LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie kent ons????

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
johan 1
Berichten: 112
Lid geworden op: 24 mei 2004 11:53

wie kent ons????

Ongelezen bericht door johan 1 »

Het verbaasd me nog steeds dat er nergens eens een groep van duizenden gedupeerde te zien is geweest.
We rollen hier op die forum over elkaar heen maar we zijn voor de buitenwereld onzichbaar.
Afgelopen Dinsdag staat er och arm een klein grijzed manneke met een wit T-shirt van Payback, juist Piet Korenmans, in Amsterdam.
Waar zijn wij allemaal, juist thuis achter onze computer waar we zo lekker elkaar kunnen afbreken.
Ik heb een verzoek aan ons allemaal, ik zelf dus ook, we zijn er bij de volgende uitspraak allemaal.
Gerrit Zalm heeft al eens schimpend gezegt dat hij ons niet ziet en dat klopt ook want we laten ons niet zien en daardoor lijkt het probleem ook niet zo erg.
Het kost ons een paar vrije dagen en het kost je een treinkaartje, maar door ons meer te laten zien kunen we meer gewicht aan de zaak geven.
Ik daag jullie uit om de volgende keer er te zijn en samen met Piet ons te laten horen en zien, we vechten voor een eerlijke zaak.
Wij hebben niets verkeerd gedaan en we zijn belazerd door de banken nou laat dat dan ook eens zien.
Bij welke club je hoort is niet van belang en of je wel of niet achter iemand staat is niet van belang, ons geld terug is de goal waar we voor gaan, maar dan wel eens een keer samen.
Een overvolle rechtszaal een bomvolle publieke tribune in de tweede kamer daar kunnen we ons laten gelden.
De media en kranten moeten met foto's en video's van duizenden mensen kunnen aantonen dat er wel degelijk een breed maatschappelijk probleem is en dat er dus wel degelijk duizenden mensen in financiele problemen zijn.
Tot nog toe waren de groepen te klein en was de uitstraling te pover om druk op de ketel te krijgen.
De zaken gaan er steeds beter uitzien voor ons maar dan moeten we wel even met z'n alle de schouders er onder zetten en doordrukken met alle kracht om de banken tot een goede oplossing te dwingen.
Ik roep alle forumlezers en schrijvers op om echt een keer meer te doen dan dit forum bewerken want we moeten ons echt manifesteren.
Samen zijn we sterk!!

mvg johan 1

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: wie kent ons????

Ongelezen bericht door HvdB »

Ik denk dat de meeste mensen zich schamen omdat ze door hun gretigheid zo diep in de problemen zijn gekomen. Als ik hier ingetrapt zou zijn (hoogst onwaarschijnlijk) dan zou ik mij ook diep schamen en het vooral aan niemand vertellen. Op het forum kunnen de mensen lekker anoniem uithuilen en schelden en zelfs de rechter beschuldigen van corruptie.

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: wie kent ons????

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Zie hier, iemand met inzicht in het feit hoe het komt dat mensen hier toch steeds weer aan mee doen. Zonder al te veel in te gaan op de psychologische aspecten moet een ieder voor zich toch eens nadenken, waarom ze veel geld geven aan iemand die ze nog nooit gezien hebben en alleen over de telefoon gesproken hebben. Men weet dat het pijn gaat doen en dat is ook waar de meesten, niet iedereen, op uit is.

Ik ben benieuwd hoeveel mensen zich niet hebben gemeld en dat ook niet zullen doen, omdat hun liquiditeiten nergens geregistreerd stonden?

johan 1
Berichten: 112
Lid geworden op: 24 mei 2004 11:53

Re: wie kent ons????

Ongelezen bericht door johan 1 »

Schamen hoeft niemand zich en wegkruipen is juist het domste wat we kunnen doen, daar spinnen de banken garen bij.
We zijn opgelicht en vals voorgelicht door getrainde profs en dat in alle lagen van de bevolking, van hoog- tot laagopgeleide mensen.
Aegon/Labouchere en Spaarselect en Legio wisten heel goed wat de risico's waren en hebben bewust alles verdraait en gemanipuleerd om mensen over de streep te trekken, dus schamen nee dat hoeft niemand zich.
We moeten juist een laten zien hoe oplichters en criminelen de wet en het land naar de kloten helpt.
De Nederlander die in het buitenland bekent staat om zijn grote mond en vrije opvatting moet helemaal niet wegkruipen voor misdaden die door banken en slimme HBOers worden gepleegt.
Het word tijd dat we er eens paal en perk aan gaan stellen en ook al zien je buren dat, dat is dan jammer want in jou staat wonen er nog wel een paar die met aandelenlease zitten, alleen zwijgen die ook, nog wel.
Als we ons laten zien en horen komen die andere ook over de brug en kunnen we het leger van gedupeerden eindelijk eens naar Den Haag of Amsterdam laten komen.

mvg johan 1

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: wie kent ons????

Ongelezen bericht door HvdB »

Payback heeft hier ook een handje ingehad met die ongein van JW, PK en LB.

anoniem1
Berichten: 123
Lid geworden op: 14 sep 2004 12:18

Re: wie kent ons????

