LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wasdroger geleased.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

wasdroger geleased.

Ongelezen bericht door Sonja »

ik heb 8 jaar geleden een wasdroger geleased.

Na 5 jaar plezier van mijn wasdroger gehad te hebben,
liep mijn contract af en zou hij gaan verdwijnen.

Na de betaalde huur en het genot te hebben van de
wasdroger, zou de lease stoppen.

Er was 1 optie: de wasdroger kopen, voor de prijs die
hij op dat moment waard was.

Lees: op dat moment.

Ik heb de wasdroger voor de prijs die toen gold overgenomen
en toen was de wasdroger van MIJ.

Voor autolease geld presies hetzelfde.

Ik heb de wasdroger NIET elke maand afbetaald,
had het NIETS mee te maken.
Ik LEENDE de wasdroger.
Daarna was ik in de gelegenheid om het te kopen.
Vrijblijvend.

Met andere woorden: Ik heb zowieso geen reet te maken
met het koersverschil van Dexia,
en, ik heb geen GENOT gehad van mijn inleg.
Waar ligt mijn beloning ?


Zelfs als de koersen gestegen hadden , had ik geen winst,
dan hadden ze als raketten moeten stijgen.
Zoiets gebeurt incidenteel, en dat wist Dexia.

Ik eis mijn inleg terug, daar had ik goede andere zaken
mee kunnen doen, die ik nu misloop,
En vanzelf betaal ik geen restschuld.
OOK niet na uitspraak van de rechter.

En als de rechter voor ons negatief is dan


KOMT ER OORLOG IN DIT LAND.


JAMMER , MAAR IK DENK HET WEL.

Sonja.

F. Duchateau
Berichten: 101
Lid geworden op: 22 okt 2003 08:45

Re: wasdroger geleased.

Ongelezen bericht door F. Duchateau »

Sonja,

Er deugt helemaal niets van je verhaal. Je hebt de polis afgesloten om winst te maken door het koersverschil, nu dit verschil in je nadeel uitvalt wil je er opeens niets meer mee te maken hebben ...

momo
Berichten: 133
Lid geworden op: 25 okt 2003 14:49

Re: wasdroger geleased.

Ongelezen bericht door momo »

helemaal eens met de heer/mevr F Duchateau, je had ook vanaf het moment dat je de droger ging leasen, iedere maand 25 gld en na de invoering van de euro,iedere maand 10 euro kunnen wegleggen, dan had je nu een hele knappe droger kunnen hebben!!!!!!!

nederlander
Berichten: 37
Lid geworden op: 25 okt 2003 14:14

Re: wasdroger geleased.

Ongelezen bericht door nederlander »

Ik ben het helemaal met Sonja eens.
Degene die wat anders beweren zijn of volslagen gek of ze hebben geen hoog iq.
Maar Sonja, ik wil je niet afvallen, als de rechter zou bepalen dat je de restschuld moet betalen; hetgeen ik betwijfel, en de uitspraak valt bij voorraad uitvoerbaar, moet je betalen ook al ga je in hoger beroep.
Doe je dat niet, dan kunnen die oplichters van Dexiabank beslag leggen bij je.
Ik adviseer jou een hele goeie advocaat in de armen te nemen waar je van op aan kan.
Sonja ik wil toch nogeven ter afsluiting op de eerste regel van mij terugkomen: Dat is, laat die onwetende mensen die wat anders beweren maar kletsen, ze weten niet beter.
Dat zijn nou mensen die achter in de rij stonden toen God de hersens ging uitdelen, ze hadden geen geduld om te blijven wachten totdat God bij die ongeduldigden waren.

momo
Berichten: 133
Lid geworden op: 25 okt 2003 14:49

Re: wasdroger geleased.

Ongelezen bericht door momo »

oh god.............................weer zo een!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jij stond natuurlijk vooraan met uitdelen

G. Thuis
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2003 09:41

Re: wasdroger geleased.

Ongelezen bericht door G. Thuis »

De heer **** dutreau, go to hell.
Je levert geen bijdrage aan deze forum, je zit alleen de boel te verzieken. Ik wordt misselijk van je mails en aanwezigheid in deze forum

nederlander
Berichten: 37
Lid geworden op: 25 okt 2003 14:14

Re: wasdroger geleased.

