJN VAN GROOT BELANG !!
ZIT NIET BIJ DE PAKKEN NEER MAAR DENK:
WE PAKKEN ZE EN HALEN ZE NEER !!
JIJ BENT DOOR HUN BELAZERD, PIK HET NIET !!
KOM OP VOOR JE RECHT !!
Ik ben het helemaal met je eens, we moeten in actie komen.
Ik heb hier al eerder iets over geschreven, toen AHOLD instorte. We zijn druk bezig met de voorbereidingen, waar en wanneer hoor je binnenkort.
Hier de tekst van het stukje:
"ACTIE NU !!"
Een van de solide fondsen, Ahold, is ingestort.
ING wordt meegetrokken.
De meeste van ons hebben deze aandelen in het pakket zitten.
Het financieel drama dat zich over ons meester maakt is niet te overzien.
De contracten lopen af en wij hebben geen tijd meer om af te wachten wat de juridische resultaten van leaseverlies en leaseleed worden.
NU moet er iets gebeuren, NU MOETEN wij in actie komen.
PAYBACK bereidt demonstraties voor. Wij hebben hiervoor wel jullie steun nodig.
Kijk op www.payback.nl en geef je op als lid. Wil je meedoen aan een demonstratie laat het ons weten op [email protected] .
Om een demonstratie te organiseren is geld nodig, denk aan o.a. de kosten van aankondigingen in de landelijke dagbladen.
STEUN PAYBACK.
Het financieel drama wat ons is overkomen kan alleen op korte termijn op deze manier worden opgelost.
DE POLITIEK MOET INGRIJPEN !!.
De komende maanden gaan wij demonstreren bij de vestigingen van spaar select, legio lease, bank labouchere, aegon en dexia.
Er zijn honderdenduizenden contracten afgesloten door valse voorlichting en verwachtingen.
U BENT NIET ALLEEN.
Steeds meer mensen worden benaderd door de incasso bureaus.
HOEVEEL SCHULD HEB JIJ !!
WANNEER WORDT JIJ FAILLIET VERKLAARD !!
Alleen op een forum aangeven dat je mee wilt doen is niet voldoende.
Meld je daadwerkelijk aan.
PAYBACK is de enige vereniging die namens en met jullie actie gaat voeren !!
Kijk op www.pay-back.nl en meldt je aan bij [email protected]
DE KOMENDE MAANDEN ZIJN VAN GROOT BELANG !!
ZIT NIET BIJ DE PAKKEN NEER MAAR DENK:
WE PAKKEN ZE EN HALEN ZE NEER !!
JIJ BENT DOOR HUN BELAZERD, PIK HET NIET !!
KOM OP VOOR JE RECHT !!
niks aan toe te voegen,
Groet , Ron.
Groet , Ron.
In een woord GEWELDIG..!!
Ik lees nu een paar weken dit forum; Ik heb zin in een dag van actie met lotgenoten. Bepaal een dag en ik ben present!!
Helemaal mee eens. Zeg maar wanneer ik en mijn vrouw zijn van de partij. Desnoods halen we Pieter Storms erbij en komen we nog binnen ook en de boel plat lopen en ons geld halen !!
Dennis
Dennis
Heb nog nooit actie gevoerd maar nu ik zo diep in mijn elemetaire bestaan ben aangetast ben ik tot alles bereid.
Zelfs een bank beroven of zoiets!
Op de barricades! Voor mijn gezin en voor iedereen die door die Dexia maffia is beroofd!
Zelfs een bank beroven of zoiets!
Op de barricades! Voor mijn gezin en voor iedereen die door die Dexia maffia is beroofd!
Inderdaad! Een datum en tijd afspreken !
Iedereen erbij proberen te halen!
Pieter Storms , De media, Kranten!
Wanneer?
greetz
Sea
Iedereen erbij proberen te halen!
Pieter Storms , De media, Kranten!
Wanneer?
greetz
Sea
ben ik voor. Er moet eindelijk eens een datum worden gepland. s.v.p. niet vrijdag a.s want op die dag zal de oorlog met Irak beginnen. De 2e kamerleden hebben het dan te druk met andere zaken (zoals het uitleggen waarom men Amerika politiek steunt, maar niet militair).
