LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie weet een advocaat in gevestigd in Overijssel?
Wie weet een advocaat in gevestigd in Overijssel?
Hallo,
Is er een advocaat in Overijssel, waar wij een eerste gesprek aan kunnen gaan?.
We wonen in Almelo.
Het gaat om een triple-effect contract van Dexia.
Ik ben zelf tevens eegaleaser.
Het contract is september 2003 afgelopen. We hebben tevens een aantal brieven gehad, maar nog geen contactpoging van een incassobureau.
bij voorbaat dank,
fam. Aktas
Is er een advocaat in Overijssel, waar wij een eerste gesprek aan kunnen gaan?.
We wonen in Almelo.
Het gaat om een triple-effect contract van Dexia.
Ik ben zelf tevens eegaleaser.
Het contract is september 2003 afgelopen. We hebben tevens een aantal brieven gehad, maar nog geen contactpoging van een incassobureau.
bij voorbaat dank,
fam. Aktas
Re: Wie weet een advocaat in gevestigd in Overijssel?
Hoi
Er is een advocaatenkantoor
in zwolle Dommerholten van Dijk
Ik moet er donderdag heen Heeft meer dexiazaken
giny
Er is een advocaatenkantoor
in zwolle Dommerholten van Dijk
Ik moet er donderdag heen Heeft meer dexiazaken
giny
Laatst gewijzigd door ginihoek op 20 jan 2004 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo Aktas,
Gini heeft gelijk, de dichtstbijzijnde zit in Zwolle.
Ik heb de bureaus voor rechtshulp, de Orde van advocaten in het arrondissement Almelo en de raad voor Rechtsbijstand Arnhem (hier valt Overijssel onder) gebeld, maar NIEMAND kan een advocatenkantoor in Overijssel ophoesten die dexia zaken oppakt en met toevoeging werkt!!!
Mijn indruk na die gesprekken: go wat vervelend maar wij weten het niet.
Oftewel wij moeten het zelf maar uitzoeken!
Dat is dus de toegevoegde waarde van overheidsinstellingen.
Niet getreurd, er zijn in de omgeving advocaten die dit WEL willen oppakken.
Gini heeft er al een genoemd.
Heb je geen recht op toevoeging dan wordt het wat makkelijker, maar ook hier geld, je moet het zelf uitzoeken.
Slechte ervaringen heb ik gehoord over advocatenkantoor Damste in Enschede.
Eegaleasers wordt aangeraden te betalen en te wachten tot Eegalease de zaak wint want dan krijg je vanzelf je geld terug volgens Mr Garrels!!
Hoe je dexia betaalt is vervolgens jouw probleem en Garrels heeft waarschijnlijk de klok horen luiden..... maarre, wat is een klepel en hoe ging het ook al weer verder.
Als je denkt dat hij gelijk heeft moet je eens andere advocaten bellen, zij denken er dus duidelijk anders over!
Geen zaken doen dus met Damste advocaten is dan mijn gedachte.
Gelukkig heb ik al mensen geholpen die dit te horen kregen en nu bij een echte advocaat zitten.
Sterkte en succes, ook voor Gini.
Voel je sterk, we gaan dit winnen!
Groeten,
Piet
Gini heeft gelijk, de dichtstbijzijnde zit in Zwolle.
Ik heb de bureaus voor rechtshulp, de Orde van advocaten in het arrondissement Almelo en de raad voor Rechtsbijstand Arnhem (hier valt Overijssel onder) gebeld, maar NIEMAND kan een advocatenkantoor in Overijssel ophoesten die dexia zaken oppakt en met toevoeging werkt!!!
Mijn indruk na die gesprekken: go wat vervelend maar wij weten het niet.
Oftewel wij moeten het zelf maar uitzoeken!
Dat is dus de toegevoegde waarde van overheidsinstellingen.
Niet getreurd, er zijn in de omgeving advocaten die dit WEL willen oppakken.
Gini heeft er al een genoemd.
Heb je geen recht op toevoeging dan wordt het wat makkelijker, maar ook hier geld, je moet het zelf uitzoeken.
Slechte ervaringen heb ik gehoord over advocatenkantoor Damste in Enschede.
Eegaleasers wordt aangeraden te betalen en te wachten tot Eegalease de zaak wint want dan krijg je vanzelf je geld terug volgens Mr Garrels!!
Hoe je dexia betaalt is vervolgens jouw probleem en Garrels heeft waarschijnlijk de klok horen luiden..... maarre, wat is een klepel en hoe ging het ook al weer verder.
Als je denkt dat hij gelijk heeft moet je eens andere advocaten bellen, zij denken er dus duidelijk anders over!
Geen zaken doen dus met Damste advocaten is dan mijn gedachte.
Gelukkig heb ik al mensen geholpen die dit te horen kregen en nu bij een echte advocaat zitten.
Sterkte en succes, ook voor Gini.
