LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat is nog eerlijk

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
abc
Berichten: 75
Lid geworden op: 24 okt 2003 21:48

Wat is nog eerlijk

Ongelezen bericht door abc »

Ik heb niets tegen al die belangenbehartigers zoals Verenigingen, Stichtingen enzovoort.

Voor de mensen die morgen naar de leden vergadering gaan van Pay-back uit zeer betrouwbare bron weet ik dat, bepaalde mensen van pb uit zijn op eigen gewin en daarvoor een waarschuwing in algemene zin.

Pas op voor slimme verhalen en bovenal voor "UW GELD" het gaat te ver om zonder bewijs te zeggen 800x40=32.000 euro die wederom verdwijnen in de zakken van een vertegenwoordiger, die het ook moeilijk heeft en graag in Bosnië wil wonen.

J.Weber had een bijzondere ervaring toen hij 33 was en zie welke rechtsgangen hem te wachten staan. Ook mijn bron heeft het over een soort sekte.

Zijn opvolgers staan klaar.

Nogmaals dit is een waarschuwing en die mooie verhalen van kijk eens wat wij bereikt hebben, zijn waar maar worden die nu uitgebuit ???

Wees voorzichtig met deze mensen JW beschuldigen kan altijd want die heeft in de praktijk blijkbaar iets gedaan wat niet past, anders wordt hij niet gedaagd! Door wie wordt hij gedaagd juist door zijn mede bestuurders.

Wat kan Pay-back nog voor U betekenen in deze tijd ?? Denk vooral na en neem dan voor u zelf een beslissing. De eindfase is ingezet tegen Dexia u zult zelf u recht moeten halen. Net zoals de mensen die bij SLV en EL zijn aangesloten het zelf moeten doen!!

Nogmaals ik vind dat ik deze waarschuwing uit moet laten gaan en wat u er mee doet, is aan u zelf. Ik word er niet beter of slechter van.

Henk

Ewald
Berichten: 72
Lid geworden op: 20 aug 2003 12:14

Re: Wat is nog eerlijk

Ongelezen bericht door Ewald »

Lijkt mij een duidelijk verhaal. Het vertrouwen is weg.

Harry 12
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 jul 2003 19:36

Re: Wat is nog eerlijk

Ongelezen bericht door Harry 12 »

Ik ben er ook lid van geweest en heb ze nooit vertrouwd :twisted: :evil: :roll: :oops:

Harry

Kritische noot
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 sep 2003 18:37

Re: Wat is nog eerlijk

Ongelezen bericht door Kritische noot »

Men neme een kasboek.

Uitgaves/begroting
telefoon xxx
post xxxxx
advocaat xxxxx
reiskosten xxxx
advertenties xxxxx
papier or whatever xxxxx
belasting xxxxx
+/- banksaldo
=
Totaal xxxxx

Leden xxxx (-leegloop + aanwas)/ totaal xxxx = Contrinutie bedrag

Groenten
Kritische noot
Laatst gewijzigd door Kritische noot op 31 okt 2003 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Loes Brouwer
Berichten: 39
Lid geworden op: 26 okt 2003 18:21

Re: Wat is nog eerlijk

Ongelezen bericht door Loes Brouwer »

Piet geef eens commentaar ? Wat zijn de argumenten om nog verder te gaan met jullie en contributie te betalen ?

Marloes.

Kritische noot
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 sep 2003 18:37

Re: Wat is nog eerlijk

Ongelezen bericht door Kritische noot »

mij lijkt het dat een ledenvergadering bij uitstek de juiste plaats is om vragen te stellen.

Groenten,
Kritische noot

Loes Brouwer
Berichten: 39
Lid geworden op: 26 okt 2003 18:21

Re: Wat is nog eerlijk

Ongelezen bericht door Loes Brouwer »

Gaan we ook doen! Maar voor mensen die twijfelen kan Piet nog iets toevoegen lijkt me.

Harry 12
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 jul 2003 19:36

Re: Wat is nog eerlijk

Ongelezen bericht door Harry 12 »

Piet,

Ga er eens op in. OF DURF JE NIET.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Wat is nog eerlijk

Ongelezen bericht door Pieter »

Marloes,

Kijk even naar de agenda wat er morgen besproken wordt.
Zie onze website de uitnodiging onder het kopje nieuws.
De kracht van de vereniging is dat de leden volledige inspraak hebben. De werkgroepen en het bestuur zijn allemaal leden die meer willen doen dan alleen maar simpelweg lid te zijn en een contributie bedrag te betalen.

Mvg Pieter

Marloes
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 okt 2003 16:30

Re: Wat is nog eerlijk

Ongelezen bericht door Marloes »

Ja leuk Pieter,

Maar hier staat wel iets waarvan ik denk en dacht wat hebben we nog aan jullie. Met andere woorden zal ik nog wel komen. Ik heb al heel lang mijn twijfels over jullie en wat nog het nut is.

Marloes

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Wat is nog eerlijk

Ongelezen bericht door Pieter »

Marloes,

Als je (aspirant) lid bent ben je welkom op de vergadering.
Daar kun je je vragen stellen die je hebt.
Kun je ook de bankafschriften in zien de boekhouding de kwitanties en dergelijke.
En eventueel kun je plaatsnemen in een werkgroep of je als bestuurder beschikbaar stellen.
Of blijf je liever hierop het forum je kritiek uiten?

Mvg Pieter

Marloes
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 okt 2003 16:30

Re: Wat is nog eerlijk

Ongelezen bericht door Marloes »

Pieter ik weet genoeg bedankt ik heb geen vertrouwen meer in Pay-back er is te veel gebeurd. En wat abc schrijft is zo je moet het toch zelf doen.

Suc6.

Marloes.

abc
Berichten: 75
Lid geworden op: 24 okt 2003 21:48

Re: Wat is nog eerlijk

Ongelezen bericht door abc »

Precies Marloes ze geven je geen antwoord kun je morgen je zelf een rit besparen en leuke dingen gaan doen.

zemel
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2003 00:06

Re: Wat is nog eerlijk

Ongelezen bericht door zemel »

Ik weet wel wat leuks.

We stellen een pseudo normale vraag of zetten een stelling neer. en als ze een normaal antwoord geven dan sabelen we ze neer met een of ander niets zeggende reactie.

Alleen jammer dat de reacties zo doorzichtig als de pest is. want het doel is duidelijk te zien. Tweedracht en verwaring zaaien zodat niemand meer ergens in vertrouwd en dat ze elkaar te lijf gaan.

Wie is bij een dergelijke situatie gebaat :?:

Juist :!:

dag ABC, Harry 12 en Marloes (loes Bouwer) :mrgreen:

abc
Berichten: 75
Lid geworden op: 24 okt 2003 21:48

Re: Wat is nog eerlijk

Ongelezen bericht door abc »

Hé Pieter,

Een beetje doorzichtig als zemelaar ja. Geeft niet als jullie bedoelingen net zo transparant worden als jullie verleden, dan weten die 15 mensen die straks komen ook niets. Ik heb mijn spionnen 3 van de 15 groetjes aan loek.

Henk 8) :shock: :shock:

Gesloten