| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] waarschuwing agressive telefoontjes dexia
-
moha
waarschuwing agressive telefoontjes dexia
ik heb twee keer het aanbod van Dexia thuis gestuurd gekregen. Moest vóór 31 maart reageren ook als ik niet akkord ging. Ik heb niet gereageerd en niks ondertekend. Gisteren (1 april) kreeg een teleffontje van Dexia of ik over haar aanbod goed heb nagedacht en of er onduidelijkheden waren. Mijn antwoord: 'daar ga ik telefonisch niet op in'.
Op deze agressieve manier probeert Dexia gedeputeerden alsnof over de streep te halen en zoveel mogelijk handtekeningen te verzamelen. Zoals eerder op deze forum is gezegd worden telefoontjes opgenomen en dus kunnen ze ook als handtekeing tegen gedeputeerden gebruikt worden. U BENT GEWAARSCHUWD!!! Ik zal dit bericht aan SLV doorsturen.
moha
Op deze agressieve manier probeert Dexia gedeputeerden alsnof over de streep te halen en zoveel mogelijk handtekeningen te verzamelen. Zoals eerder op deze forum is gezegd worden telefoontjes opgenomen en dus kunnen ze ook als handtekeing tegen gedeputeerden gebruikt worden. U BENT GEWAARSCHUWD!!! Ik zal dit bericht aan SLV doorsturen.
moha
-
de beste
Re: waarschuwing agressive telefoontjes dexia
Volgens mij is het: gedupeerden i.p.v. 'gedeputeerden', telefoontje i.p.v. 'teleffontje' en DIT forum i.p.v. 'deze forum'. Dit om mijn eerdere opmerking over het IQ van de forum-gebruikers nog eens kracht bij te zetten.
-
Art
Je hebt nog heel wat steekjes laten liggen, hoor. Zo goed ben je ook weer niet. Zelfs spijkers op laag water zoeken en goedbedoelende mensen proberen te irriteren kan je niet. "De beste" in een vervelende kwast uithangen, dat kan kloppen, ja.
-
de zoekmug
de beste
volgens mij slaat ook nergens op
of het is fout of het is goed. (volgens mij)
mvg
volgens mij slaat ook nergens op
of het is fout of het is goed. (volgens mij)
mvg
-
Rob
DE BESTE,
JIJ MET HET IQ VAN EEN GARNAAL...GA GAUW JE COLLEGA'S BIJ DEXIA PESTEN......OF GA NAAR MAMMA TOE
JIJ MET HET IQ VAN EEN GARNAAL...GA GAUW JE COLLEGA'S BIJ DEXIA PESTEN......OF GA NAAR MAMMA TOE
-
de beste
Zoals ik al eerder heb gezegd... ik heb geen collega's bij Dexia, aangezien ik daar niet werk. En mijn moeder is een half jaar geleden overleden.
-
Hans2
Aan de taalpuursti of was het taalpuristen, betweeeturs,
of was het betweeters, gaat het om het ferhaal, of verhaal
waar je op erageert, of is het reageert, of probeer ju sorry je iemand oneruit tu hale of is het onder uit te halen?
Daarnaast er zitten ook mensen met een buitenlandse achtergrong op dit forum, heel dapper dat ze mee doen.
Ja, Ja die zijn een nog makkelijker prooi geweest voor onze nette verkopers.
of was het betweeters, gaat het om het ferhaal, of verhaal
waar je op erageert, of is het reageert, of probeer ju sorry je iemand oneruit tu hale of is het onder uit te halen?
Daarnaast er zitten ook mensen met een buitenlandse achtergrong op dit forum, heel dapper dat ze mee doen.
Ja, Ja die zijn een nog makkelijker prooi geweest voor onze nette verkopers.
-
X. TE IJ.
volgens mij staat deze site vol met dit soort TROEP over taalgebruik.
TLIJKTMEBETER OM DIE OPLICHTERS VAN LEGIO AAN TE PAKKEN, DUS STEEK NIET TE VEEL ENERZJIE IN ALLERLEI ONDERLINGE DISCUSSIES.
TROUWENS WEET IEMAND EEN GOEDE MANIER OM DAT OPLICHTERSBUREAU TE MIDDELBURG AAN TE PAKKEN ?
(ik bedoel uiteraard het outplacementbureau x. TE middelburg.)
TLIJKTMEBETER OM DIE OPLICHTERS VAN LEGIO AAN TE PAKKEN, DUS STEEK NIET TE VEEL ENERZJIE IN ALLERLEI ONDERLINGE DISCUSSIES.
TROUWENS WEET IEMAND EEN GOEDE MANIER OM DAT OPLICHTERSBUREAU TE MIDDELBURG AAN TE PAKKEN ?
(ik bedoel uiteraard het outplacementbureau x. TE middelburg.)
-
helena
Nu wil ik toch wel eens weten welk bureau dat is, want 't is dicht bij huis voor mij. Ik ben benieuwd.
groet
groet
-
mona
het begint nu al klagen over het klagen te worden hier!
-
Sander
Beste mensen,
We zouden op deze forum elkaar steunen met die ellende
van het beleggen Legio Lease.
Laten we elkaar niet kwetsen, Ik kan mij best voorstellen dat het veel moeite kost voor mensen die de taal niet goed beheerst waar ik ook zelf een probleem mee heeft, maar heus ze bedoelen het goed, dus laten we echt vrede houden op deze site.
We zouden op deze forum elkaar steunen met die ellende
van het beleggen Legio Lease.
Laten we elkaar niet kwetsen, Ik kan mij best voorstellen dat het veel moeite kost voor mensen die de taal niet goed beheerst waar ik ook zelf een probleem mee heeft, maar heus ze bedoelen het goed, dus laten we echt vrede houden op deze site.
-
Peter
Ik ben zelf ook geen goede schrijver (tikker) omdat ik dislextie ben. Dus over iemand anders kan je niet zomaar zeggen dat hij een IQ heeft als een ezel als je de achter- grond niet weet!!!!!
Hopende dat hier ook rekening mee gehouden wordt!
Peter
Hopende dat hier ook rekening mee gehouden wordt!
Peter
-
suuske
Ook wij werden vanavond gebeld door Dexia. Op een vrij agressieve manier werd van ons verlangd in te gaan op hun aanbod. Daarbij hebben wij de vraag gesteld of hier geen sprake is van een wanbeleid van Dexia. Hierop kregen wij het antwoord dat hij pas twee weken werkzaam was bij Dexia. Op zo'n figuur moeten wij dan vetrouwen. Het gesprek is beeindigd omdat meneer het tijd vond om naar huis te gaan ... wat denk je daarvan?