Voel je sterk, we gaan dit winnen!
Groeten,
Piet
-
Hallo Gini,
Ik moet er donderdag ook heen! Wie weet zien we elkaar nog even.
Als ik het zo bekijk dan boffen we maar dat we in de buurt van Zwolle wonen. Want ik beluister alleen maar positieve ervaringen van iedereen over dit kantoor. En wat ik zelf telefonisch al heb gemerkt: het voelde goed aan.
Ik ben een kale kip en ben blij dat er toch mogelijkheden zijn bij dit kantoor voor mij.
Ik moet er donderdag ook heen! Wie weet zien we elkaar nog even.
Als ik het zo bekijk dan boffen we maar dat we in de buurt van Zwolle wonen. Want ik beluister alleen maar positieve ervaringen van iedereen over dit kantoor. En wat ik zelf telefonisch al heb gemerkt: het voelde goed aan.
Ik ben een kale kip en ben blij dat er toch mogelijkheden zijn bij dit kantoor voor mij.
Dommerholt en van Dijk in Zwolle. Tel: 038-4272020
Vragen naar de heer Klemann.
Ik ben afgelopen donderdag geweest. Ze werken tegen een lager tarief, omdat ze al heel veel voorwerk hebben gedaan voor een grote groep gedupeerden.
Groet
Wil
Vragen naar de heer Klemann.
Ik ben afgelopen donderdag geweest. Ze werken tegen een lager tarief, omdat ze al heel veel voorwerk hebben gedaan voor een grote groep gedupeerden.
Groet
Wil
Elisabeth. Als jij niet veel inkomen hebt, zoek dan eerst even uit of je recht hebt op gesubsidieerde rechtsbijstand. Klemann werkt overigens wel voor je dan.
Hoi Elisabeth
Moet donderdag om12 bij mr tulp zijn samen met mijn dochter
Is een hele goeie en heel posistief dus misschien zien we je daar
Aktas bel er heen telf 0513-433433 zijn heel tof
Piet bedankt je hoort nog van mij
Allemaal Sterkte groetjes Gini
Moet donderdag om12 bij mr tulp zijn samen met mijn dochter
Is een hele goeie en heel posistief dus misschien zien we je daar
Aktas bel er heen telf 0513-433433 zijn heel tof
Piet bedankt je hoort nog van mij
Allemaal Sterkte groetjes Gini
Laatst gewijzigd door ginihoek op 20 jan 2004 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Geplaatst op 19 Dec 2003 12:10 door elma-kell
Ik ben inmiddels bij de advocaat in Zwolle geweest en zij zien de kwestie voor Eegalease wel positief. Als de rechter beslist dat bij niet ondertekenen van de partner de regels van huurkoop worden geschonden, en als aandelenlease onder huurkoop valt, dan verliest Dexia. Momenteel zijn 3 van de 4 rechters de overtuiging toegedaan dat aandelenlease huurkoop is.
De hele procedure gaat als volgt: de dagvaarding is voor 14 januari, zij reageren namens mij en zo gaat het heen en weer, de uitspraak wordt pas verwacht rond juni/juli 2004. Als de uitspraak negatief is gaan wij in hoger beroep en uiteindelijk beslist dan de hoge raad over alle zaken die in hoger beroep zijn gegaan en komt er een eenduidige uitslag.
Dommerholt heeft inmiddels 8 of 9 Dexia zaken en omdat zij deze gemeenschappelijk behandelen geldt niet hun normale tarief, maar veel minder. Voor ons worden de totale kosten na afloop van de procedure geschat of ongeveer 1000 euro. Zij nemen nog nieuwe Dexia zaken aan tot 20, daarna zitten ze vol.
Als je nog geen dagvaarding hebt gehad hoef je niets te doen, misschien krijg je wel helemaal geen. Mijn advocaat zegt dat ze naar willekeur dagvaardingen versturen.
Als je geen inkomsten hebt kun je voor een speciaal tarief in aanmerking komen. Maar dat soort zaken moet je persoonlijk met een advocaat bespreken. Mijn indruk van Dommerholt is dat ze erg goed op de hoogte zijn van de Dexia affaire en dat ze ook persoonlijk betrokken zijn bij al het leed dat Dexia heeft veroorzaakt.
Hoop dat dit je kerst nog een beetje kan opfleuren.....
Elma
http://www.hetdexiadeabcle.welgieweb.nl
willem,
dat heb ik al uitgezocht natuurlijk en ik heb een stempeltje van de gemeente gekregen. Vandaar dat ik toch kan komen morgen.Maar bedankt voor je meedenken.
Gini, ik ben om 11 uur, dus....tot morgen!
dat heb ik al uitgezocht natuurlijk en ik heb een stempeltje van de gemeente gekregen. Vandaar dat ik toch kan komen morgen.Maar bedankt voor je meedenken.
Gini, ik ben om 11 uur, dus....tot morgen!