LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat moet ik doen??

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Sjoerd

Wat moet ik doen??

Ongelezen bericht door Sjoerd »

Ik heb een contract bij legio voor 5 jaar. Dit contract is nu voorbij, Is het verstandig om meteen te stoppen?

Even het verhaal: Ik ben bij legio gegaan, omdat ze zeiden dat je er meer geld mee kon verdienen, dan dat je je geld op de bank zou zetten. Mijn aandelen kosten 18.000 gulden (let wel GULDENS) en nu zou ik een schuld hebben van z'n €1300,-, Nu las ik in de krant dat legio zijn klanten verkeerd heeft ingelicht over de risico's van leasen enz. Dit betekent dat legio zijn klanten moet terugbetalen, Geldt dit ook voor mij?
Ik heb niet zo veel verstand van die zaken, Ik weet niet goed hoe ik het aan moet pakken.

Kan iemand mij hier advies over geven.

B.V.D.

Sjoerd

Annet

Re: Wat moet ik doen??

Ongelezen bericht door Annet »

Kijk eens op www.hetdexiadebacle.belgieweb.nl, www.leaseverlies.nl, www.pay-back.nl en zo zijn er nog veel meer sites te vinden.
Welkom bij de club van gedupeerden zou ik zo zeggen.
Dat Legio geld moet terug betalen vindt iedereen, behalve Legio. Het is nog een lange strijd maar ik betaal niet meer.

Annet

pallu

Ongelezen bericht door pallu »

sjoerd

wat je gaat doen moet je beslissen na het lezen van veel info dan kan op de door Annet genoemde sites en hier op het forum
en in iedergaval vast op zoek gaan naar een goede Advocaat uit de omgeving waar je vandaan komt

[email protected]
Geplaatst op 23 Dec 2003 20:17 door STRATEGO

--------------------------------------------------------------------------------

Niet betalen betekent misschien een rechtzaak. Bij een rechtszaak en inschakeling van advocaten gaat bij beide partijen de kostenmeter lopen met de reeele hoop op een gunstiger resultaat voor de gedupeerde.
Wel betalen betekent m.i. inderdaad weg geld! Zeker op langere termijn i.v.m. hoger beroep e.d. en ook extra kosten om je geld terug te krijgen.
Conclusie DEXIA dwingen tot veel rechtszaken is onze enige hoop om op korte termijn tot reeele bemiddelingsvoorstellen te komen. Uiteindelijk zijn de advocaten de grote winnaars!!

Groet STRATEGO

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

BETAAL ALSJEBLIEFT!!!!!!!!NIKS WANT JE KRIJGT NOG GEEN (2EURO)CENT MEER TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gesloten