Ongelezen bericht door nederlander »

Dat geldt ook voor die momo.
Wat heb je toch een belachelijke figuren op de wereld.
Die Momo is ook zo'n weggelopenen.
Grote bek, maar hersens ho maar.

CH
Berichten: 35
Lid geworden op: 25 okt 2003 12:52

Re: wasdroger geleased.

Ongelezen bericht door CH »

De laatste tijd wordt iedereen die op dit forum een andere mening verkondigd neergesabeld of uitgemaakt voor medewerker van Dexia, jammer.

Maarten Banco
Berichten: 202
Lid geworden op: 15 jul 2003 12:31

Re: wasdroger geleased.

Ongelezen bericht door Maarten Banco »

Hi Sonja,

Er zijn verschillende soorten lease.

Als hoofdvormen kun je onderscheiden de operational lease en de financial lease.
Operational lease lijkt veel op huur terwijl financial lease veel op krediet lijkt.

Bij operational lease blijft het geleasede goed voor rekening en risico van de lessor terwijl de lessee het genot van het goed heeft. De door jou genoemde lease van een wasdroger is daar een voorbeeld van. Onderhoud en afschrijving (waardeverandering) zijn voor rekening van de lessor terwijl de lessee (jij dus) de wasdroger mag gebruiken.

Bij financial lease komt het geleasede goed voor rekening en risico van de lessee (jij dus). Het eigendom blijft gedurende de leaseperiode bij de lessor (Dexia) maar doordat het voor rekening en risico van lessee is draait deze op voor het verlies op de aandelen (maar had deze ook de koerswinst gekregen als deze gerealiseerd zou zijn). Uiteraard valt de aandelenlease onder deze vorm van leasing. Immers als de aandelen voor rekening en risico van Dexia zouden blijven dan zou het zinloos zijn om een aandelenleasecontract af te sluiten. Je zou dan immers ook de koerswinst niet ontvangen.

Groet Maarten

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: wasdroger geleased.

Ongelezen bericht door croosjes »

maarten,maar de informatie over de wasdroger was uiteraard duidelijk en vooral overzichtelijk dus het moraal is een goede garantie.En dat miste je nou net bij het lease van aandelen lego(dexia).vrgr.andre de croos

momo
Berichten: 133
Lid geworden op: 25 okt 2003 14:49

Re: wasdroger geleased.

Ongelezen bericht door momo »

beste nederlander,je weet half niet wat ik weet! maar ja ,jij stond waarschijnlijk achteraan met uitdelen !

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: wasdroger geleased.

Ongelezen bericht door Sonja »

Beste Maarten,

Uiteraard snap ik je verhaal.
Maar het leaseverhaal is verkeerd begrepen door veel
mensen.
Door het verhaal van de wasdroger wil ik aangeven
hoe de meeste mensen erin getrapt zijn snap je.

Deze constructie kent men niet in nederland,
en is daarom verwerpelijk , net zoals in alle andere
landen.

Niettemin was voor mij het verhaal vd wasdroger duidelijk,
het verhaal van
Legio Lease en Aegon is onwaarschijnlijk gebracht,
geen reeele voorstelling van zaken, en al helemaal
niet met restschulden en kansen van winst vermeld.

Veel mensen hebben de verhalen van "wasdrogers en
auto 's " verward met leasezaken voor beleggingen.

Dat was de truck , want deze mensen durfden zelf
niet te beleggen. Juist daardoor kwamen ze in het hol
van de leeuw terecht.
Met recht zeer groffe misleiding .


groet Sonja.

lieske
Berichten: 73
Lid geworden op: 13 okt 2003 21:23

Re: wasdroger geleased.

Ongelezen bericht door lieske »

een truck kun je leasen, een truc niet. En als je zelf bang bent om te beleggen, waarom stap je dan in bij legio lease en vergelijkbare installingen? de verleasers waren toch gewoon blind door de verhalen in kranten over stijgende beurskoersen en snelle winsten die daar in een paar dagen tijd gemaakt konden worden. De verhalen in diezelfde kranten dat men zich afvroeg hoe lang het nog goed kon gaan met die veel te hoge aandelenkoersen hebben alleen de mensen met verstand die niet verblind waren gelezen.

