LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] waarom horen we niks van alle andere rechtszaken ?????
waarom horen we niks van alle andere rechtszaken ?????
waarom horen we niks van al die andere rechtszaken die momenteel gevoerd worden ...????
zijn die allemaal uitgesteld...????
zijn die ook positief voor de gedupeerden...????
Ik ben verschrikkelijk benieuwd naar de uitspraken.
Als iemand iets weet laat het me alsjeblieft weten
zijn die allemaal uitgesteld...????
zijn die ook positief voor de gedupeerden...????
Ik ben verschrikkelijk benieuwd naar de uitspraken.
Als iemand iets weet laat het me alsjeblieft weten
-
Re: waarom horen we niks van alle andere rechtszaken ?????
Dexia wint aan de lopende band. De betrokkenen die eerst het grootste woord hadden op dit forum likken hun wonden nu in stilte.
Zielig mannetje die Duchateau, als je plezier heb in het leedvermaak over anderen.
En dat allemaal onder het mom van dat hij de gedupeerden de ogen wil openen.
Wat een stakkert.
En dat allemaal onder het mom van dat hij de gedupeerden de ogen wil openen.
Wat een stakkert.
Zo, duchateautje. Dus Dexia wint aan de de lopende band, alleen jammer dat jij dat alleen maar weet want niemand op dit forum bezit deze informatie, Maar ja, de wens zal wel weer de vader van de gedachte zijn althans bij jou.
Je gaat nu toch wel heel erg zielig overkomen!
Je gaat nu toch wel heel erg zielig overkomen!
Dat hij andere problemen heeft dan de legioleasedeelnemers is duidelijk.
Hij is alleen hier omdat er voor zijn soort mensen geen forum is.
Hij is alleen hier omdat er voor zijn soort mensen geen forum is.
Gisteren is aan het adres van de Haagse procureur van Dexia een hoger beroep dagvaarding uitgebracht waarin bij het Gerechtshof te 's-Gravenahage namens een van mijn clienten in beroep wordt gekomen tegen een verstekvonnis van de Haagse rechtbank.
Sorry maar die Duchateau verpest deze discussie........
nogmaals......??? zijn er al andere uitspraken bekend......????
en hoe zijn die afgelopen....?????
nogmaals......??? zijn er al andere uitspraken bekend......????
en hoe zijn die afgelopen....?????
hoi habo, een rechtzaak tegen een broer van me in begin oktober die na bedreigingen van ggn niet tot betaling overging en werd toen voor de rechter gedaagd, en de rechter verwees hem naar de rechtzaak die leaseverlies aan dexia aangespannen had dus tot die tijd maar afwachten en het ging over een wvd..dus nooit betalen en afwachten maar.
mvg. asf
mvg. asf
ASF,
Ik lees in jouw reactie over de rechtszaak van je broer, dat die is aangehouden in afwachting van de zaak die Stichting Leaseverlies tegen Dexia heeft aangespannen. Klopt dat ???.
Ik ben nl. zelf ook gedagvaard en zou ook het liefste uitstel krijgen tot dat moment. Kun je aangeven wanneer de zaak van je broer gediend heeft en waar ??. Mogelijk dat ik die info kan gebruiken in mijn zaak.
Ik lees in jouw reactie over de rechtszaak van je broer, dat die is aangehouden in afwachting van de zaak die Stichting Leaseverlies tegen Dexia heeft aangespannen. Klopt dat ???.
Ik ben nl. zelf ook gedagvaard en zou ook het liefste uitstel krijgen tot dat moment. Kun je aangeven wanneer de zaak van je broer gediend heeft en waar ??. Mogelijk dat ik die info kan gebruiken in mijn zaak.
Dag RDG,
Jij was toch gedagvaard voor afgelopen woensdag 19 nov.?
Hoe was de uitspraak?
Jack
Jij was toch gedagvaard voor afgelopen woensdag 19 nov.?
Hoe was de uitspraak?
Jack
rdg,
antwoord op je vraag, de rechtzaak was in dordrecht half oktober maar het ging wel om een bedrag onder de 5000 euro en hij is ook zonder advocaat voorgeweest is niet nodig, die zijn veel te duur.
asf
antwoord op je vraag, de rechtzaak was in dordrecht half oktober maar het ging wel om een bedrag onder de 5000 euro en hij is ook zonder advocaat voorgeweest is niet nodig, die zijn veel te duur.
asf
dagvaardiging was 22 oktober in Rotterdam.
Advocaat heeft uitstel gevraagd.UItspraak januari??
Advocaat heeft uitstel gevraagd.UItspraak januari??
Ant
Is er al een datum te noemen
of is het al geweest
Is er al een datum te noemen
of is het al geweest
Vraag aan gedaagden: heeft advocaat of Dexia op een of andere manier aangedrongen om hieraan geen ruchtbaarheid te geven?
Als een zaak onder de rechter is, dan is het logisch dat daar niets over wordt vermeldt op dit forum. Het is aftasten eerst een schriftelijke procedure dan weer een wederwoord van de tegenpartij etc. daar gaan maanden overheen. Uitspraken van rechters verschijnen heus wel op het forum. T.z.t.
Ik heb vandaag moeten werken en had woensdag (de dag van onze rechtszaak) een examen. Ook gisteren heb ik niet met mijn ouders kunnen spreken.
Ik hoop dat ik toch in niet al te korte tijd iets zou kunnen zeggen. Maar ik weet nu ook niets.
Ik hoop dat ik toch in niet al te korte tijd iets zou kunnen zeggen. Maar ik weet nu ook niets.