| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wie gaat demonstreren 21 mei?
-
Denise
wie gaat demonstreren 21 mei?
Ik ga natuurlijk demonstreren. Wij zullen laten zien dat Dexia nog niet van ons af is.
Ik ben beniewd hoeveel mensen gaan demonstreren!
Don't forget: Met z'n allen staan we sterk!
Laat wat van je horen als je ook gaat demonstreren. Weet iemand nog leuke teksten voor op eventuele spandoeken?
Ik ben beniewd hoeveel mensen gaan demonstreren!
Don't forget: Met z'n allen staan we sterk!
Laat wat van je horen als je ook gaat demonstreren. Weet iemand nog leuke teksten voor op eventuele spandoeken?
-
marjo
Re: wie gaat demonstreren 21 mei?
Beste Denise,
Mijn man en ik zijn van de partij!
Natuurlijk, iedereen moet komen dan heeft het effect.
21 MEI IS DE DAG
Mijn man en ik zijn van de partij!
Natuurlijk, iedereen moet komen dan heeft het effect.
21 MEI IS DE DAG
-
Ragrin
Re: wie gaat demonstreren 21 mei?
Ook ik zal als 2X gedupeerde van de partij zijn, we moeten niet verwachten dat DEXIA medewerkers het plots door ons verschijnen het in de broek zullen doen. Ook hun standpunten zullen niet als een blad v.e. boom wegwaaien.
Zelf denk ik dat op banken geen mensen werken, maar slechts GELD!!
En dat is emotieloos, of er nu vele gezinnen door in de problemen komen of niet. Het zal GELD een zorg zijn...
Wel is het erg goed als we op alle fronten PUBLICITEIT halen voor onze problematiek. Radio, TV, kranten en/of
tijdschriften, daarin ligt onze eerste kracht!! We moeten de publieke opinie op onze hand krijgen met redelijke argumenten dat we enorm bedrogen zijn.
Laten we het wel intelligent en fatsoenlijk doen A.U.B.
Dat werkt in ons voordeel. Wij demonstreren tegen ons onterecht verlies, veroorzaakt door een "slangekuil" van
snelle "zakkenvullers". Leaseverlies en Eegalease zullen juridisch voor ons deze nachtmerrie doen beëindigen.
Voor een ieder.....Sterkte in onze rechtvaardige strijd, met intelligente "wapens"
Zelf denk ik dat op banken geen mensen werken, maar slechts GELD!!
En dat is emotieloos, of er nu vele gezinnen door in de problemen komen of niet. Het zal GELD een zorg zijn...
Wel is het erg goed als we op alle fronten PUBLICITEIT halen voor onze problematiek. Radio, TV, kranten en/of
tijdschriften, daarin ligt onze eerste kracht!! We moeten de publieke opinie op onze hand krijgen met redelijke argumenten dat we enorm bedrogen zijn.
Laten we het wel intelligent en fatsoenlijk doen A.U.B.
Dat werkt in ons voordeel. Wij demonstreren tegen ons onterecht verlies, veroorzaakt door een "slangekuil" van
snelle "zakkenvullers". Leaseverlies en Eegalease zullen juridisch voor ons deze nachtmerrie doen beëindigen.
Voor een ieder.....Sterkte in onze rechtvaardige strijd, met intelligente "wapens"