LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "wolven in schaapsvacht...!"

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
learner

"wolven in schaapsvacht...!"

Ongelezen bericht door learner »

argeloos, onwetend, onmondig, hulpbehoevend, etc...? :cry:

Deze mensen worden AFGEMAAKT ... 8)

Dit zijn o.a.de mensen, die ten einde raad tekenen voor het "AANBOD..." :oops:

Daarop zijn de percentages gebaseerd... :!:

Ten einde raad... Helemaal murw gepraat door die gladjakkers... :lol:

"Mevrouwtje, maak u geen zorgen. Ikke zal het effe voor u en u mannetje regele...!" :P

Ikke, Jacobse... Me maat is fan Es... :evil:

Alleen maar effe tekene... :twisted:

Inmiddels geraakt dit fenomeen mijns inziens in de catagorie misdaad...

:!: :!: :!:

Laat je astenblieft NIET OVERHALEN...

Piet

Re: "wolven in schaapsvacht...!"

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Learner,

Je hebt helemaal gelijk.
Het aantal ouderen die met dit soort smerige trucs is overgehaald een contract te tekenen is niet te tellen.
Een grote lening afsluiten bij dexia voor deze mensen met vaak een minimum uitkering kan wel, bij elke andere bank wordt dit afgewezen.
De mensen die ik ken hebben ook nog eens meerdere contracten, van 5 tot wel 15 contracten.

RONDUIT MISDADIG DEXIA !!!

Daarbij komt dit een heleboel van deze mensen het aanbod hebben getekend omdat ze dachten dat dit de juiste oplossing was, dit ook weer dankzij de vele telefoontjes van dexia dat dit echt wel de beste oplossing was.

dexia mag zo niet doorgaan en dient gestraft te worden voor deze praktijken waar mensen letterlijk aan kapot gaan.
De pillen zijn niet meer aan te slepen en de sociale diensten kunnen de grote toestroom niet meer aan.

Dit is Nederland 2003.

Groeten,
Piet

H.J

Re: "wolven in schaapsvacht...!"

Ongelezen bericht door H.J »

hello Piet,

hier ben ik weer klasse, learner heeft gelijk en jij ook met jou steun de mensen hebben iets aan , toevalige heb jij mij e,mail ontvangen zo ja wat kan ik meer doen , ik geen probleem om alles uit de kast te halen ik heb bewijzen van hier tot tokyo als jij heeft een fax dan zal ik paar voorbeelde faxen van de blunders en onerlijkheid van dexia en vergeet niet de rechtzaak is onder weg en waterstad juristen kantoor gaan de dagvaarding opstellen tegen dexia.

ik hou jou op de hogte,

H.J

Gesloten