LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Winstverdubbelaar en Winstverdriedubbelaar

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
J.M. Debel

Winstverdubbelaar en Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door J.M. Debel »

In juni 1997 heb ik voor 5 jaar een Winstverdubbelaar- contract afgesloten met een maandelijkse inleg van NLG 150,-In totaal na 5 jaar dus voor NLG 9.031,-. 19 juni a.s. laat ik mijn aandelen verkopen door Legio Lease. Ik heb al medegedeeld gekregen dat ik daar niet meer dan € 700,- voor terugkrijg. Een verlies dus van ongeveer NLG 7.500.

In maart 2001 heb ik mijn aandelen voor de Winstverdriedubbelaar laten verkopen door Legio Lease. Ik had voor 3 jaar een contract afgesloten met een maandelijkse inleg van NLG 100,- = na 3 jaar NLG 3.600. De verkochte aandelen brachten NLG 1.836,- op. Dus de helft verlies.

Ik heb een gezin met drie kinderen, een man zonder werk en ik werk(te) full-time als secretaresse. Ik moet hard werken voor mijn geld en de inleg die ik elke maand deed kon ik maar net missen. Maar, na 3 en 5 jaar zou ik dan wat ruimer in het sop komen te zitten en mijn kinderen rustig kunnen laten studeren zonder dat ik geldzorgen zou hebben.
Dat alles is door Legio Lease verpest. Nooit maar dan ook nooit meer zal ik iets met aandelen gaan doen. Ook als mij het allemaal zo mooi wordt voorgeschoteld (zoals Legio Lease deed en nog doet). Ik moet nu de komende jaren zien of ik alle financiële touwtjes bijelkaar kan houden.
Enfin, Legio Lease is voor mij een grote desillusie.

Henk

Re: Winstverdubbelaar en Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door Henk »

Ik vind het erg spijtig voor je. Ik had zo ongeveer dezelfde gedachte. Over een aantal jaren, dankzij Legio, wat ruimer in het kleingeld. Maar helaas....
"Gelukkig" loopt mijn winstverdriedubbelaar nog 1,5 jaar. Wie weet zijn de koersen dan weer gestegen.

Gesloten