LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welke kosten ?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
lions90

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door lions90 »

Inzagirl,

Jammer voor jou, maar ik werk GELUKKIG niet voor Dexia en ik ben ook gedupeerd, maar jij denkt alles beter te weten...ik dacht ook nooit gedagvaard te worden, maar dat is ook gebeurd..en jij wordt ook niet vergeten....maar goed nogmaals jij wint het nu al van Dexia..gefeliciteerd alvast!

Annelease

Ongelezen bericht door Annelease »

Geplaatst op 12 Sep 2004 12:18 door [email protected]

--------------------------------------------------------------------------------

Dacht het ook, ik weet wat mijn rechten zijn en laat me daarom niet intimideren.
Op zich niets mis mee, tenminste, als je weet waar je over praat. Anders kon hoogmoed weleens voor de val komen.

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

[email protected],Ik ben blij dat je een beslissing genomen hebt; heel goed van jou.Maar of het de juiste is dat moeten we nog zien?.Voor vele is dit een onzekere keus omdat ze éénvoudig niet beschikken over de juiste informatie om dit te doen.Verder wil ik zeggen beínvloed geen gedupeerden met jou opstelling want dit is te riskant voor andere naar het proces toe,want gokken dat moet je ergens anders doen.Misschien is dit wel iets om een onderwerp over te beginnen:""WAT GEBEURT ER ALS DEXIA ZICH TERUG TREKT IN HET PROCES EN GAAT BEMIDDELEN MET DE REGERING WAAR BLIJVEN DE GEMAAKTE ADVOCAAT KOSTEN VAN HET PROCES?""

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

So what!! dan wordt je gedagvaard.
Waar het omgaat is je recht en dat heb je hoe hoog of laag iedereen springt.
Dexia heeft geen bewijzen en daarmee is de kous af.

Dus ga leker chillen en laat je vooral niet intimideren.

:lol:

[email protected]

- Advies voor de zielepootjes:

Neem vooral een advocaat, ga bij hem/haar uithuilen, wees onzeker en maak vooral veel paniek.

- Advies voor de advocaten:

Jongens het is prijsschieten geblazen, en zijn goenoeg zielepootjes.

- Advies voor de regering:

Bemoei nergens mee, dat kan negatieve gevolgen hebben op jullie cariere. Zakkevullerij dat loont, je hebt de macht, je hebt een kans.

- Advies voor de rechter:

Misdaad wordt gestraft.

- Advies voor mensen zoals ik:

Ga zo door, chill ze, have fun.
Laatst gewijzigd door [email protected] op 12 sep 2004 13:02, 3 keer totaal gewijzigd.

croosjes

[email protected],Maar het probleem is wel voor jou,niets doen wordt wettelijk gezien als instemmen.Daarom zeggen ze ook je hebt recht om je eigen te verdedigen,maar wel dit te kennen geven.

lions90

Inzagirl,

Prima dat het je niet uitmaakt dat je wordt gedagvaard, maar denk maar niet dat je zonder advocaat ook maar enige kans maakt...dus ik zou dat chillen maar even uitstellen.....Ben wel benieuwd naar de krantenkoppen in jouw geval: "Eerst overwinning legio lease klant zonder advocaat"!....oh...het was een droom!

Annelease

Ongelezen bericht door Annelease »

Neem vooral een advocaat, ga bij hem/haar uithuilen, wees onzeker en maak vooral veel paniek.
Zelden zoiets onzinnigs gelezen.

Neem een advocaat, wees overtuigd van je gelijk, heb geduld, word niet onzeker en laat je vooral niet intimideren door inzagirl. Dat lijkt me beter.

lions90

Inzagirl (dat geen meisje is),

JIJ BEN HIER DE ZIELEPOOT..NIET WIJ EN ONTHOU DAT!

lions90

Inzagirl,

Ik wens niemand een dagvaarding toe want dat is erg, maar ik maak in JOUW geval een uitzondering. Wacht maar tot hij in de bus valt en dan zul je niet meer zo'n grote mond hebben, maar zal je een mak lammetje zijn met hangende pootjes.

[email protected]

Jullie werken bji dexia en krijgen een bonus voor opmerkingen die tegen de waarheid in gaat.

Zieltjes bang maken en winnen is jullie target.

Waarom zou een 2de rangs advocaat je recht laten zegevieren?
Het bewijs zal het recht laten zegevieren! Nog ff en het bewijs komt aanwaaien, zomaar voor niks gaat de zon op.

croosjes

[email protected],Het zijn de kleine dingen die het doen maar daar geef jij nog geen teken of leven aan.

lions90

Inzagirl,

Ga nou maar alvast bieren (zoals je zegt zo vaak hier) op je overwinning zonder advocaat...de kater zal dan des te groter zijn.....succes ermee. Je kan geen kritiek hebben jij, dus zeg je maar dat wij allemaal voor Dexia werken. Ik zou zeggen zoek eens op mijn naam in het forum dan zal je diverse berichten zien van me....die bewijzen het tegendeel. Het kan me ook niet schelen wat jij ervan vind trouwens....nou succes he!

croosjes

[email protected],de meeste kennen mij wel.Maar ik ben in zekere zin geen dexia figuur,want daar schrijf ik te slecht voor.Maar je kan de vraag ook om draaien.

JH

Ongelezen bericht door JH »

Uit de kosten komt dexia uiteindelijk wel wanneer ze inzagirl dagvaarden
misschien wel door bierbrouwerij heineken :wink:

[email protected]

De kleine dingen ontstaan omdat je paniek zaait. Maar de werkelijkheid is simpel, je bent gewoon genaaid, geef maar toe. :lol:

croosjes

[email protected],tweederangs advocaat dat is de keus van je zelf en niet van anderen

JH

Ongelezen bericht door JH »

inzagirl je komt echt een hoop tekort, wie is er nu eigenlijk de zielepoot :!: Je hebt zelf niet door wat je uitkraamt.

lions90

Inzagirl,

Hou nou maar de komende tijd je brievenbus in de gaten....een dikke envelop.....

[email protected]

JH, de zielepoot is diegene die moeite doet voor niks. Hij/zij heeft immers niks te chillen.

Gesloten