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: wasdroger geleased.

Ongelezen bericht door Sonja »

omdat een goede instelling als AEGON

ons geld ging "beheren" ......

Daarom durfden we dat wel aan....

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: wasdroger geleased.

Ongelezen bericht door JH »

niet iedereen wil een truck leasen, het is zo lastig om daar mee een parkeergarage in te rijden, lieske :wink:

lieske
Berichten: 73
Lid geworden op: 13 okt 2003 21:23

Re: wasdroger geleased.

Ongelezen bericht door lieske »

ook een goede instelling kan de beurskoersen niet vooruit zien of bepalen, dat doet de handel op de beurs en de onverwachte winst - of verliescijfers van de beursgenoteerde bedrijven. Als die tegenvallen zakt de koers, vallen die mee of zijn die beter dan verwacht stijgt de koers van het aandeel. Kijk naar die van de supermarktketens. Toen die maandag jl begonnen met een prijzenslag daalden de koersen van de aandelen van die bedrijven direct. Omdat de beleggers ervan uitgingen dat lagere prijzen zorgen voor een lagere winst.

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: wasdroger geleased.

Ongelezen bericht door Sonja »

Alleen de inkooporganisaties werken hier niet aan mee.

Zij beperken zich met deze kortingen tot reclamestunts.

Deze prijsverlagingen zijn voor rekening van Albert Heijn.

Maarten Banco
Berichten: 202
Lid geworden op: 15 jul 2003 12:31

Re: wasdroger geleased.

Ongelezen bericht door Maarten Banco »

Hi Sonja,

Oh ja, ik vind de term lease hier ook vergezocht en denk dat het indertijd gebruikt is om het geheel ´chique´ te maken. Leasen was 'in' in de 90'er jaren, om niet te zeggen ´sexy´. Je leasede je auto, je wasdroger en, waarom niet, dus ook je aandelen.

Maar om de vergelijking met de wasdroger aan te voeren als argument voor misleiding voert wel erg ver vrees ik en zal dan ook niet standhouden. Ik denk zelfs dat het tegenovergestelde bereikt wordt want je geeft ermee aan dat je indertijd toch wel door had dat er iets bijzonders mee aan de hand is.

groet Maarten

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: wasdroger geleased.

Ongelezen bericht door Sonja »

Je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: wasdroger geleased.

Ongelezen bericht door croosjes »

maarten,

De afgelopen beursweek was een turbulente week. De index was al twee weken aan het herstellen van de daling in September (waarbij de index van 340 naar 305 punten daalde) maar zoals eerder aangegeven lag een lagere top voor de hand. Toen deze lagere top nipt voor de expiratie werd gezet hebben wij met de abonnees een putoptie gekocht. Woensdag was het dan zo ver: De index verloor haar kracht en en Amsterdam noteerde in het rood. Omdat we met een vrij risicovolle optiepositie zaten, hebben we deze woensdag uit de portefeuille gezet. Ook ons belang ik Getronics hebben we verkocht en zo geprofiteerd van een mooi rendement:






De laatste weken is het aantal abonnees naar record hoogte gestegen. Steeds meer beleggers realiseren zich dat de beurs niet langer vanzelfsprekend stijgt. Buy & Hold is dood, beleggers moeten profiteren van soms korte maar zeer kansrijke bewegingen om op jaarbasis een goed rendement te behalen. Onze abonnees laten wij profiteren van deze bewegingen door per e-mail en SMS een advies te versturen. En daar blijft het niet bij. Ook vertellen wij onze abonnees wanneer we de ingenomen posities weer gaan verkopen en helpen wij beleggers bij uitleg over opties en aandelen. Deze maand kunt u nog profiteren van een bijzondere aanbieding, waarbij u tot maart 2004 voor een gering bedrag kunt profiteren van onze dienstverlening. Aanmelden gaat bijzonder snel, waardoor u nog deze week kunt inspelen op de trend!



--------------------------------------------------------------------------------
AEX Verwachting
AEX Fondsen
Agenda
Aanmelden
--------------------------------------------------------------------------------


26 oktober - 16:28


Lagere top binnen de AEX, 305 de volgende halte?

