| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat ik hoorde......
-
Natasja
Wat ik hoorde......
Hallo
Gisteren moest ik oppassen op mijn twee kleine neefjes. Toen mijn broer uiteindelijk dan thuiskwam hebben we nog even over dexia/legio gepraat. Hij heeft het godzijdank niet, maar kwam met een mooi verhaal.
Hij heeft vorige week of twee weken een klant ontvangen en toevallig raken ze aan de praat over legio. Wat blijkt die klant heeft voor legio gewerkt.
Wat heeft hij dan precies verteld?
Eigenlijk iets wat bij ons al bekend was, maar het bevestigd het dus weer. Legio lease was een mlm bedrijf. Het ging hun om zo snel mogelijk zoveel mogelijk winst te maken. En ja daar werden klanten vals voor voorgelicht. Die hoge pieten daar hebben grof geld aan ons verdient en wij zitten met de ellende. Helaas heb ik die klant niet gesproken, maar ik ga mijn best doen om met hem in contact te kunnen komen. Wie weet wil hij ons helpen.
Gisteren moest ik oppassen op mijn twee kleine neefjes. Toen mijn broer uiteindelijk dan thuiskwam hebben we nog even over dexia/legio gepraat. Hij heeft het godzijdank niet, maar kwam met een mooi verhaal.
Hij heeft vorige week of twee weken een klant ontvangen en toevallig raken ze aan de praat over legio. Wat blijkt die klant heeft voor legio gewerkt.
Wat heeft hij dan precies verteld?
Eigenlijk iets wat bij ons al bekend was, maar het bevestigd het dus weer. Legio lease was een mlm bedrijf. Het ging hun om zo snel mogelijk zoveel mogelijk winst te maken. En ja daar werden klanten vals voor voorgelicht. Die hoge pieten daar hebben grof geld aan ons verdient en wij zitten met de ellende. Helaas heb ik die klant niet gesproken, maar ik ga mijn best doen om met hem in contact te kunnen komen. Wie weet wil hij ons helpen.
-
willem
Re: Wat ik hoorde......
Voor alle duidelijkheid:
La bouchere heeft volgens mij de aandelenconstructies bedacht en er het meest aan verdiend.
Dexia heeft de handel overgenomen en er wellicht ook wel aan verdiend maar zitten nu met de overgenomen nasleep.
(miljardenclaim als zij iedereen zouden moeten terugbetalen)
La bouchere heeft volgens mij de aandelenconstructies bedacht en er het meest aan verdiend.
Dexia heeft de handel overgenomen en er wellicht ook wel aan verdiend maar zitten nu met de overgenomen nasleep.
(miljardenclaim als zij iedereen zouden moeten terugbetalen)
-
madelief
HOi Natasja,
Het is inderdaad waar dat de medewerkers van Legio, verkeert zijn ingelicht. Mijn vriendin heeft daar gewerkt en heeft zelf 3 contracten afgesloten, zit ook met een enorme schuld. Ik ga nu zelf procederen en zij zal getuigen voor mij. Ze gaat precies vertellen hoe de werkwijze van Legio is. En daarnaast zullen er nog 4 ex-medewerkers getuigen.
met vr. gr.
Madelief
Het is inderdaad waar dat de medewerkers van Legio, verkeert zijn ingelicht. Mijn vriendin heeft daar gewerkt en heeft zelf 3 contracten afgesloten, zit ook met een enorme schuld. Ik ga nu zelf procederen en zij zal getuigen voor mij. Ze gaat precies vertellen hoe de werkwijze van Legio is. En daarnaast zullen er nog 4 ex-medewerkers getuigen.
met vr. gr.
Madelief
-
el
Madelief, ik denk dat jouw vriendin veel kan betekenen voor
de stichtingen (Leaseleed/Adviesverlies).
Zou jij willen reageren naar mijn e-mail adres als zij bereidt is te getuigen.
Deze informatie kan ontzettend waardevol zijn.
de stichtingen (Leaseleed/Adviesverlies).
Zou jij willen reageren naar mijn e-mail adres als zij bereidt is te getuigen.
Deze informatie kan ontzettend waardevol zijn.
-
madelief
Hoi el,
Ik zal mijn vriendin bellen en vragen of ze haar verhaal op de mail wilt zetten en ook die van haar collega's. Ik hou je op de hoogte.
gr
Ik zal mijn vriendin bellen en vragen of ze haar verhaal op de mail wilt zetten en ook die van haar collega's. Ik hou je op de hoogte.
gr
-
Natasja
Madelief,
Dit is geweldig nieuws!!!!
Nu maar duimen dat je vriendin ons zou kunnen helpen.
Dit is geweldig nieuws!!!!
Nu maar duimen dat je vriendin ons zou kunnen helpen.
-
Jan-Willem
Natuurlijk gaat die vriendin ons helpen. Wat zullen we nou krijgen;)
J-W
J-W
-
S
Doen jullie soms een wedstrijdje "hoe krijg ik zoveel mogelijk spelfouten in 1 bericht"?! Het is werkelijk niet te geloven!!
-
PLUKKER
PLUKKER wil het eerst wel eens zien, dan pas geloven Madelief.
PLUKKER - wenst je sterkte
PLUKKER - wenst je sterkte
-
yvonne
T.a.v. S, lekker belangrijk S hoe hier getypt word. We
begrijpen heus wel waarover het gaat.
Gewoon door typen leasvrienden.
Groetjes
Yvonne
begrijpen heus wel waarover het gaat.
Gewoon door typen leasvrienden.
Groetjes
Yvonne
-
Dennis Esser uit Zeist
We staan allemaal achter je. Zal een beetje moeilijk gaan als we voor je staan.
Sterkte ! en houdt ons op de hoogte
Dennis Esser uit Zeist
Sterkte ! en houdt ons op de hoogte
Dennis Esser uit Zeist