| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie krijgt er geld terug?????
Wie krijgt er geld terug?????
HALLO ALLEMAAL,
over welke contracten gaat het nu eigenlijk, welke personen krijgen hun geld terug?
groetjes yvonne s
over welke contracten gaat het nu eigenlijk, welke personen krijgen hun geld terug?
groetjes yvonne s
Re: Wie krijgt er geld terug?????
alle lease contrackten je krijgt geen geld terug maar grootste gedeelte van je restschuld word kwijtgescholden
Hallo,
Ik bedoel ook het kwijtschelden van de restschuld,wij zijn aangesloten bij slv,is dat voldoende?
groetjes yvonne s
Ik bedoel ook het kwijtschelden van de restschuld,wij zijn aangesloten bij slv,is dat voldoende?
groetjes yvonne s
Hallo,
En maakt het dan uit hoe groot de restschuld is??
groetjes yvonne s
En maakt het dan uit hoe groot de restschuld is??
groetjes yvonne s
ik zou zobizoo stoppen met betalen van maandtermijnen dan rollt het allemaal vanzelf ze zijn de zorgplicht niet nagekomen maakt dus niet uit eagalease or not of hoe groot restshuld
-
Ikwaseenbeetjedom
Vandaag was er weer een uitspraak van een rechter in Utrecht die aandelen lease een vorm van huurkoop vindt. De Eegaleasers onder ons kunnen zoals het er zich nu laat uitzien ook hun inleg terug eisen en krijgen.
Voor het overige zijn de DSI uitspraken slechts weer een stukje van de puzzel, straks krijgen we nog Oosting. Maar ze zullen toch allemaal dexia een beetje de hand boven het hoofd gaan houden. DSI nog wel het meest, want die slager moet zijn eigen vlees keuren, al vindt ie er toch ook wel een onfris geurtje aan.
Volgens mij is de gang naar de rechter nog de meest zekere om ons geld terug te krijgen.
Voor het overige zijn de DSI uitspraken slechts weer een stukje van de puzzel, straks krijgen we nog Oosting. Maar ze zullen toch allemaal dexia een beetje de hand boven het hoofd gaan houden. DSI nog wel het meest, want die slager moet zijn eigen vlees keuren, al vindt ie er toch ook wel een onfris geurtje aan.
Volgens mij is de gang naar de rechter nog de meest zekere om ons geld terug te krijgen.