Ongelezen bericht door anoniem1 »

Het zal je verbazen hoe weinig HBO'ers er in dit vak zitten. Het zijn mensen zoals jij en ik, met een goed ontwikkelde spreekvaardigheid en een goed ontwikkeld empathisch vermogen. Dat maakt het misschien juist zo erg voor een aantal mensen.

Weet je wat helemaal frappant is? Het bestand van Legio, Dexia enz. is te koop en dat zijn heel goede leads voor een firma. 30% van deze mensen gaat binnen een jaar weer voor gaas op een ander product bij een andere firma. Misschien heb jíj daar een verklaring voor?

Een oud-ingewijde.

johan 1
Berichten: 112
Lid geworden op: 24 mei 2004 11:53

Re: wie kent ons????

Ongelezen bericht door johan 1 »

Anoniem 1,
Ik heb er geen verklaring voor maar ik denk dat er veel mensen zijn die veel te veel ter goeder trouw zijn.
Het woord bank geeft vertrouwen en goed geklede heren en dames wekken de schijn van fatsoen en waardigheid, de waarheid is anders helaas.
De samenleving van nu is hard en onberekenbaar, normen en waarden zijn weg en vertrouwen is levensgevaarlijk.
Dit baart mij grote zorgen en stemd me somber want wat maken we er een rotzootje van.
Ik heb een inschatings fout gemaakt en daardoor diep in de problemen gekomen, maar ik vecht voor mijn recht en zal doorgaan tegen elke prijs.
Ik wil dat bedrijven die met respect hun klanten horen te behandelen ter verantwoording worden geroepen en dat er wetten komen die dit soort misleidingen tegen gaan.
Ik hoop dat we deze vraag niet altijd hoeven te stellen als je met een bank in zee gaat, vroeger waren banken toch eerlijk of moeten we daar ook al aan gaan twijfelen?

johan 1

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: wie kent ons????

Ongelezen bericht door Hollander »

Over een paar jaar kunnen we op dit forum weer uithuilen over teakhoutaffaires. Lees deze link maar eens

http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic ... denamerika

Sommige mensen leren het ook nooit hé? Hoera, teakhout, hoge rendementen, goede garanties. Pfffff.

Ronbo
Berichten: 113
Lid geworden op: 21 mei 2004 02:19

Re: wie kent ons????

Ongelezen bericht door Ronbo »

HvdB en Hollander:
Een verkrachter is een verkrachter, een dief is een dief, een oplichter blijft een oplichter, een dexia is een dexia. Als je slachtoffer bent van een hierboven genoemde beroepsgroepen hoef je je niet te schamen. Zij zijn degenen die in het cachot thuishoren.

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: wie kent ons????

Ongelezen bericht door Joshua »

21 september 2004.
Inderdaad wie kent ons.
600.000 particulier beleggers in 2000

200.000 particulier belegger met negatieve resultaten in 2001

90.000 particulier belegger die zich verweren tegen de AANBIEDERS 2002

20.000 particulier belegger die zich aansluiten bij belangen organisaties en met succes de rechter weet te overtuigen dat overeenkomsten Nietig zijn.

6220 deelnemers aan het Tros Radar forum Legio Lease

Laatste registratie
tominner 21-9-2004 0

OK Het moet stoppen NU!
Stop de geldstroom volledig
Stel ze aansprakelijk volledig

2 oktober MASAAL actie in Den HAAG MOET ZIJN AMSTERDAM
Zaterdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! allemaal er zijn.
Wees erbij het gaat niet alleen om uw pensioen het gaat om uw armoe tijdens uw pensioen.
Laatst gewijzigd door Joshua op 22 sep 2004 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: wie kent ons????

Ongelezen bericht door Gast »

Pensioen opbouw van mensen die nu boven de 50 worden is gestolen en dat noem ik diefstal net zoals wat die banken doen met hun oogverblindende producten.

Gerechtigheid komt eraan als je dood gaat.

Margriet
Berichten: 105
Lid geworden op: 06 jul 2003 19:31

Re: wie kent ons????

Ongelezen bericht door Margriet »

Hallo Joshua
Je schrijft 2 okt . massaal aanwezig zijn in Den Haag ,maar........moet dit niet Amsterdam zijn of is er nog een demonstratie die dag .
Ik hoor het wel .Groet Margriet.

Gast

Re: wie kent ons????

Ongelezen bericht door Gast »

Leuk allemaal, maar vandaag is toch de zaak dat dexia moet bewijzen.
Is er alweer uitstel gevraagd.
Wij willen gewoon ons geld terug en nu.


:evil: :evil:

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: wie kent ons????

Ongelezen bericht door Joshua »

Hallo margriet,
Je hebt helemaal gelijk
Je schrijft 2 okt . massaal aanwezig zijn in Den Haag ,maar........moet dit niet Amsterdam zijn of is er nog een demonstratie die dag .
Ik hoor het wel .Groet Margriet.
Het is inderdaad AMSTERDAM

Komt goed uit kunnen we gelijk onze claim direct in de postbus bij Dexia posten

DIRECT MAILING
dank voor correctie

johan 1
Berichten: 112
Lid geworden op: 24 mei 2004 11:53

Re: wie kent ons????

Ongelezen bericht door johan 1 »

Ik zal de hesjes van payback mee nemen, dan kan je ze aandoen als je dat wilt.
We hebben ze al bij meer demonstrtie aan gehad.

Gesloten