LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie tekent nog meer niet het dexia aanbod?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Daan

wie tekent nog meer niet het dexia aanbod?

Ongelezen bericht door Daan »

Wie tekent nog meer niet het dexia aanbod?

info

Re: wie tekent nog meer niet het dexia aanbod?

Ongelezen bericht door info »

WELK AANBOD????????????????

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

Absoliet niet doen!!!

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

Absoliet niet doen!!!

Kees

Ongelezen bericht door Kees »

Hallo Daan,

Er zijn veel mensen die niet zijn ingegaan op het zogenaamde "aanbod". De preciese cijfers wil dexia niet bekend maken. Er is al veel geschreven over dit onderwerp in dit forum. Zelf ben ik ook niet op het aanbod in gegaan.
Of je het zelf wel doet, is je eigen keus. Je moet dan wel afstand doen van gerechtelijke stappen. niet aan te raden dus.

Kees

Ragrin

Ongelezen bericht door Ragrin »

Misschien waren mijn ogen gesloten, beter gezegd: Was er zand in mijn ogen gestrooid zo'n drie jaar geleden, maar nu pas ik beter op en hou de "slangekuilen" goed in de gaten, al moet ik heipalen tussen mijn ogen plaatsen!!!!
TEKEN DUS NOOOOOOOOOOOOIT, net zoals ik.

Sylvia

Ongelezen bericht door Sylvia »

Hallo allemaal,
Ik heb het aanbod ook niet getekend.
Maar nu zit ik met het volgende. In juni is mijn WinstDrieverdubbelaar afgelopen en heb ik zoals velen onder ons een behoorlijke schuld. Ik heb nu een formulier gekregen met drie keuzen die ik moet tekenen. Maar ik durf niet meer te tekenen. Wie heeft dat formulier ookal gekregen?

gerda

Ongelezen bericht door gerda »

beste sylvia,ook ik heb een brief van dexia gehad over mijn w.v.d.die ook in juni afloopt. Ik heb niet gereageerd op de brief waarop ze me gebeld hebben.Heb ze duidelijk gemaakt dat ze me niet weer moesten bellen want dat ik toch niet zou reageren!!! Ben dan ook niet van plan de restschuld te betalen, alleen vraag ik me af wat je orecies in de brief moet zetten die je ze aangetekend moet sturen hierover. Succes!!!!

Sylvia

Hallo Gerda,
Voorlopig heb ik een kladbrief gemaakt, waarin ik gezet heb dat ik financieel niet in staat ben om de eventuele restschuld te betalen/ af te lossen.
Verder ben ik nog niet gekomen.

djessie

Ongelezen bericht door djessie »

Hoi Sylvia,

Ook ik ben niet ingegaan op het aanbod. Mijn keuzeformulier heb ik niet teruggestuurd. Nu heb ik de eindafrekening gekregen. Mijn contract liep af jl. 22 april. Ik betaal dus mooi niet. Ik wacht maar af.

Sylvia

Hallo djessie,
Heb jij dan al een deurwaarder aan je deur gehad?

gerda

Ongelezen bericht door gerda »

hoi djessie, had jij dexia een aangetekende brief gestuurd dat je nie kon/wil betalen? Zo ja, wat is de inhoud van die brief?

djessie

Sylvia,
Die deurwaarder komt voorlopig zeker niet.Binnen 10 dagen moet ik nu betalen. Eerst zullen er nog aanmaningen komen. Dan misschien incassobureau en dan pas evt. een deurwaarder. Maar ik zeg dan dat er een rechtspraak loopt via Leaseverlies en ook nog via Eegalease. Dus ik zie wel.
Ik ben niet bang.

djessie

Hoi Gerda,
Ik heb wel een aangetekende brief gestuurd via Eegalease, de zgn. vernietigingsbrief. Elders te vinden bij www.leaseverlies.nl of www.eegalease.nl

Sylvia

Djessie,
Ik wou dat ik op dit moment er ook zo luchtig over kon denken. Ik heb de brief pas sinds zaterdag dus ik moet nog even wennen aan het idee dat ik beter voor mezelf op moet komen.
Ik kan mezelf nog steeds behoorlijk voor mijn kop slaan dat ik hier drie jaar geleden in gevlogen ben. Ik, die alles altijd drie tot vier keer overpeins ben in deze kleretroep met open ogen gesprongen. En ik baal behoorlijk. Wilde als alleenstaande moeder sparen voor mijn twee kinderen om het hun als ze gaan studeren wat makelijker te maken. K..zooi!!

Dennis

Ongelezen bericht door Dennis »

Ik heb dat zogenaamde "aanbod" ook niet getekend. Je moet dan afzien van juridische acties. "Am me nooi niet!" Nu is die eindafrekening binnen. Voorlopig reageer ik even niet, maar daarna beroep ik mij op "dwaling". Volgens mij is mijn situatie daarop van toepassing. Ik zal toch moeten reageren en dan doe ik dat maar op die manier. Betaling van restschuld is niet aan de orde. Begin ik gewoon niet aan.

Willem

Ongelezen bericht door Willem »

pfffff......

dood of de gladiatoren!

Jan-Willem

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Henry, Luc, Arie ,Janus, Lourens, Ed, Meisje, Fred, Ted, en al die anderen.

Jan-Willem

En ik ook niet.

Piet.

Jan-Willem

Luc al helemaal niet zijn paard is op hol geslagen die zien we voorlopig niet terug.

Gijs.

Gesloten