Ik heb besloten om niet te betalen maar nu zoek ik een voorbeeld brief waarin dat netjes geformuleerd word zodat ik die naar Legio lease kan sturen,wie kan mij helpen???? Alvast bedankt.
Groetjes Svenson1[/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wie heeft er een voorbeeldbrief,ik wil niet betalen!
Re: wie heeft er een voorbeeldbrief,ik wil niet betalen!
Ga naar http://www.pay-back.nl klik aan documenten bibliotheek, en je krijgt de mooiste voorbeeld brieven.
Meld je gelijk even aan als lid!
Ton
Meld je gelijk even aan als lid!
Ton
Svenson, Als je de strijd met dexia aan wil gaan en waarom zou je niet, heb je toch een advocaat nodig. Vraag deze om je contract te vernietigen.
Gr. Wil
Gr. Wil
Wil, bedankt voor je reactie maar mijn contracten zijn al afgelopen en hebben een rest schuld van 23000 euro.Dan kan ik mijn contracten toch niet meer laten vernietigen?
Ik wil alleen maar aan Dexia melden dat ik mijn restschuld niet wil betalen en dat ik de uitspraak van dhr Oosting wil afwachten.
Er werd toch afgelopen maandag bij radar verteld dat je geen dure advocaat meer nodig had?
groetjes
Ik wil alleen maar aan Dexia melden dat ik mijn restschuld niet wil betalen en dat ik de uitspraak van dhr Oosting wil afwachten.
Er werd toch afgelopen maandag bij radar verteld dat je geen dure advocaat meer nodig had?
groetjes