LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat kan ik het beste doen, kan iemand me advies geven?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
EllenC

Wat kan ik het beste doen, kan iemand me advies geven?

Ongelezen bericht door EllenC »

Ik lees dit forum soms maar soms begrijp ik sommige dingen niet bijvoorbeeld alle uitspraken van rechtbanken. de taal is moeilijk en ik weet vaak niet precies waar het over gaat. Het is me nog steeds niet duidelijk wat je het beste kunt doen waneer incasobureau's je op de hielen zitten. Ik begrijp dat ik aktie moet ondernemen tegen Dexia maar hoe is me niet duidelijk. Had een goed gevoel bij payback en zonder hier een berichtje te plaatsen wilde ik me aansluiten maar ik lees zoveel negatieve dingen over alle verenigigen dat ik ga twijfelen. Als jullie het hebben over stoppen met betalen bedoelen jullie dan de maandtermijnen of de restschuld of alles? Kan iemand me hierover een advies geven, ik ga er erg slecht van slapen.
Hoi
Ellen

EllenC

Re: Wat kan ik het beste doen, kan iemand me advies geven?

Had eindelijk ontdekt hoe het moest. bedankt was voor jouw ook dubbel werk. Weet je wat het moeilije is. als ik alles doorlees dan weet ik het niet meer. hiet liefste zou ik me bij een vereniging aanmelden maar ik weet niet welke goed is of niet.

EllenC

de laatste maandtermijnen en de schuld zijn niet betaald. wat kan ik het beste doen. wel de maandtermijnen betalen en niet de schuld of alles gewoon niet meer betalen. maar dan moet ik zeker wel die brieven schrijven? of hoeft dat niet als je de maandtermijnen betaald en de schuld niet? weet iemand dat?

Hans Ganders

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

kiekeboe.
Laatst gewijzigd door Hans Ganders op 17 jun 2004 01:31, 2 keer totaal gewijzigd.

EllenC

nou jij bent vast de leukste thuis maar ik schiet er niet veel mee op! staatshoofd? wat bedoel je daar nou mee?

EllenC

nou hier wordt ik niet veel wijzer van. ik reageer niet op jouw.
gast33 bedankt maar als ik alles doorlees vind ik het veel en weet ik het eigenlijk nog niet. mischien dat iemand anders wat weet?

gast33

Ongelezen bericht door gast33 »

Dat is niet zo moeilijk om te beoordelen.

Iedere partij heeft een website. Je vindt verwijzingen bv op deze pagina.
Alsmede een uitleg wie wat doet.
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic ... highlight=

De belangenbehartiger die op dit moment het meest zwartgemaakt wordt op dit forum is het gevaarlijkste voor Dexia/Artesia.

EllenC

bedoel je dat ik het beste contact kan opnemen met justice man 007?
ik zie daar alles websites staan van heel veel vereniginen maar vind het zo moeilijk de goeie te kiezen. is dat payback die je bedoeld die word zwartgemaakt? is dat de beste toch?

gast33

Nog een tip,

Gans Anders, Rechter, De Rechter, RW, thomas1978 en nog wat andere idioten gewoon negeren die willen alleen maar schofferen, schokeren en iedereen op een verkeerd been zetten.

Hans Ganders

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

Kiekeboe.
Laatst gewijzigd door Hans Ganders op 17 jun 2004 01:43, 2 keer totaal gewijzigd.

EllenC

ik geloof dat ik beter niet hier had kunnen komen want er zijn veel gekke antwoorden. dan zoek vraag ik de tros wel wat ik het beste kan doen want hier begrijp ik helemaal niets meer van

EllenC

mischien kan iemand antwoord geven die serieus is. dat mag natuurlijk ook morgen want de meeste slapen al.
alvaste heel hartelijk bedankt en groetjes
ellen

gast33

Met stoppen van betalen wordt bedoeld om in samenwerking met je advocaat alle betalingen aan dexia/artesia te stoppen.

Je advocaat kan beoordelen of je contract vernietigd kan worden op de juiste rechtsgronden. Tevens vordert je advocaat je ingelegde geld terug verhoogd met de wettelijke rente.

Als je voor toevoeging in aanmerking komt kost een procedure maximaal 761 euro aan eigenbijdrage. Dit is afhankelijk van je inkomen. Toevoeging = prodeo
Op www.rvr.org onder info balie vindt je een tabel waar je kunt uitrekenen of je voor toevoeging in aanmerking komt.
Op deze site vindt je ook een advocaten database. Alleen is daar niet uit te halen of de advocaat in kwestie bekend is met aandelen lease zaken. Payback heeft een lijst samengesteld van advocaten die bekend zijn met dexia/Artesia zaken. Ook vindt je namen van advocaten hier op dit forum en op http://www.freewebs.com/gedupeerd/

Als je niet voor toevoeging in aanmerking komt dan betaal je het uurtarief van de advocaat. Afhankelijk van de advocaat varieert het uurtarief.

Zodra je je zaak hebt overgedragen aan je advocaat heb je rust in de tent en kun je weer een beetje slapen.

Mijn inziens kun je een gedeelte van je geld beter laten rollen naar jouw advocaat die voor jouw Dexia/Artesia dagvaard en jouw geld terug vordert dan dat jouw maandbetaling en of aflossing restschuld rolt naar de advocaten van dexia die jouw weer gaan dagvaarden om je te dwingen tot betaling over te gaan.

EllenC

Dankjewel voor dit antwoord, morgen ga ik het uitzoeken, ik hoop dat we er verder mee komen maar aan dit antwoord heb ik meer dan aan alle antwoorden die vanavond gegeven zijn aan me. ik hoop dat het allemaal goed komt, ik had al een beetje begrepen dat je altijd het beste gewoon een advocaat kunt nemen maar het is zo moeilijk hier iets te vinden waar je echt wat aan hebt en ik denk dat ik dat nou dan wel heb. nou ja dat hoop ik dan maar. dankjewel nog een keer en
groetjes
ellen

EllenC

wie dexia is weet ik maar wie is artesia trouwens?

gast33

:D Door de besmette naam die Dexia in Nederland heeft opgelopen wegens het aandelenlease schandaal gaan ze hun producten overhevelen naar Artesia. Artesia is al onderdeel van Dexia belgie.
Men hoopt zo weer een geld te kunnen verdienen op de nederlandse markt.

EllenC

o, nou is dat dan weer een nieuwe naam. moet ik die naam gebruiken of kan ik het gewoon over dexia hebben? ik woon in barendrecht niet in belgie. maar dat zal de advocaat dan wel weten denk ik.
groetjes en bedankt hoor
ellen

EllenC

ik ga gewoon een advocaat zoeken en laat het dan nog wel weten
wel heel erg bedankt want ik zat er echt heel erg mee en het is fijn dat er dan teminste iemand is die nog wat antwoord op je vragen wil geven want als je hier alles gaat lezen dan snap je er niks meer van, ik niet dan
Ellen Cats

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Je moet wel een kwaliteitsadvocaat inschakelen hoor ! :lol:

Gesloten