LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie betaald volgens Autom Incasso, wie met accept giro?
Wie betaald volgens Autom Incasso, wie met accept giro?
Ik heb een kontrakt bij Legiolease. Een Kortingskado. Zal ik daar even verder niet op ingaan, want dat ben ik morgen nog aan het typen..
Maar goed, ik zit nu al een tijdje te overwegen om te stoppen met betalen. Omdat ik het gewoon niet normaal vind dat wij wel moeten blijven betalen terwijl Dexia onder vuur ligt. Er is al zoveel aan het licht gekomen, maar dexia blijft gewoon lekker innen! Dit klopt niet. Er zou eigenlijk een regeling moeten komen dat er niks meer betaald zou hoeven worden todat deze zaak helemaal duidelijk is!
Nu zit ik alleen met een probleem. Ik betaal via automatische incasso.
Zijn er ook mensen die met accept giro's betalen? Ik belde namelijk net naar Dexia en mij werd verteld dat zij alleen maar automatisch inde. Accept giro's daar doen ze schijnbaar niet aan. Dus ik ben wel benieuwd hoe andere mensen hier mee omgaan.
Maar goed, ik zit nu al een tijdje te overwegen om te stoppen met betalen. Omdat ik het gewoon niet normaal vind dat wij wel moeten blijven betalen terwijl Dexia onder vuur ligt. Er is al zoveel aan het licht gekomen, maar dexia blijft gewoon lekker innen! Dit klopt niet. Er zou eigenlijk een regeling moeten komen dat er niks meer betaald zou hoeven worden todat deze zaak helemaal duidelijk is!
Nu zit ik alleen met een probleem. Ik betaal via automatische incasso.
Zijn er ook mensen die met accept giro's betalen? Ik belde namelijk net naar Dexia en mij werd verteld dat zij alleen maar automatisch inde. Accept giro's daar doen ze schijnbaar niet aan. Dus ik ben wel benieuwd hoe andere mensen hier mee omgaan.
Re: Wie betaald volgens Autom Incasso, wie met accept giro?
Ga bij je bank een rode kaart halen.
Kijk op het bankafschrift naar wie en welk banknummer er wordt overgemaakt voor wat betreft de automatische incasso.
Vul deze kaart in en vraag bij je bank of deze kaart daar ingeleverd moet worden of dat je deze naar Dexia moet sturen.
Moet de kaart naar Dexia doe het dan wel per aangetekende post.
Gewone post kan door de hond van Dexia opgevreten worden.
Succes en vooral niet meer betalen. Iedere Euro naar Dexia is eigenlijk 1,5 Euro teveel.
Kijk op het bankafschrift naar wie en welk banknummer er wordt overgemaakt voor wat betreft de automatische incasso.
Vul deze kaart in en vraag bij je bank of deze kaart daar ingeleverd moet worden of dat je deze naar Dexia moet sturen.
Moet de kaart naar Dexia doe het dan wel per aangetekende post.
Gewone post kan door de hond van Dexia opgevreten worden.
Succes en vooral niet meer betalen. Iedere Euro naar Dexia is eigenlijk 1,5 Euro teveel.
Stop je met betalen, dan krijg je een aanmaning en daar zit een acceptgiro bij, waar je (eventueel) mee zou kunnen betalen (onder protest). Dexia werkt dus wel degelijk met acceptgiro kaarten, want ze sturen ze zelf! Telkens weer blijkt dat de info die wordt verstrekt, niet met de werkelijkheid overeenkomt.
HOi,
Ik zit met hetzelfde probleem, heb inmiddels met een paar advocaten gesproken. Ze hebben allemaal hetzelfde advies, NIET MEER BETALEN!! Dit doe ik dus niet meer
Ik zit met hetzelfde probleem, heb inmiddels met een paar advocaten gesproken. Ze hebben allemaal hetzelfde advies, NIET MEER BETALEN!! Dit doe ik dus niet meer
Ik betaalde ook met automatische incasso, via de giro. De betalingen heb ik stopgezet en dit schriftelijk aangetekend aan Dexia gemeld. Toch gaan ze gewoon door met geld afhalen. Telkens als er weer geld afgeschreven is van de giro, schrijf ik er luid en duidelijk op GEWEIGERD en stuur een kopie daarvan terug naar de giro, in een gewone giro-envelop. Een paar dagen later staat het geld dan weer op mijn giro bijgeschreven. Dit is al een paar maanden aan de gang zo, het is lastig maar het werkt goed. Van Dexia krijg ik alleen aanmaningen, en een standaard brief gehad waarin staat dat ze mijn brief ontvangen hebben maar nog geen tijd hebben om te antwoorden.
Ik wil best stoppen met betalen, maar komt het incasso bureau dan niet om de hoek kijken? Dat is toch iets wat mij afschrikt.
Doen incasso bureaus daar op dit moment uberhaubt iets aan? Of ligt dat een beetje aan Dexia zelf? Want ik heb begrepen dat dexia zelf de incasso bureau's in moet schakelen mocht ik weigeren te betalen??
Doen incasso bureaus daar op dit moment uberhaubt iets aan? Of ligt dat een beetje aan Dexia zelf? Want ik heb begrepen dat dexia zelf de incasso bureau's in moet schakelen mocht ik weigeren te betalen??