Afgelopen week bespraken we de mogelijkheden voor de AEX. Sinds 12 Maart bevindt deze index zich in een opgaande trend die resulteerde in hogere bodems én hogere toppen. Al tijdens de zomermaanden vertelden wij u dat de kracht uit de index aan het verdwijnen was. De afgelopen beursmaanden is de stijgende trend echter in moeilijkheden gekomen. Een eerste top werd gezet op 344 punten, waarna de index richting de 326 punten corrigeerde en wist te herstellen naar de 340 punten. Vervolgens moest de index het ontgelden en corrigeerde vrij ver richting de 305 punten. Hier werd een voorlopige bodem gezet. Zoals u weet uit eerdere berichtgevingen moest de index een hogere top gaan zetten (hoger dan 340 – 344) om de uptrend te vervolgen. Deze hogere top bleef uit en de index heeft voorlopig een lagere top gezet op 334 na een correctie die volgde op de bodem van 305 punten. Deze week hebben wij onze abonnees een putoptie laten aanschaffen omdat volgens onze indicatoren de index niet veel ruimte en kracht had om verder te stijgen. Afgelopen vrijdag hebben we de put met winst verkocht. De daling vanaf de 330 van afgelopen woensdag heeft de index gebracht op het steunniveau van 316 punten. Dit over het verleden. Wat kunnen we de komende weken verwachten? Nu de index op 344 een derde lagere top heeft gezet is de kans groot dat we een vervolg van deze dalende trend krijgen. Indicatoren op dagniveau geven ruimte aan en suggereren een daling van de index. Mocht de index deze week of de komende weken richting de 305 punten bewegen én dit niveau breken, dan hebben we zekerheid omtrent de neergaande beweging. Voorbij de 305 is er dan ook alle ruimte om verder te dalen. Natuurlijk mogen we opwaartse krachten niet uitsluiten, maar de index heeft het zichzelf zeer moeilijk gemaakt met drie lagere toppen op een rij. Alleen met zeer veel kracht kan een verdere daling worden voorkomen. Kijken we naar buitenlandse indices, dan zien we dat de Dow Jones en de S&P aan kracht inleveren en dat ook hier de uptrend onder druk staat. Kijken we naar het weekniveau van de beurzen, dan valt op dat de AEX technisch bekeken er even zwak voor staat als in de lente van 2002. Toen leverde de index vele tientallen procenten in. Of een dergelijke beweging nu ook valt te verwachten moet nog worden bezien, maar dat de AEX zwak blijft is een duidelijk gegeven. Komende week is het niveau van 327 punten zeer belangrijk voor opwaartse kansen, onder de 305 is het hek van de dam en kunnen we fors gaan corrigeren.

Terug

--------------------------------------------------------------------------------


TrendTraders gebruikt de krachtige en gebruiksvriendelijke software van ChartNet voor het maken van analyses, beheren van portefeuilles en het volgen van koersen. Allemaal Real-Time en tegen een uitermate gunstige prijs.
Ook voor de partikuliere belegger is ChartNet een uitstekend hulpmiddel om succesvol te kunnen beleggen. Vanaf slechts € 14,50 per maand kunt u ChartNet gebruiken. U als lezer van deze nieuwsbrief kunt ChartNet nu twee weken geheel vrijblijvend onbeperkt uitproberen. Wilt u dat? Klik dan hier



--------------------------------------------------------------------------------


ABN-Amro
Aegon
Ahold
Akzo Nobel
ASML Buhrmann
LogicaCMG
DSM
Fortis
Getronics Gucci
Hagemeyer
Heineken
IHC Caland
ING Groep Kon. Olie
Numico
KPN
Van der Moolen
Philips Elsevier
TPG
Unilever
VNU
Wolters-Kluwer

--------------------------------------------------------------------------------


ABN-Amro (updated @ 16 Okt - 08:37):
Lange tijd bewoog het aandeel onder druk van een dalende weerstand richting de steun van de € 16,-. Onlangs brak ABN-AMRO deze weerstand en het aandeel kon momentum oppikken. Op dit moment zijn de vooruitzichten voor de bank neutraal tot licht negatief, maar zal een slot onder de € 16,- pas echt voor problemen gaan zorgen. Weerstand op de € 17,55.

