Mensen,
Ik wil graag even in het kort van jullie weten wat ik nu vervolgens moet doen tov mijn winstverdriedubbelaar die in juni afloopt.
Ik heb namelijk onlangs van Dexia een brief gekregen waarin ik een keuze moet maken tussen drie mogelijkheden: overnemen, verkopen of verlengen. Ik heb nog geen keuze gemaakt.
Wie kan me zeggen wat ik nu moet doen? Moet ik ervoor kiezen om mijn aandelen te laten verkopen, waardoor ik met een restschuld blijf zitten, die ik dan onder protest ga betalen? Dus keuze maken en een aangetekende brief sturen naar Dexia?
Als student kan ik echt niet deze schuld betalen!
Groeten,
Toni
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat moet ik nu doen?
-
Hennie
Re: Wat moet ik nu doen?
hoi Toni, Dit wordt een hele lange strijdt en er komen steeds meer kosten bij ik heb het zelfde als jou ik wordt hier niet goed van al 4 keer een aangetekende brief verstuurd dat ik de uitspraak van de rechter wil afwachten die ik hoop legiolease ooit nog zal gaan doen. Ik geef een beetje de hoop op ik zit gewoon in de **** en om het te laten oplopen kan ik zeker niet hebben je mag me mailen
-
P.van Waal
Toni vooral afwachten, ik ken iem met een leasomsom van boven de 50000 en die betaalt al een jaar niet, nog geen deurwaarder gezien, wel veel brieven eerst rechter uitspraak afwachten...
-
sander
Als je verkoopt heb je schuld!
Als je door gaat blijf je ze sponseren!
Als je overneemt behoud je je recht!
Dus ga op zoek naar een bank die je wilt helpen(of familie en GOEDE VRIENDEN!) want die aandelen behoud je toch en worden HOOP IK wel weer meer waard ,maar je hebt ze dan wel zelf en kun je zelf bepalen wat er gebeurd.
OPLICHTERS BLIJVEN HET ZOWIEZO>
HET RECHT ZAL SPREKEN NET ZOALS BIJ BOOOOOOOONSTRA!!!!(geintje)
Als je door gaat blijf je ze sponseren!
Als je overneemt behoud je je recht!
Dus ga op zoek naar een bank die je wilt helpen(of familie en GOEDE VRIENDEN!) want die aandelen behoud je toch en worden HOOP IK wel weer meer waard ,maar je hebt ze dan wel zelf en kun je zelf bepalen wat er gebeurd.
OPLICHTERS BLIJVEN HET ZOWIEZO>
HET RECHT ZAL SPREKEN NET ZOALS BIJ BOOOOOOOONSTRA!!!!(geintje)
-
Maarten
Sander,
Als je overneemt moet je dat wel kunnen betalen. Doe je dat door middel van een lening dan heb je dus ook schuld. Even afgezien van het feit dat overnemen betekent dat je risico blijft lopen. Veel teveel risico voor een particuliere belegger (veel te weinig spreiding).
groet Maarten
Als je overneemt moet je dat wel kunnen betalen. Doe je dat door middel van een lening dan heb je dus ook schuld. Even afgezien van het feit dat overnemen betekent dat je risico blijft lopen. Veel teveel risico voor een particuliere belegger (veel te weinig spreiding).
groet Maarten