LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie kan mij helpen ?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jome
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 aug 2003 11:23

Wie kan mij helpen ?

Ongelezen bericht door jome »

Mijn contract loopt in okt. af. Nooit ingegaan op aanbod van Dexia. Voorstel beeindiging contract gekregen van Dexia : drie mog. heden:
1. Verkopen van eff. 2. Overnemen van eff. 3 verlengen overeenk.
Ik ben aangesloten bij stichting Leaseverlies en wil graag zo zorgen dat ik mijn geld terug kan krijgen .In de brief van Dexia die voor 19 sept terug moet zijn staat echter: (kleine lettertjes)
" uw keuzemogelijkheden zijn beperkt tot hetgeen op dit formulier is voorgedrukt. Andere dan gevragde toevoegingen aan de voorgedrukte tekst, van welke aard dan ook, kunnen niet worden verwerkt en worden uitdrukkelijk niet geaccepteerd. Dexia zal te allen tijde de gemaakte keuze als onvoorwaardelijk beschouwen.
Hoe pak ik dit nu aan? Dit formulier onderteken ik niet omdat dan een evt. brief met bezwaar etc. zoals er talloze voorbeelden als oud papier mee stuur voor Dexia, want daar hoeven ze dan kennelijk geen rekening mee te houden.
Ik beschouw dit dan ook maar als waarschuwing voor mensen die hun effecten willen verkopen, de schuld aflossen en daarna via leasverlies willen proberen hun gelijk te halen.
GRAAG ADVIES hoe dit aan te pakken. [/b]

margreet_braat
Berichten: 141
Lid geworden op: 16 jul 2003 09:17

Re: Wie kan mij helpen ?

Ongelezen bericht door margreet_braat »

verwijderd
Laatst gewijzigd door margreet_braat op 28 mar 2004 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.

jome
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 aug 2003 11:23

Re: Wie kan mij helpen ?

Ongelezen bericht door jome »

Bedankt Magreet
Ik ben gaan zoeken en inderdaad op een van de items van dhr Blok staat o.a.dat je altijd een eigen ingezonden brief kan insturen zodat je niet afhjankelijk bent van het mog. dubbele taalgebruik en kleine lettertjes van de Dexia brieven.

Patrick
Berichten: 87
Lid geworden op: 31 jul 2003 21:47

Re: Wie kan mij helpen ?

Ongelezen bericht door Patrick »

Voor Eegaleasers staat een mooie voorbeeldbrief die je kunt sturen als reactie op de keuzelijst van Dexia in dit onderwerp:

http://www.trosradar.nl/?url=forum/viewtopic.php?t=9401

Groeten,

Patrick

margreet_braat
Berichten: 141
Lid geworden op: 16 jul 2003 09:17

Re: Wie kan mij helpen ?

Ongelezen bericht door margreet_braat »

verwijderd

Gesloten