LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welke kosten ?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Welke kosten ?

Ongelezen bericht door [email protected] »

Welke kosten? Ik heb geen kosten gemaakt, ik heb tot nu toe niks betaald aan dexia, geen incasso kosten, geen advocaat.
Niks doen is de oplossing en het kost niks.
Alleen de inleg + rente die krijg ik straks terug, als er een definitieve uitspraak komt dat dexia de boel heeft genaaid.
Waarom zou je moeilijk doen? Dexia doet ook geen ruk, als je probeert met ze te communiceren dan lu-llen ze er omheen en keren ze je de rug toe.

Het enige wat ik gedaan heb is een beetje plezier maken op dit forum en kijken hoe sommige mensen zo zielig doen door een advocaat te nemen. Ze zijn bang dat dexia gelijk kan hebben, nou daar trap ik niet in. De moeite alleen al is onzin. Wat heb je in princiepe gedaan? Een lu-llig krabbeltje zetten op een ongeldig contract d.m.v. een bluffende tussenpersoon. Dat is ook het enige wat je aan de rechter kan vertellen.
Kom op daar heb je toch geen advocaat voor nodig, zeker niet als er tig-duizenden anderen zijn die dat ook hebben gedaan. Dan wordt de boel toch gewoon collectief gecancelled.

De mensen die een advocaat adviseren door anderen bang te maken, doen zich voor als slimme gedupeerden, maar onderwel zijn zij helemaal niet gedupeerd, ze zijn zelf advocaten die er op uit zijn om geld te verdienen, of het zijn zakkenvullers die er op uit zijn om hun eigen zak te vullen.

Wacht maar, binnenkort is de uitspraak en men zal zien dat de hele boel is genaaid, de mensen die niks hebben gedaan zullen er het meest van profiteren. Wat dacht je van de duizenden mensen die geen internet hebben en geen advies krijgen. Wat denk je dat die doen? Niks!!, En waarom zou je de niks wetende mensen iets kunnen verwijten dat ze niks doen? Het is toch logisch, dexia heeft juist die mensen aangepakt, maar helaas dexia krabbelt al terug en komt met niks zinnigs meer. Zelfs een gek denkt dat dexia al helemaal doorgedraaid is. Nog ff wachten en de rest komt vanzelf.


:lol:
Laatst gewijzigd door [email protected] op 12 sep 2004 10:44, 4 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Heb jij zelf gebeld (kosten) of bellen zij jou?

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ze nemen nooit contact op, het enige wat ze sturen is een laffe incasso maar dat hebben ze al zo vaak gedaan. Ik reageer gewoon niet.
:lol:

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door Joshua »

Het enige wat ik gedaan heb is een beetje plezier maken op dit forum en kijken hoe sommige mensen zo zielig doen
Geplaatst op 12 Sep 2004 10:34 door [email protected]

We gaan de goede kant op. Houd die humor vast inzagirl
Je hebt gewoon ingeschreven op een profiteer plan.
De klucht wordt door Dexia gesponseerd, geniet ervan. :wink:

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door [email protected] »

Joshua,

Tuurlijk, profiteren zo als het hoort!,

Alleen veel mensen zijn op hun achtehoorfd gevallen en worden
gauw bang gemaakt, anderen lichten anderen weer op om hun eigen zak te kunnen vullen.

En idd die oplichters worden gesponsord door dexia!

Stelletje boeven

:lol:

An

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door An »

Ik wou even reageren op wat izagirl ook zei. Die duizenden mensen die geen internet hebben en dus ook niet weten wat zich hier allemaal afspeelt.

Ik maak het in mijn familie zelf mee ( ik ben zelf geen gedupeerde), die hebben het vorig jaar verlengd, in de hoop dat de aandelen wel weer zouden stijgen in de loop der tijd. Zij betalen nu elke maand trouw die € 113, omdat ze inderdaad geen benul hebben, wat men ook zou kunnen doen. Bv.dit forum lezen en eventueel lid worden van Payback.

Zij zitten op dit moment met een schuld van ik dacht zoiets van, € 15.000 en maar doorbetalen nu. Dus hoe ziet het er voor die mensen uit, als hun kontrakt afloopt?

Wat zij nu weten, hebben ze uit de krant omdat zij geen pc hebben.

Mvg . :wink: An

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door Joshua »

kennis is macht
Donner zei het al het valt best mee er zijn een dikke tweeduizend zaken aangemeld.

Die kan de het huidige rechts systeem makkelijk aan.

Inderdaad een twintigduizend mensen weet niet dat het zwaard boven hun bed hangt.


Oh, lord have mercy on the criminal

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door [email protected] »

An,

Mijn advies, stop direct met betalen!!

Wat je nu niet betaald hoef je straks niet terug te vorderen.

En als je hoopt dat de aandelen weer stijgen dan heb je het mis,
de economie kwakkelt maar een beetje door, door oorlogen en terrorisme zal het ook niet beter gaan.

Advies: stop met alle moeite, ga leuke dingen doen en geniet van het leven.

:lol:

Joshua,

Er hang geen zwaard boven die 20-duizend mensen,

Er hangt er 1 boven het hoofd van dexia, een zaag,
eigenlijk hangt die niet, we zijn al aan het zagen,
en schaven.
Een kaasschaaf op dexia's hoofd, ze zullen langzaam lijden. :lol:

An

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door An »

Nu, izagirl, het gaat niet om mij, maar om direkte familieleden die geen pc hebben. Ik vertel hen vaak het èèn en ander wat ik hier lees, maar dat zegd hun niks. Ze zouden het echt zelf moeten lezen wat hier op dit forum staat. Maarja, ze hebben geen behoefte aan een pc, zeggen ze.