Aegon (updated @ 16 Okt - 08:40):
Met een dreun viel het aandeel medio September uit de opgaande trend en het aandeel zakte tot de steun van € 10,-. Het aandeel herstelde maar weet vooralsnog niet de oude weerstanden op de € 12,30 te benaderen. Zolang het aandeel tussen de genoemde waardes blijft bewegen is onze mening en positie neutraal. Indicatoren wijzen overigens op een lagere top in de maak en de weekgrafiek weet dit beeld keurig te bevestigen.

Ahold (updated @ 22 Okt - 10:07):
De koers van Ahold ligt er wat stil bij. Na het boekhoudschandaal van Cees van der H. bij Ahold daalde de koers tot de € 2,- vervolgens zette het aandeel een opgaande lijn in richting het oude niveau. Koerstechnisch gezien wijst dat op een gigantische gap die gedicht moet worden. Voor het eerst sinds Mei 2003 sstaan indicatoren er heel slecht voor. Koersgrafiek verzwakt en indicatoren staan op breken. Misschien binnenkort een prijzenoorlog in het bied en laatboek wanneer de koers gaat dalen.

Akzo Nobel (updated @ 16 Okt - 08:43):
Hevige strijd bij Akzo. Laat een prima uptrend zien maar is tevens fors gedaald vanaf de € 30,- richting de € 26,-De € 26,- is een belangrijke steun en het aandeel kon (net als veel andere AEX fondsen) wat herstellen. Boven de € 28,- weet het aandeel echter niet te komen en gezien de implicaties op de dag- en weekgrafiek ziet het er naar uit dat ook bij Akzo een lagere top in de maak is. Slot onder de € 26,- bevestigd dit beeld. Ook hier: Neutraal!

ASML (updated @ 17 Okt - 11:12):
Beeld blijft eigenlijk neutraal. Verzwakking is te zien in de vorm van een weerstand op € 14,- die maar niet gepasseerd lijkt te kunnen worden. Indicatoren wat gemengd. Doorbraak van de € 14,- wijst op een hertest van oude niveau's en oude toppen. Zolang ASML tussen de laatste bodem en top beweegt, blijven we echter neutraal. Hoe saai dat ook is!
Terug


--------------------------------------------------------------------------------


Buhrmann (updated @ 17 Okt - 11:15):
Weet niet echt te overtuigen en gezien de aanwijzingen op diverse indicatoren is een zijwaartse neutrale koersbeweging te verwachten...

LogicaCMG (updated @ 22 Okt - 10:18):
Soort Getronics verhaal. Koers breekt boven de € 3,- en stijgt mooi. Zet een bodem op de oude weerstand die hiermee steun wordt. Vervolgens geeft het aandeel gas en komt rondom de weerstand van € 4,- tot stilstand. Weinig actie en zolang de trein die LogicaCMG heet niet gaat rijden blijven wij er van af. Mocht het aandeel positief gaan uitbreken, dan gaan we er natuurlijk met de abonnees in zitten.

DSM (updated @ 17 Okt - 11:19):
Zwak! Indicatoren op dagniveau wijzen op kopen maar de koersgrafiek doet praktisch het tegenovergestelde. Wanneer we naar de weekgrafiek kijken weten we waarom. Daar staat alles op verkopen en de beweging die we nu hebben gezien is een klassieke pullback voor de komst van een grote beweging. Na bevestiging door de grafiek gaan we dan ook zeker posities innemen op dit fonds!

Fortis (updated @ 20 Okt - 09:51):
Verhaal blijft hetzelfde. Steun op de € 14,50 is zeer belangrijk. De daggrafiek beweegt naar verkopen en een dalende weerstand belemmert een opmars van het aandeel. Neutraal zolang de koers boven de steun beweegt en onder de € 17,-.

Getronics (updated @ 20 Okt - 09:52):
Enkele weken geleden adviseerden wij op basis van de TrendTraders methode Getronics. Een gedeelte van de positie hebben wij al verkocht. Voor Getronics liggen er grote mogelijkheden maar een duidelijke strategie is bij dergelijke fondsen vereist. Onze abonnees informeren wij over de mogelijkheden.
Terug


--------------------------------------------------------------------------------


Gucci (updated @ 20 Okt - 09:54):
Ligt er redelijk positief bij maar echt duidelijk wil de koers niet zijn. Weerstand op € 75,-. Steun op € 70,-. Beeld vanwege de koersgrafiek neutraal.