Vorig jaar (ik betaald ondertussen al 5 jaar aan een WvD pakket) wilde ik de automatische betalingen stopzetten en betalen wanneer het MIJ uitkwam. Ik heb mijn rekeningno. beeindigt waar het vanaf werd gehaald en zat te wachten op de acceptgiro's. Na 3 maanden kreeg ik een Incassobureau op mij afgestuurd omdat ik 3 maanden niet had betaald. Toen ik belde naar Dexia om te vragen waarom ze geen acceptgiro hadden gestuurd zodat ik aan de hand van de acceptgiro kon betalen, vertelden zij dat zij geen acceptgiro's sturen. Het was toen een lang getouwtrek maar het kwam erop neer dat ik ruim Euro 150,00 meer moest betalen omdat ik 3 maanden achterstand had.
Ook ik wil natuurlijk stoppen met betalen, maar durf het niet, ben bang wat er allemaal op mij af gaat komen, dus blijf maar door gaan. Volgend jaar juni 2005 verloopt mijn contract helemaal (ik heb hem met 3 jaar verlengd) en zodat het er nu uitziet sta ik 17.000 in de min. Ik blijf maar betalen en blijf maar hopen.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, de een zegt niet meer betalen de ander zegt juist gewoon door blijven betalen. Ik wacht maar af.
Ook ik wil natuurlijk stoppen met betalen, maar durf het niet, ben bang wat er allemaal op mij af gaat komen, dus blijf maar door gaan. Volgend jaar juni 2005 verloopt mijn contract helemaal (ik heb hem met 3 jaar verlengd) en zodat het er nu uitziet sta ik 17.000 in de min. Ik blijf maar betalen en blijf maar hopen.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, de een zegt niet meer betalen de ander zegt juist gewoon door blijven betalen. Ik wacht maar af.
-
Betalen?
Nu nog steeds?
Waarvoor?
Wat heb je dan allemaal wel gekocht zeg!!!
Nu nog steeds?
Waarvoor?
Wat heb je dan allemaal wel gekocht zeg!!!
ook bij mij een automatische incasso.
als je deze wilt intrekken , maar toch wilt betalen kun je dit alsnog doen middels een overschrijving of girotel of iets dergelijks .
je kunt ook het bedrag in 2 keer betalen, blijf je niet in gebreke maar hun administratie komt aardig in de knoei.
als je deze wilt intrekken , maar toch wilt betalen kun je dit alsnog doen middels een overschrijving of girotel of iets dergelijks .
je kunt ook het bedrag in 2 keer betalen, blijf je niet in gebreke maar hun administratie komt aardig in de knoei.
allemaal,waarom moet je het aut.betalen stoppen?als je toch wilt door blijven betalen?heel vreemd maar dit klopt natuurlijk niet.Je staat achter je beslissing of niet.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling
ons contract is nu afgelopen en nu rest ons een schuld van €7000,-
wat moeten wij doen betalen of een advocaat in de arm nemen.
wie kan mij vertellen wat een advocaat kost ??
of is het niet rendabel om nog te gaan rechten,
want dan ben ik dat geld ook kwijt
wat moeten wij doen betalen of een advocaat in de arm nemen.
wie kan mij vertellen wat een advocaat kost ??
of is het niet rendabel om nog te gaan rechten,
want dan ben ik dat geld ook kwijt
Zet een Selectieve Incasso Blokkade op tegen Dexia Bank Nederland en men kan niet meer maandelijks incasseren.
Wacht je rustig op de volgende zet van Dexia bank Nederland.
Rob Adank Breda
Rob Adank Breda
Zet een Selectieve Incasso Blokkade op tegen Dexia Bank Nederland en men kan niet meer maandelijks incasseren.
Rob Adank Breda
Rob Adank Breda
beste Rob,
Misschien een domme vraag, maar wat is een selectieve incasso blokkade, en hoe werkt dat in de praktijk?
Misschien een domme vraag, maar wat is een selectieve incasso blokkade, en hoe werkt dat in de praktijk?
Je belt naar je bankier en meldt hun dat je Een Selectieve Incasso Blokkade wil opzetten tegen Dexia bank Nederland.Dat doen ze zonder probleem.
Je noemt je eigen rek.nr en het rek.nr van Dexia en dan zetten ze daar een Incasso Blokkade op,zodat Dexia Bank Ned. niet meer maandelijks kan incasseren van jouw(jullie)priverekening.
Wil je nog meer weten ,ik hoor het wel.
Goed weekend en vr.groet,
Rob Adank / Breda
06/53832709\email: [email protected]
Je noemt je eigen rek.nr en het rek.nr van Dexia en dan zetten ze daar een Incasso Blokkade op,zodat Dexia Bank Ned. niet meer maandelijks kan incasseren van jouw(jullie)priverekening.
Wil je nog meer weten ,ik hoor het wel.
Goed weekend en vr.groet,
Rob Adank / Breda
06/53832709\email: [email protected]
Hallo iedereen,
De site is vandaag online gezet.
Kijk waar de vereniging voor staat en u kunt zich ook meteen inschrijven.
vrgr. Andre de Croos Vereniging Schadeloosstelling.
WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL
De site is vandaag online gezet.
Kijk waar de vereniging voor staat en u kunt zich ook meteen inschrijven.
vrgr. Andre de Croos Vereniging Schadeloosstelling.
WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL