| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wij zijn geen gedupeerden!!
-
Michiel
Wij zijn geen gedupeerden!!
Iedereen die ik spreek die geen Legio contract heeft en als ik alles zo neutraal mogelijk uitleg heeft eigenlijk heel weinig respect voor onze acties. Als je belegt kan je geld verliezen is de veelgemaakte kreet. Daarom stel ik het volgende voor: gedupeerden heeft een klank alsof duidelijk is dat wij gelijk hebben. Dit lijkt mij voorbarig omdat de rechter dit uiteindelijk zal beslissen. Dexia-klanten (dan komt de naam van Dexia ook vaker in de media) lijkt mij veel handiger! Wie is er voor?
Michiel
Michiel
-
Tina
Re: Wij zijn geen gedupeerden!!
Ik wel. Ik vind Dexia misschien zelfs nog wel de grootste gedupeerde en Aegon de grote boosdoener.
Tina
Tina
-
Hans
Michiel,
Wanneer je belegt kun je inderdaad geld verliezen, maar daar gaat het hier niet om: de aard van de zaak is dat de aandelenleaseaanbieders wettelijke regels hebben geschonden. Ik ben het wel met Tina eens, tijdens de hoogtijdagen van aandelenleasen (de meeste contractn zijn m.i. afgelosten tussen 1995 en 2000) was Aegon eigenaar van Legio en Bank Labouchere en deze verzekeraar annex bank wist van de hoed en de rand en is de hoofdverantwoordelijke, naast de directeuren van Legio en Bank Labouchere. Dexia is een beetje zelf slachtoffer, doordat zij niet goed opletten toen zij Legio en Bank Labouchere kochten van Aegon in 2001.
Wanneer je belegt kun je inderdaad geld verliezen, maar daar gaat het hier niet om: de aard van de zaak is dat de aandelenleaseaanbieders wettelijke regels hebben geschonden. Ik ben het wel met Tina eens, tijdens de hoogtijdagen van aandelenleasen (de meeste contractn zijn m.i. afgelosten tussen 1995 en 2000) was Aegon eigenaar van Legio en Bank Labouchere en deze verzekeraar annex bank wist van de hoed en de rand en is de hoofdverantwoordelijke, naast de directeuren van Legio en Bank Labouchere. Dexia is een beetje zelf slachtoffer, doordat zij niet goed opletten toen zij Legio en Bank Labouchere kochten van Aegon in 2001.
-
Henk Wester
Michiel, zou jij 1 reden kunnen noemen waarom wij niet gedupeerd zijn. Ja, als je belegt kan je geld verliezen, daar is niks tussen te krijgen en als je belegt bij Dexia/Legio/Aegon/Labouchere dan is de kans zeer groot dat je geld verliest met hun smerige streken, die mij steeds duidelijker worden. Het is toch zeer duidelijk, dat we misleid zijn, dat aan de zorgplicht niet voldaan is, dat er geen enkele vorm van een risicoprofiel opgesteld is, dat met minderjarigen contracten zijn afgesloten, dat niet is nagegaan hoe draagkrachtig de cliënt is, dat ze met opties gerommeld hebben, etc., etc. Ja Michiel, wij hebben het gelijk aan onze kant. Hoe hebben ze het gedurfd mensen te adviseren de overwaarde van hun huis te gebruiken voor de wurgcontracten van die lui, terwijl ze wisten, dat de aandelen in waarde zouden dalen. Dat gebeurt toch altijd!!
Koerscorrecties noemen ze dat. De houding van die smeerlappen zou eens anders ingesteld moeten worden.
Henk
Henk
Koerscorrecties noemen ze dat. De houding van die smeerlappen zou eens anders ingesteld moeten worden.
Henk
Henk