Heb afgelopen maandag radar gezien....daarna gechat met dhr Schoonewillen....heb de vraag gesteld dat mijn contract in september was afgelopen maar of het nou verstandig is om de sschuld te betalen of niet te betalen tot alles achter de rug is met leaseverlies...geeft hij als antwoord dat niet betalen niet verstandig is omdat contract rechtsgeldig is en gewoon de schuld moet betalen.
Wie kan mij nou eens vertellen wat ik en velen met mij nou moet doen, aangezien hier in dit forum vaak gezegd wordt dat je niet moet betalen en alles moet afwachten. Dat wachten heb ik tot nu toe dus al gedaan vanaf september maar zou dexia/legio stappen kunnen gaan ondernemen????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie geeft me nou eens een concreet antwoord wel of niet beta
Re: Wie geeft me nou eens een concreet antwoord wel of niet beta
Beste Lenet,
Ik heb ook met die vraag gezeten van wel of niet betalen en ik heb toen besloten, na hutje en mutje bij elkaar te leggen , om te betalen. Uiteraard met de clausule zoals die bij een van de vragen van st. Leaseverlies vermeld wordt. Ik heb dat gedaan omdat tot op dit moment alles toch nog rechtsgeldig is en ik niet het risico wilde lopen om nog verder in het moeras weg te zinken en dat de kern van mijn financieel bestaan aangetast zou worden.
Maar ik realiseer mij heel erg goed dat ik in de gelukkige omstandigheid was dat ik nog wat achter de hand had.
Wanneer dat niet zo is, dan zou ik op een betalingsregeling aansturen, waarbij je natuurlijk niet klakkeloos het aanbod van Dexia hoeft te accepteren, maar ook zelf, en dan schriftelijk, voorstellen kunt doen.
mvg,
Janh
Ik heb ook met die vraag gezeten van wel of niet betalen en ik heb toen besloten, na hutje en mutje bij elkaar te leggen , om te betalen. Uiteraard met de clausule zoals die bij een van de vragen van st. Leaseverlies vermeld wordt. Ik heb dat gedaan omdat tot op dit moment alles toch nog rechtsgeldig is en ik niet het risico wilde lopen om nog verder in het moeras weg te zinken en dat de kern van mijn financieel bestaan aangetast zou worden.
Maar ik realiseer mij heel erg goed dat ik in de gelukkige omstandigheid was dat ik nog wat achter de hand had.
Wanneer dat niet zo is, dan zou ik op een betalingsregeling aansturen, waarbij je natuurlijk niet klakkeloos het aanbod van Dexia hoeft te accepteren, maar ook zelf, en dan schriftelijk, voorstellen kunt doen.
mvg,
Janh
Re: Wie geeft me nou eens een concreet antwoord wel of niet beta
Beste Lenet,
Kijk ook eens naar de reactie van Jack op mijn soortgelijke vraag van gisteren (10 december, titel: wel of niet betalen), dat geeft mij meer duidelijkheid.
Succes
Kijk ook eens naar de reactie van Jack op mijn soortgelijke vraag van gisteren (10 december, titel: wel of niet betalen), dat geeft mij meer duidelijkheid.
Succes