| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waarom heeft stichting Leaseverlies geen telefoonnummer
-
kees
Waarom heeft stichting Leaseverlies geen telefoonnummer
Stichting Leaseverlies heeft geen telefoonaansluiting. Erg jammer, want ik had ze graag aan de tand gevoeld op welke specifieke gronden ze een rechtzaak denken te beginnen. Het lijkt erop dat ze zich willen onthouden van enig commentaar richting "gedupeerden". Op mijn brief reageren zij ook al niet!
-
bianca
Re: Waarom heeft stichting Leaseverlies geen telefoonnummer
kees dat geeft toch niet ook niet reageren als zij geld willen groetjes bianca
-
Veertje
Precies Inge,
Gewoon helemaal niemand meer betalen: Legio niet, Albert Heijn niet en zeker die rare Stichting niet, want VOOR NIETS GAAT DE ZON OP!
Veertje
Gewoon helemaal niemand meer betalen: Legio niet, Albert Heijn niet en zeker die rare Stichting niet, want VOOR NIETS GAAT DE ZON OP!
Veertje
-
biata
sorry kees dacht dat je legio lease bedoelde biata
-
biata
en kees geduld is een mooie zaak
-
kees
Geduld is zeker een mooie zaak. Alleen in deze situatie krijg ik meer het gevoel dat dhr Schonewille een gladde verkoper is richting gedupeerden, om zoveel mogelijk gelden (=salaris) via stichtingen (hij heeft ook een stichting tegen Fortis opgericht, vanwege het naar de beurs gaan van Via Networks) binnen te krijgen.
-
Leen
Allemaal.. wel bij het onderwerp blijven:
waarom heeft slv geen telefoonnummer?
Simpel: dat kunnen ze niet betalen.
mvg
Leen
waarom heeft slv geen telefoonnummer?
Simpel: dat kunnen ze niet betalen.
mvg
Leen
-
hans
Jongens doe is even normaal aub.
DHR Schonewille kan echt geen 60.000 gedupeerden te woord staan hoor! dus geeft hij geen tel nummer.
En verder heb nu maar vertrouwen in LL, ze doen het allemaal voor ons
Hans
DHR Schonewille kan echt geen 60.000 gedupeerden te woord staan hoor! dus geeft hij geen tel nummer.
En verder heb nu maar vertrouwen in LL, ze doen het allemaal voor ons
Hans
-
hopeloos
Schonewille heeft denk ik weer vakantie van onze centen. De volgende rechtzaak zal ie ook wel verliezen, ik heb er in ieder geval geen vertrouwen meer in, we vechten voor een hopeloze zaak!
-
Gedupeerde
Als ik de stichting Leaseverlies emailtjes stuur krijg ik
NOOIT antwoord terug!!!!!!!!!
Het is toch heel raar ze laten mij gewoon stikken.
Ik weet niet meer wat ik moet doen!!!!!!
Waar kan ik terecht???????????? Heeellllllllppppppp
NOOIT antwoord terug!!!!!!!!!
Het is toch heel raar ze laten mij gewoon stikken.
Ik weet niet meer wat ik moet doen!!!!!!
Waar kan ik terecht???????????? Heeellllllllppppppp
-
Gedupeerde
Kunnen ze geen telefoon betalen 60.000 x Euro 45??????
Of een telefoniste inhuren??????????????????
Of een telefoniste inhuren??????????????????
-
hopeloos
wie heeft jou er toe gezet een aandeleleasecontract aan te gaan.........daar moet je zijn!
SLV is (mond)dood.
SLV is (mond)dood.
-
Gedupeerde
De Instelling die mij dat heeft aangesmeerd PMA consultancy BV die is helaas niet meer.
Maar ja ik kreeg een mobieltje cadeau, het is echt niet te
geloven.
Maar ja ik kreeg een mobieltje cadeau, het is echt niet te
geloven.
-
Ruud
Waarom heeft SLV geen telefoonnummer:
belangrijkste reden:
1)ze hebben het te druk met het geld te tellen en nieuwe leden ontvangstbevestigingen te sturen.
2) het inhuren voor telefoonbeanwtwoorders kost al gauw 10,-- per uur. Dit betekent een aanslag op de kas van SLV;10,-- * 8 uur = 80 euro per dag * 10 medewerk(st)ers = 800 euro per dag!!
800 * 22 werkdagen= 17.600 euro per maand!
Ja, en dat kan bruintje (Schonewille) niet trekken van slechts 2,5 miljoen euro!
m.v.g Ruud
(beste mensen; zie het gewoon onder ogen: als je ooit nog iets van je geld wilt terugzien moet je toch zelf naar de rechter stappen)
Het is echt niet zo dat als SLV deze rechtszaak wint iedereen de maand erna hun ingelegde gelden op zijn of haar rekening heeft bijgechreven.
Dan moet je aan de rechter eerst aannnemelijk maken op basis van welke bewijzen jij denkt onrechtmatig bent behandeld worden.
Folders, telefoonopname, getuige etc.
U ziet dat het nog een hele lange weg is naar gerechtigheid, blijf vooral strijden maar vergis je niet in de omslachtigheid van deze zaak!
Dexia-> gedupeerde VS-> Irak
voorspellingen: meestal altijd verre van de werkelijkheid; en meestal negatiever!
belangrijkste reden:
1)ze hebben het te druk met het geld te tellen en nieuwe leden ontvangstbevestigingen te sturen.
2) het inhuren voor telefoonbeanwtwoorders kost al gauw 10,-- per uur. Dit betekent een aanslag op de kas van SLV;10,-- * 8 uur = 80 euro per dag * 10 medewerk(st)ers = 800 euro per dag!!
800 * 22 werkdagen= 17.600 euro per maand!
Ja, en dat kan bruintje (Schonewille) niet trekken van slechts 2,5 miljoen euro!
m.v.g Ruud
(beste mensen; zie het gewoon onder ogen: als je ooit nog iets van je geld wilt terugzien moet je toch zelf naar de rechter stappen)
Het is echt niet zo dat als SLV deze rechtszaak wint iedereen de maand erna hun ingelegde gelden op zijn of haar rekening heeft bijgechreven.
Dan moet je aan de rechter eerst aannnemelijk maken op basis van welke bewijzen jij denkt onrechtmatig bent behandeld worden.
Folders, telefoonopname, getuige etc.
U ziet dat het nog een hele lange weg is naar gerechtigheid, blijf vooral strijden maar vergis je niet in de omslachtigheid van deze zaak!
Dexia-> gedupeerde VS-> Irak
voorspellingen: meestal altijd verre van de werkelijkheid; en meestal negatiever!