LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Willen we nog schikken?
Willen we nog schikken?
Het zal niet lang duren voordat de minister met een bemiddelingspoging gaat komen. Uitraard zal Dexia nu achter de schermen het opdracht geven om te bemiddelen. Ik zie echter geen reden om van ons kant te schikken. Ik ben dat in ieder geval niet van plan. Wij staan duidelijk aan de winnende kant. Dus volhouden. Diegene die zich geen advocaat kunnen veroorloven, kunnen gewoon wachten. Er komen meer gunstige vonnissen en daar kan iedereen een beroep op doen, wel via een advocaat maar dan zijn de kosten veel geringer.
Re: Willen we nog schikken?
NeeWillen we nog schikken?
tweede vraag ook niet een beetje
Nee helemaal niet.
Prima! zo moet dat. Maar wij moeten veel luider aangeven dat we níet gaan schikken. Ik die zin ben ik blij met de uitkomsten van de politeke bemoeinis op 8 september. En met het voornemen van de minister om zich (indien Dexia hem daar opdracht toe geeft) nog met de zaak te gaan bemoeien ben ik helemaal niet blij.
Kom, kom, mensen, Dexia heeft deze optie toch zelf in den beginne al om zeep geholpen, er wordt niet geschikt,
Ton
Ton
Ton hoeveel mensen hebben zich geschikt in het DEXIA AANBOD?
...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
that's the spirit
Het wordt nummertje trekken bij de kantonrechter
Het wordt nummertje trekken bij de kantonrechter
Joshua, véél te veel, en daar is ook een enorme les uit te trekken!
blijft overigens de vraag "hebben ze zich wel geschikt", of gewoon ordinair verkocht?
Ton
blijft overigens de vraag "hebben ze zich wel geschikt", of gewoon ordinair verkocht?
Ton
Beste Ton
Het is de angst die regeert
Dwaze luchtbalonen door de regering
Misbruik van tussenpersonen.
Vertrouwen misbruikt door verzekeraars
het is van alle tijd
Een verloren tijdperk in een chaotische wereld....................
luctor et emergo
Slaap gerust
Het is de angst die regeert
Dwaze luchtbalonen door de regering
Misbruik van tussenpersonen.
Vertrouwen misbruikt door verzekeraars
het is van alle tijd
Een verloren tijdperk in een chaotische wereld....................
luctor et emergo
Slaap gerust
Je maintendre
slaap lekker,
Ton
slaap lekker,
Ton
-
Wij hoeven niet te schikken
Mijn zaak wordt 22 sept afgehandeld bij de kantonrechter.
gaat over Zorgplicht, misleiding. huurkoop,Wck. Mijn partner heeft niet getekend.
Alles teruggeëist, incl wettelijke rente plus inleg, en vernietiging BKR notering
Mijn zaak was 7 maal uitgesteld. De rechtbank heeft duidelijk gewacht op een landelijk besluit. Daar heeft Zalm dus antwoord op gegeven. Het moet nu gebeuren. antwoord op alles. EN IK GA WINNEN EN INNEN. Dan is het voor mij voorbij, en zijn er voor jullie voldoende handvatten om er aan te beginnen.Let maar op, het einde voor Dexia komt nader,geloof me maar.
Houd moed Liefs Ad
Mijn zaak wordt 22 sept afgehandeld bij de kantonrechter.
gaat over Zorgplicht, misleiding. huurkoop,Wck. Mijn partner heeft niet getekend.
Alles teruggeëist, incl wettelijke rente plus inleg, en vernietiging BKR notering
Mijn zaak was 7 maal uitgesteld. De rechtbank heeft duidelijk gewacht op een landelijk besluit. Daar heeft Zalm dus antwoord op gegeven. Het moet nu gebeuren. antwoord op alles. EN IK GA WINNEN EN INNEN. Dan is het voor mij voorbij, en zijn er voor jullie voldoende handvatten om er aan te beginnen.Let maar op, het einde voor Dexia komt nader,geloof me maar.
Houd moed Liefs Ad
Goede morgen Beste Mensen,
Helaas valt mijn naam achter in het alfabet! Gauw even een nummertje halen anders is de koek op!
Schikken is nooit bij me opgekomen, wel onder protest betaald [helaas]. In pricipe heb ik me wel aan mijn verplichtingen gehouden, nu is Dexia aan de beurt of niet dan????
Zal wel gauw contact moeten opnemen met Ton!!!
Tot schrijfs en Carpe diem,
Pluutje
Helaas valt mijn naam achter in het alfabet! Gauw even een nummertje halen anders is de koek op!
Schikken is nooit bij me opgekomen, wel onder protest betaald [helaas]. In pricipe heb ik me wel aan mijn verplichtingen gehouden, nu is Dexia aan de beurt of niet dan????
Zal wel gauw contact moeten opnemen met Ton!!!
Tot schrijfs en Carpe diem,
Pluutje
Ik hoop dat er een oplossing komt voor alle mensen die onder protest betaald hebben.
Tja, ik heb ook onder protest betaald, misschien achteraf niet zo slim geweest, binnenkort nog maar eens € 20,= aan Eegalease betalen en rustig afwachten op de cassatie en dan snel terugvorderen, als er dan tenminste nog wat te halen valt.
Begrijp trouwens niet waarom die cassatie nodig is, dan wordt er toch niet meer naar de inhoudelijkheden gekeken, alleen nog maar of de rechtsgang juist is verlopen?
Begrijp trouwens niet waarom die cassatie nodig is, dan wordt er toch niet meer naar de inhoudelijkheden gekeken, alleen nog maar of de rechtsgang juist is verlopen?