LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie help mij? alleen serieus advies

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Astrid

Wie help mij? alleen serieus advies

Ongelezen bericht door Astrid »

Dames en Heren,

Wie kan mij helpen om een serieus advies te geven.
Mijn contract bij de legio lease zijn afgelopen. Ik betaal nog maandelijks aan legio omdat ik anders een verlies post heb. Maar wat is nu wijsheid? Mijn verlies pakken of gewoon door betalen tot ik een keer quit speel?

Gaarne aleen serieuze advies

groeten Astrid

Edwin

Re: Wie help mij? alleen serieus advies

Ongelezen bericht door Edwin »

Astrid,

Ligt aan je eigen persoonlijke situatie, er komt een keer een moment dat je quit zult spelen of zelfs een winst zult behalen de vraag is alleen wanneer..??? dit kan over tien jaar zijn maar ook over en half jaar ( half jaar is wel als voorbeeld genomen en moet dan ook gezien worden
als bewijze van spreken)...Wanneer je de schuld volledig kunt aflossen en in bezit kan komen van de waarden, is dit altijd een optie, echter het ligt aan je eigen situatie, kun je de maandelijks befdragen ophoesten of niet, ne hoe lang wil je wachten om quit te spelen, realiseer je wel dat er altijd een moment komt dat je zegt tering wat staat die koers hoog nu had ik ze nog maar gehad, maar de vraag is alleen WANNEER..!!!!!!! dit kan niemand voorspellen...

Succes

Gesloten