En ik zelf geniet zeker weten wel van het leven en ben zeer blij met mijn leven en doe zo vaak mogelijk leuke dingen. 8) Maar ik ben nogmaals, dan ook geen gedupeerde, maar volg wel met veel belangstelling dit forum, vanwege die familieleden dus.

Maar wel bedankt voor je reactie. An, :wink:

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door [email protected] »

An, graag gedaan.

Laat je niet intimideren door die boeven, zodra ze geld vragen weet je dat het fout zit. Laat ze maar geld geven.
Dexia heeft simpelweg geld gestolen en ze vragen om meer.
Advocaten proberen zichzelf te verkopen, maar trap daar niet in.
Wat heb je in princiepe gedaan? Een lu-llig krabbeltje zetten op een ongeldig contract d.m.v. een bluffende tussenpersoon. Dat is ook het enige wat je aan de rechter kan vertellen.
Kom op daar heb je toch geen advocaat voor nodig, zeker niet als er tig-duizenden anderen zijn die dat ook hebben gedaan. Dan wordt de boel toch gewoon collectief gecancelled.
Binnenkort hangt dexia, ze kunnen de aankoop van aandelen niet bewijzen, iedereen krijgt zijn geld terug.
Dit gebeurt over ongeveer 2 weken.

Nettie
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 sep 2004 21:49

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door Nettie »

Hallo Inzagirl,

Wat jij zegt heb ik precies gedaan. Restschuld niet betaald, niet gereageerd op brieven, niet op incasso. Maar nu heb ik wel een dagvaardiging ontvangen van Dexia en ben ik verplicht om een advocaat te nemen. Die advocaat gaat me minstens 1000 euro kosten met een toevoeging en max 5000 euro. Met andere woorden ik heb niet het idee dat ik er tot nu toe beter ben geworden. De politiek laat ons in de steek en mijn schulden worden alsmaar groter.

Ik word er hopeloos van en ik begrijp niet dat dit in Nederland kan. Als de economie op gang willen krijgen moeten ze vooral zo doorgaan.

Groetjes,

Nettie

lions90
Berichten: 247
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:24

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door lions90 »

Inzagirl,

Binnenkort hang jij ook...want je wordt toch wel gedagvaard. Je ben een struisvogel die zijn kop in het zand steekt. Heel stoer om te zeggen dat je niks meer betaald en geen advocaat neemt, maar als je gedagvaard wordt (en dat wordt je toch want ik ben ook gedagvaard na 1,5 jaar en zowat iedereen) heb je een advocaat nodig. Maar ja jij wint het nu al van Dexia...heel knap!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door JH »

En ondertussen maar de overwinnaar uithangen. JIJ inzagirl bent de enige die het van dexia kan winnen door NIETS te doen, niet te investeren in advies want het kost je allemaal te veel.
Zoals je je op dit forum uitlaat dat is ten nadele van jou, dacht je dat dexia niet meeleest :roll: 8)
Ga zo door, wie het laatst lacht ....... :P

Het is te hopen dat jij degene bent die het laatst lacht, jij weet het immers zo goed :wink:

Gast

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door Gast »

Dexia vergeet niets jou wel want jij hebt geen spaarplan :lol:

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door [email protected] »

Gasten zoals nettie, lions90 en JH zijn typisch dexia medewerkers of advocaten. Ze zijn er op uit om hun eigen zak te vullen.
Pas op voor zulke mensen, volg liever mijn advies.
Lees goed wat ik heb geschreven als je de waarheid wil kennen.
Dexia wil juist dat je ze dagvaard, want dat kost hun geen geld.
Mijn advies laat dexia jou maar dagvaarden, laat je niet intimideren,
je weet wat je recht is, en je weet wat je gedaan hebt.
Wat heb je in princiepe gedaan? Een lu-llig krabbeltje zetten op een ongeldig contract d.m.v. een bluffende tussenpersoon. Dat is ook het enige wat je aan de rechter kan vertellen.
Kom op daar heb je toch geen advocaat voor nodig, zeker niet als er tig-duizenden anderen zijn die dat ook hebben gedaan. Dan wordt de boel toch gewoon collectief gecancelled.
:lol:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door JH »

Gasten zoals nettie, lions90 en JH zijn typisch dexia medewerkers of advocaten
Makkelijk, wie niet voor inzagirl is is tegen en behoort tot de vijand :!:
Zo denken er meer over op dit forum.
tjonge inzagirl wat ben jij toch een zielig portret. Eerlijk gezegd kan ik geen medelijden meer met je hebben, laat staan dat ik jou nog in je waarde kan laten. Goede zondag verder en probeer eens van andere zaken te genieten. Er is meer dan dexia en dit forum :wink:

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door [email protected] »

Typisch een laatste verkrampte poging van een dexia medewerker of een zielig persoon.
Dexia is immers aan het verliezen, ze hebben geen bewijzen, ze stellen de boel uit, ze hebben boetes gehad, ze trekken weg uit nederland.
Binnenkort is het zover, nog 2 weken en ze moeten met bewijzen komen. Neem geen advocaat want straks ben je ook nog eens de advocaatkosten kwijt. Dexia's ondergang is nabij, wanneer het recht wordt gezegevierd zal je merken dat ik gelijk heb.

:lol:

Gast

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door Gast »

Typisch een laatste verkrampte poging van een dexia medewerker of een zielig persoon.
Ik heb respect voor je zelfkennis :roll: :lol:

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door [email protected] »

Dacht het ook, ik weet wat mijn rechten zijn en laat me daarom niet intimideren. :lol:

Gast

Re: Welke kosten ?

Ongelezen bericht door Gast »

Groot gelijk en succes dan maar met je gezwets tegen beter weten in :lol:

Gesloten