Hagemeyer (updated @ 21 Okt - 08:46):
Red Alert! De koers van Hagemeyer zakt door de laatste bodems heen en is nu vogelvrij verklaard. Het aandeel kan de komende dagen nog veel verder verzwakken en alleen extreem speculatief ingestelde beleggers kunnen het aandeel bij bodemvorming oppikken.

Heineken (updated @ 21 Okt - 08:48):
De dalende trend wordt gewoon vervolgd. Koersdoel is de € 30,-. Het aandeel beweegt zeer zwak en vertoont weinig pogingen om opwaarts uit te breken. Negatief.

IHC Caland (updated @ 21 Okt - 08:49):
Na de koersklap van IHC twee weken geleden is het aandeel aardig tot rust gekomen. Technisch is IHC echter niet zo enorm interessant vanwege de zijwaartse beweging. Wij blijven op het aandeel letten, maar voorlopig gaan we er niets mee doen.

ING Groep (updated @ 21 Okt - 08:54):
Weerstand op de € 17,80 is behoorlijk zwaar voor deze AEX grootmacht. Steun is er te vinden onder de € 16,- en vervolgens de € 15,-. Indicatoren wijzen op topvorming en het aandeel zal zich van zijn beste kant moeten laten zien om opnieuw significant boven de € 18,- te gaan noteren.
Terug


--------------------------------------------------------------------------------


Kon. Olie (updated @ 23 Okt - 09:47):
De weerstand op € 40,50 is onverwacht toch erg zwaar voor de Olies. Indicatoren staan nog positief maar laten door de bewegingen rondom de weerstand een toppatroon zien. Voor putopties is het nog te vroeg, maar onze abonnees krijgen wellicht de komende periode een shortadvies voor de Koninklijke. Steun ligt er op € 38,- en naast de genoemde weerstand vinden we een belangrijke terug op de € 42,-. Onder de € 38.- is er pas steun op de € 35,-. Update: Koers van Koninklijke Olie onder druk, indicatoren staan op verkopen of wijzen naar verkopen. Koersdoel € 38,-.

Numico (updated @ 23 Okt - 09:44):
Enkele weken geleden verslechterde het beeld van Numico behoorlijk. De koers noteerde onder de € 17,- en de vooruitzichten waren slecht. Het aandeel heeft toch nieuwe impulsen gekregen en brak vorige week vrijdag uit richting de € 20,-. Indicatoren staan er wat twijfelachtig uit, maar een daling naar het uitbraakniveau van € 18,60 ligt voor de hand.

KPN (updated @ 22 Okt - 10:13):
Weinig aktie bij KPN. Koers blijft schommelen rondom de € 6,50 en dat doet de koers al weer zo'n drie maanden. Zolang er weinig actie en verandering is bij dit aandeel schrijven wij er niet meer over., Pas onder de € 5,50 en boven de € 7,30 wordt KPN weer interessant!

Van der Moolen (updated @ 24 Okt - 09:46):
Schandalen, onderzoeken en rechtszaken hebben de koers van Van der Moolen in iets meer dan een maand bijna doen halveren. De dalende trend is nog steeds in zicht en van bodemvorming is nog geen sprake...

Philips (updated @ 22 Okt - 10:02):
Waar de weerstand ligt mag duidelijk zijn. Al zo'n twee maanden lang probeert dit technologie aandeel door de barriere van € 23,10 te breken, maar echt lukken wil het niet. Ondertussen komt de koers intern onder druk te staan. Het macd laat een daling zien en beweegt richting verkopen. Ook de stochastic staat inmiddels op verkopen. Wanneer de koers nu neerwaarts gaat bewegen is er potentie om een neerwaarts gerichte positie in uw portefeuille aan te houden!
Terug


--------------------------------------------------------------------------------


Elsevier (updated @ 9 Okt - 11:34):
Van diverse lezers kregen wij complimenten voor de analyse van Elsevier. Deze bezoekers hebben putopties ingenomen voor een daling naar de € 9,60 en vervolgens op deze steun calls gekocht. Heel risicovol, maar technisch mogelijk. Elsevier blijft zijwaarts bewegen maar onder de € 9,60 is het oppassen. De weekgrafiek ziet er ook niet al te best uit.

