| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Weer een vraagje voor sarah.
-
boomer
Weer een vraagje voor sarah.
Hallo, Sara,
Als je toch wil betalen onder protest, hoe doe je dat dan???
Gewoon op de acceptgiro iets schrijven is niet afdoende , denk ik!!!! Heb mijn contracten vernietigd via eegalease, maar ik dub of ik toch niet beter kan betalen, omdat ik nogal een bangerik ben.
Alvast bedankt .
Je bent trouwens een kanjer
Doeiiii
Als je toch wil betalen onder protest, hoe doe je dat dan???
Gewoon op de acceptgiro iets schrijven is niet afdoende , denk ik!!!! Heb mijn contracten vernietigd via eegalease, maar ik dub of ik toch niet beter kan betalen, omdat ik nogal een bangerik ben.
Alvast bedankt .
Je bent trouwens een kanjer
Doeiiii
-
Sara Etty
Re: Weer een vraagje voor sarah.
Als je ondanks door eega ingeroepen vernietiging, conform advies van eegalease wilt betalen onder protest en met behoud van alle rechten dan kun je daar het beste een aangetekend schrijven aan Dexia aan wijden. En dat op iedere acceptgiro kort herhalen. Eegalease geeft volgens mij op de site daar wat aanwijzingen voor.
Indien je niet wilt betalen op grond van de vernietiging, dan staat daar al veel over op dit forum. Het is en blijft een persoonlijke keuze. Je moet dat doen waarbij jij je het beste voelt denk ik.
groet, Sara
Indien je niet wilt betalen op grond van de vernietiging, dan staat daar al veel over op dit forum. Het is en blijft een persoonlijke keuze. Je moet dat doen waarbij jij je het beste voelt denk ik.
groet, Sara