LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat een paniek allemaal

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
leida

Wat een paniek allemaal

Ongelezen bericht door leida »

Het begint nu tot iedereen door te dringen, dat al die instanties: DSI, CGA, AFM en stichtingen elkaar de hand boven het hoofd houden.

Het is oorlog dat moge duidelijk zijn. Je recht kun je alleen bij de rechter krijgen. Dat betekent ieder voor zich.

Nu willen allerlei mensen weer een club oprichten met als gevolg, dat je weer helemaal opnieuw begint.

Wie heeft wat bereikt in de Media en bij de Politiek, juist Pay-back maar wat kunnen die gezien de huidige omstandigheden nog doen!

Dus stap zelf zo snel mogelijk naar de rechter al dan niet collectief. Maar ga wat doen en laat je niet naar de slachtbank voeren.

Je kunt het forum vol schrijven maar is dat nog wel de juiste weg ?? Alle info is belangrijk maar alle verhalen zijn het zelfde.

Succes.

pallu

Re: Wat een paniek allemaal

Ongelezen bericht door pallu »

mijn advocaat zegt het volgende
er gaat dus nu wat gebeuren
Nogmaals dank voor de informatie. Naar aanleiding hiervan overweeg ik de mogelijkheid om een procedure aanhangig te maken bij de rechtbank te Amsterdam, eventueel namens meerdere gedupeerden. Ik bericht u nader

Oom Dagobert

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

alleen hier reageren is niet voldoende.

je kent elkaar hier wel prikkelen om in actie te komen

Nederland moet merken dat het "broeit"bij de gedupeerden.

een enkele eenmalige actie levert niet direct resultaat op.
maar voortdurend bv de 2de kamer blijven bestoken , pb steunen etc.
is het minste wat we kunnen en 't helpt zeker al kunnen we het niet meten.

er ziiten nog steeds 10duizende mensen thuis te wachten of WIJ resultaat boeken, die moeten NU ook in actie komen.

zo denk ik er over.

Oom Dagobert

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

als je nu in DEn Haag protesteert tegen de geplande schadeloosstelling van DSI zullen ze wellicht wat makkelijker voor ons op durven komen nu ze weten dat AFM en DSI fouten bij DExia hebben geconstateerd.

de fracties moeten de minister blijven lastigvallen waarom CGA zoveel tijd nodig heeft.

en dat doen ze alleen als wij er om vragen, het volk. !!!!

50.000 emails in 1 weekend, moet toch kunnen, waarom zwijgt het overgrote deel van de gedupeerden?????????????

Gesloten