LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welke activiteiten zijn er nog bij de payback actieclubs

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
JOOST1
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:18

Welke activiteiten zijn er nog bij de payback actieclubs

Ongelezen bericht door JOOST1 »

Ik lees niets meer over de provinciale actie van payback welke Dexia wil dagvaarden. Gezien de uitspraken in zake de huurkoop incidenten waarin de rechters steeds meer voor huurkoop zijn is de actie om Dexia te dagvaarden door eegaleasers mischien wel overbodig geworden. Wie kan mij de meerwaarde van het dagvaarden van Dexia uitleggen.


Joost

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Welke activiteiten zijn er nog bij de payback actieclubs

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Uit de diverse (laatste) berichten blijkt dat er bij een groot aantal forum leden het idee (weer) heerst om een grootschalige demonstratie te houden (voor het Dexia gebouw?!).
Pay-back lijkt me hiervoor de uitgelezen vereniging om dit te organiseren/ coördineren, dan is het geld tenminste geïnvesteerd voor een goed doel, misschien dat Dexia zich dan ook anders gaat opstellen, want nog ergere negatieve reclame kan Dexia toch niet meer veroorloven (maatschappelijk) gezien.

Ik zou graag eens van de Pay-back bestuursleden willen weten of ze hier wat in zien…..

m.v.g. justice man

JAN1022
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 dec 2003 21:24

Re: Welke activiteiten zijn er nog bij de payback actieclubs

Ongelezen bericht door JAN1022 »

Gezien de tijdstippen van je postings vraag ik me af of je er al van kunt leven.


Jan 1022

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Welke activiteiten zijn er nog bij de payback actieclubs

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Joost wat wil je precies weten, ik wil daar best even op in gaan.
Liever niet op dit forum, dit forum begint hele vreemde trekjes te vertonen.
maar je kunt me gewoon mailen, dat geld trouwens voor iedereen, je kunt gewoon vragen wat je wilt, klik gewoon even op het envelopje, ik zal zo eerlijk en open mogelijk antwoorden, er valt immers niets te verbergen bij de gedupeerden, anders is dat natuurlijk bij die ander, maar zo diep gaan wij niet.

Ton

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Welke activiteiten zijn er nog bij de payback actieclubs

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Waarom zijn die Pay-back bestuurders nu opeens zo stil?!
Willen ze geen demonstraties meer houden; iets wat vorig jaar nog hun (kern)doelstellingen was??!!

Wat zijn dan de (kern)taken nu van Pay-back???

m.v.g. justice man

wijzijnactief
Berichten: 159
Lid geworden op: 22 mar 2004 21:59

Re: Welke activiteiten zijn er nog bij de payback actieclubs

Ongelezen bericht door wijzijnactief »

Ik krijg het vermoeden dat je je belangeloos wilt inzetten.
Als we nu is contact zoeken met Payback en via hen proberen samen een demonstratie te organiseren?
Lijkt me een goed plan!
Je hebt toch tijd over om hier op het forum te roepen dat er te weinig gebeurt, dan kun je je natuurlijk hier ook hard voor maken.
Je bent volgens mij uiterst geschikt. Je toont het nodige doorzettingsvermogen.
Vriendelijke groet,
Wijzijnactief

Gesloten