Alternatief: oproep aan ex-medewerkers van LEGIOLEASE om zich te melden. We kunnen dan samen met hen de praktijken van LEGIO in beeld brengen.
Daarna: ACTIE (omsingeling Binnenhof etc.).
Alternatief: oproep aan ex-medewerkers van LEGIOLEASE om zich te melden. We kunnen dan samen met hen de praktijken van LEGIO in beeld brengen.
Daarna: ACTIE (omsingeling Binnenhof etc.).
Ex-medewerkers?
Hint: Ik Ali
Jullie hebben mijn mail.
Ali
Hint: Ik Ali
Jullie hebben mijn mail.
Ali
Beste allemaal,
Bedankt voor jullie reacties. Jammer dat het er zo weinig zijn, maar dat kan nog komen.
Ja, ik wil nog steeds actie ondernemen.
De organisatie payback zorgt inderdaad voor dit soort zaken, alleen, wat mij nu weer tegen de borst stuit is dat je weer moet betalen. Eerst aan SLV en toen aan EL en nu weer aan payback. Ik vind dit ook een soort van uitzuigerij van de mensen die nu kwetsbaar zijn. Ik weet niet wat ik ik nu nog moet geloven. Ondertussen heb ik mijn vertrouwen verloren in stichtingen. Tot nu toe kan ik wachten tot ik een ons weeg.
Als er genoeg mensen zijn die hier aan mee willen doen, dan kunnen we een dag organiseren. Jullie mogen me ook mailen.
In ieder geval, als de dag komt reken ik op jullie steun.
Ik zal voor de zekerheid de site van payback nog eens bezoeken.
p.s. ik zit niet altijd achter de pc, dus soms ben ik er enkele dagen niet, voor het geval er niet direct een reactie van mij volgt.
m.vr.gr. Tamara
Bedankt voor jullie reacties. Jammer dat het er zo weinig zijn, maar dat kan nog komen.
Ja, ik wil nog steeds actie ondernemen.
De organisatie payback zorgt inderdaad voor dit soort zaken, alleen, wat mij nu weer tegen de borst stuit is dat je weer moet betalen. Eerst aan SLV en toen aan EL en nu weer aan payback. Ik vind dit ook een soort van uitzuigerij van de mensen die nu kwetsbaar zijn. Ik weet niet wat ik ik nu nog moet geloven. Ondertussen heb ik mijn vertrouwen verloren in stichtingen. Tot nu toe kan ik wachten tot ik een ons weeg.
Als er genoeg mensen zijn die hier aan mee willen doen, dan kunnen we een dag organiseren. Jullie mogen me ook mailen.
In ieder geval, als de dag komt reken ik op jullie steun.
Ik zal voor de zekerheid de site van payback nog eens bezoeken.
p.s. ik zit niet altijd achter de pc, dus soms ben ik er enkele dagen niet, voor het geval er niet direct een reactie van mij volgt.
m.vr.gr. Tamara
JAAAAAAAAA IK DOE ZEKER MEE ALS ER EEN DAG,DATUM EN PLEK IS KOM IK ZEKER EN ZEKER NIET ALLEEN!!!!!!!!!!
DUS KOM OP ALLEMAAL GEEF JE REACTIE DAN LIJKT HET ER MEER OP DAT ER MENSEN KOMEN
DUS KOM OP ALLEMAAL GEEF JE REACTIE DAN LIJKT HET ER MEER OP DAT ER MENSEN KOMEN
heb huere al 2 maanden gelden op gewezen!~ een dag organiseren in de jaarbeurs met alle klanten van pay back en st lease verlies (adressen bekend bij st lease verlies.
de media uitnodigen 2e kamer leden oa sp pvda en grlinks
ook sbs en nos (die komen zeker weten) kortom geheel nederland wordt wakker geschud!
de media uitnodigen 2e kamer leden oa sp pvda en grlinks
ook sbs en nos (die komen zeker weten) kortom geheel nederland wordt wakker geschud!
Ik doe ook mee uiteraard.
Hoef je niet te vragen.
Iedereen die het weet komt wel.
Hoef je niet te vragen.
Iedereen die het weet komt wel.