TPG (updated @ 23 Okt - 09:48):
Blijft neutraal. Zijwaarts tussen de € 16,- en € 17,50. Optietraders kunnen alleen door te schrijven wat plezier beleven aan dit aandeel, maar gezien de ontwikkeling van de indicatoren is zelfs dat riskant. Geen verandering in het beeld.

Unilever (updated @ 23 Okt - 09:48):
Koers staat onder druk. Rechterschouder lijkt in de maak te zijn met een neklijn op de € 50,-. Heeft weerstand in de vorm van een lange termijn dalende trendlijn. Indicatoren vooralsnog neutraal tot licht positief. Steun op de € 50,- weerstand op € 54,-. Update: Met een klap dook het aandeel door de steun van € 50,- en ook dit aandeel ziet er op de week- en daggrafiek beroerder uit dan ooit. Dalende steunlijnen die elke upswing van het aandeel voorkomen, slechte indicatoren en fundamenteel zwakke vooruitzichten.

VNU (updated @ 24 Okt - 09:42):
Blijft er zwak en matig bij liggen. Vanaf augustus zien we lagere toppen en een koers die onder de steun van € 26,- is geraakt. Gezien de stand van diverse indicatoren heeft VNU ruimte op wederom de steun op € 24,- te gaan zoeken. Teverns zien we een oplopende steun onder de € 26,-. Alleen wanneer het fonds boven de € 29,- weet te noteren ziet het er wat beter uit.

Wolters-Kluwer (updated @ 24 Okt - 09:48):
Hoe we het ook bekijken, het blijft er ook voor WKL slecht uit zien. Sinds maart zien we hogere toppen en bodems en hebben we feitelijk te maken met een opgaande trend. Echter de top is geplaatst op € 15,- begin september en sindsdien hebben we alleen maar lagere toppen en bodems gezien. WKL staat nu op een kruispunt. Een slot onder de € 12,- breekt én de opgaande beweging vanaf maart maar wijst ook op een verdere daling omdat de neergaande trend verder wordt ingezet. De alarmen zijn ingesteld!
Terug


--------------------------------------------------------------------------------
2:00 Canada invoering wintertijd (02:00 lokale tijd)
3:00 Nederland invoering wintertijd (klok ? uur terug)

--------------------------------------------------------------------------------



Indien u ook rendement wilt maken van elke trend dan kunt u, net als veel beleggers die u al voor gingen, een abonnement nemen op TrendTraders.
Klik hier om naar het aanmeld formulier te gaan

Actueel commentaar over de afgelopen beursdagen.
De verwachte richting en ontwikkeling van de AEX voor de korte & lange termijn.
Onze aan- en verkooptips van alle AEX fondsen voor zowel de korte als de lange termijn.
Toegang tot het exclusieve leden gedeelte op de website;
Onze laatste adviezen online bekijken.
Toegang tot het adviezen archief.
Mogelijkheid tot het stellen van vragen m.b.t. uw huidige effecten portefeuille.
Verschillende gegevens inzien en eventueel wijzigen.
MarketWatch; oa alle AEX Fondsen (huidig, verschil, verschil %, hoog, laag, volume etc.)
Binnenkort nog veel meer!
Uitgebreide analyse, commentaar en uitleg van fondsen waarin wij posities adviseren, geïllustreerd met duidelijke grafieken.
Advies hoe u verzekerd kunt beleggen aan de hand van onze koop- en verkooptips.
Tips welke opties wij aanbevelen om een nog groter rendement te behalen!
Automatische SMS-berichten indien u een bepaalde optie of aandeel moet kopen of verkopen!
Onbeperkt gebruik maken van onze helpdesk.
Klik hier om naar het aanmeld formulier te gaan

Wordt abonnee van de TrendTraders Effecten Nieuwsbrief en profiteer van de SuperTrend Aanbieding:
4 maanden lang voor een totaal van € 100 of indien u een jaarabonnement wenst voor slechts € 325,-- per jaar.


© TrendTraders.nl Afmelden voor deze nieuwsbrief

Gesloten