LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wist u het echt niet van uw partner

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Wist uw partner van uw contract

Ja, ik overleg geldzaken thuis, we wilden beide
3
30%
Neen, mijn partner heeft geen verstand van beleggen
5
50%
Neen, ik wilde hem / haar verrassen
1
10%
Ja, maar ze / hij raadde het meteen af
0
Geen stemmen
Ik heb geen partner (althans niet geregistreerd)
1
10%

Totaal aantal stemmen: 10

Dubio

Wist u het echt niet van uw partner

Ongelezen bericht door Dubio »

De wet zegt dat bij huurkoop beide echtelieden met de aankoop akkoord moeten gaan, om dat formeel te kunnen bewijzen is een handtekening heel handig, en daarom ook verplicht gesteld als ook een contract (wat bij huurkoop meestal voorkomt) moet worden getekend.

Maar wisten de partners van de gedupeerden echt niet dat hun echtgeno(o)t(e) iets met 'beleggen' deed. Had de echtgeno(o)t(e) echt niet verteld dat hij/zij op een alternatieve (slimme) manier voor een extra spaarpotje aan het zorgen was.

Want was dit wel bekend en was eega het hier in beginsel mee eens, alleen later niet omdat de beurskoersen gedaald waren dan is er in feite sprake van misbruik van een wetsartikel (1:88)

impact

Re: Wist u het echt niet van uw partner

Ongelezen bericht door impact »

...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.

RP1975

Ongelezen bericht door RP1975 »

Haha, wat een loser is die Dubio zeg maar dat wisten we al (hij waarschijnlijk niet).

CB

Ongelezen bericht door CB »

Dubio,
Gefeliciteerd! Je hebt jezelf overtroffen met deze poll. Helaas is daar niet zo veel voor nodig.

john

Ongelezen bericht door john »

Kan die Dubio niet verdwijnen, beetje zonde van mijn tijd om die onzin te lezen. Kan je niet op TMF gaan chatten of zo. We hebben gewonnen van Dexia, en zij gaan met de billen bloot. Ik heb dexia gedagvaart in Amsterdam. 2 contracten, beide eegalease. Ik heb niet op de dagvaarding van dexia gewacht maar heb zelf het heft in handen genomen. Mijn advocaat heeft er alle vertrouwen in.

Gr. John

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

3 Stemmen in 2 uur. Dit zegt toch wel veel ..............

ingeluisde

Ongelezen bericht door ingeluisde »

Mijn partner weet het nog steeds niet ,maar omdat als zij nog van niets weet heeft zij hierover geen slapeloze nachten aan de de situatie is voorlopig toch niets aan te doen.
Wel heb ik bij eagalease gekeken maar als het kontract ouder is dan 3 jaar kunnen zij niets voor je betekenen .

Joshua

Ongelezen bericht door Joshua »

Dubio
Geplaatst op 27 Aug 2004 15:00 door Dubio

Meermaals is gewaarschuwd REAGEER NIET op posting van door DEXIA betaalde sneekers.

Zij plaatsen onder werktijd (vermoedlijk in opdracht van de Baas) onzinnige polls of berichten en slepen velen mee in oeverloze gezwam.

De dwaze topic's verdwijnen dan het snelst.
:wink:

Gesloten