LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wiw weet er een goede advocaat
-
wiw weet er een goede advocaat
wie weet er een naam van een goede advocaat om zaken als legio mee aan te vechten?
en wat zijn normale tarieven???
bedankt vast voor de hulp
en wat zijn normale tarieven???
bedankt vast voor de hulp
-
Re: wiw weet er een goede advocaat
In welke regio woon je?
-
aan te vechten? Tarieven?
dit is misschien iets voor schadeloos-stelling.nl
dit is misschien iets voor schadeloos-stelling.nl
-
-
ik woon regio eindhoven
groetjes problemchild
groetjes problemchild
zie http://www.trosradar.nl/?url=forum/view ... hp?t=11977
mr. Danielle Aards
Korenbloemstraat 86
5025 PT Tilburg
013-4636395
Van Amstel & Partners
Mr. P.J.M Mommers
Advocaat & Procureur
Europaplein 2
5374 ZH Schaijk
Tel: 0486 468440
Houben Advocaten Breda
Bezoekadres: Claudius Prinsenlaan 130,
4818 CP Breda
Postadres : Postbus 4620
4803 EP Breda
Telefoon : 076 522 36 77
mr. Danielle Aards
Korenbloemstraat 86
5025 PT Tilburg
013-4636395
Van Amstel & Partners
Mr. P.J.M Mommers
Advocaat & Procureur
Europaplein 2
5374 ZH Schaijk
Tel: 0486 468440
Houben Advocaten Breda
Bezoekadres: Claudius Prinsenlaan 130,
4818 CP Breda
Postadres : Postbus 4620
4803 EP Breda
Telefoon : 076 522 36 77
Problemchild,
Vlak bij huis, neem contact op met Payback!
Vrgr
Pluutje
Vlak bij huis, neem contact op met Payback!
Vrgr
Pluutje
Pluutje als peebek een antwoord op de gestelde vraag heeft kunnen ze dat ook op dit forum geven.
Ook een aanrader is www.soslease.nl
Is te Amsterdam van VHM-advocaten en rekenen netto € 1785
Het is € 1500 excl. btw.
Lijkt mij beter dan die welke ook op deze site zijn vermeld want er worden toch een bedragen gevraagd, nl. tussen 5000 en 10000 euro.
Is te Amsterdam van VHM-advocaten en rekenen netto € 1785
Het is € 1500 excl. btw.
Lijkt mij beter dan die welke ook op deze site zijn vermeld want er worden toch een bedragen gevraagd, nl. tussen 5000 en 10000 euro.
ook een aan rader WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL
Beste Problemchild?
het is toch heel simpel hoor en ik denk dat jij dat ook wel weet. maar je kunt je altijd aansluiten bij de vierde groep gedupeerden die Dexia gaan dagvaarden via het welbekende advocaten kantoor te Eindhoven, een e-mailtje en je kunt weer verder met je leven,
Ton
het is toch heel simpel hoor en ik denk dat jij dat ook wel weet. maar je kunt je altijd aansluiten bij de vierde groep gedupeerden die Dexia gaan dagvaarden via het welbekende advocaten kantoor te Eindhoven, een e-mailtje en je kunt weer verder met je leven,
Ton
-
alweer een nieuw hulpje aangemaakt croosjes!
Ton je lijkt wel een god die over andermans leven beschikt. Is het zo moeilijk om mensen gewoon een antwoord op de gestelde vraag te geven.een e-mailtje en je kunt weer verder met je leven
Ik over andermans leven beschikken? God?
ach michiel toch, ik zou je best persoonlijk willen kennen!
Ton
ach michiel toch, ik zou je best persoonlijk willen kennen!
Ton
Ton, god bewust niet met een hoofdletter. Wat ik bedoel geef gewoon de naam van de advocaat en de tarieven. Op basis van die informatie kan iedereen zijn eigen afweging maken.
maar beste michiel,
je bent van harte welkom op een van de informatiemiddagen, kunnen we gelijk persoonlijk kennis maken en elkaar in de ogen kijken, pas dan weet je dat het goed zit,
ik ga géén dingen op het forum plaatsen welke niet des forums zijn, bovendien kan ik niet iemands naam noemen zonder eerste deze persoon toestemming te vragen, en de tarieven, die zijn inmiddels al wel 100 maal de reveu gepasseert, niet door mij overigens, maar andere lieden schijnen dit erg belangrijk te vinden.
maar heb je vragen? kom eens langs! ik bijt nog maar incidenteel!
Ton
je bent van harte welkom op een van de informatiemiddagen, kunnen we gelijk persoonlijk kennis maken en elkaar in de ogen kijken, pas dan weet je dat het goed zit,
ik ga géén dingen op het forum plaatsen welke niet des forums zijn, bovendien kan ik niet iemands naam noemen zonder eerste deze persoon toestemming te vragen, en de tarieven, die zijn inmiddels al wel 100 maal de reveu gepasseert, niet door mij overigens, maar andere lieden schijnen dit erg belangrijk te vinden.
maar heb je vragen? kom eens langs! ik bijt nog maar incidenteel!
Ton
Michiel,
Wel bij de les blijven.acc?
Wel bij de les blijven.acc?
Ton heb je je weleens afgevraagd waarom iedere vraag op dit forum uitmondt in een slagveld waarbij de div aanbieders elkaar de koppen in slaan? Als je geen antwoord op de gestelde vraag wil geven is jouw informatie kennelijk niet des forums. Dat geldt voor peebek, croosje en ook voor jou.ik ga géén dingen op het forum plaatsen welke niet des forums zijn
De TS vraagt ernaar dus kent ze niet. Wat valt er te verbergen?en de tarieven, die zijn inmiddels al wel 100 maal de reveu gepasseert
Jij komt langs in deze topic waar je niets te zoeken hebt als je de vraag van de TS om welke reden dan ook niet wil beantwoorden.maar heb je vragen? kom eens langs!
Geplaatst op 18 Sep 2004 10:59 door Piet
Zodra er 40 aanmeldingen binnen zijn ontvangt u een oproep voor een collectieve voorlichtingsbijeenkomst bij Holla Poelman Advocaten. Na afloop van die bijeenkomst dient u definitief aan te geven of u deel wenst te nemen aan de procedure. U dient daartoe een opdracht te verstrekken aan Holla Poelman Advocaten en de voorschotnota te voldoen
Ton, ik wil je niet afvallen, Michiel ik wil je niet bijvallen. Maar er is niets geheimzinnigs aan. Dit betreft een posting van Piet ivm Aegon.De gedupeerden besparen ieder gezamenlijk op advocaatkosten omdat het uurtarief (€ 200,-- per uur exclusief 19% BTW en exclusief 6% kantoorkosten) gedeeld wordt. Er wordt géén gebruik gemaakt van een toevoeging; de daadwerkelijk gemaakte uren worden afgerekend. Er vindt geen uitsplitsing plaats naar bestede tijd per persoon; het uurtarief wordt gedeeld door het aantal personen (minimaal 40). De voorschotnota per persoon bedraagt € 300,--.
Problemchild, misschien heb je er wat aan.