LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] xxx

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Bernts Eman
Berichten: 183
Lid geworden op: 14 aug 2003 14:20

xxx

Ongelezen bericht door Bernts Eman »

...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 06:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Okerene
Berichten: 529
Lid geworden op: 08 apr 2004 16:40

Re: xxx

Ongelezen bericht door Okerene »

Hallo Bernts Eman,

Is het niet geweldig van die juristen. Op alle fronten zijn zij bezig voor onze zaak. Ik kon net een antwoord op mijn vraag aan hen op rechten.nl posten. Kijk even.

http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=16430

Maak gebruik van hun expertise.

Okerene :wink:

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: xxx

Ongelezen bericht door Gast4 »

Van Diepen van der Kroef uit Amsterdam zijn ook geen kleine jongens hoor, hoezo reclame maken :D

Math
Berichten: 325
Lid geworden op: 19 jul 2003 13:08

Re: xxx

Ongelezen bericht door Math »

Rompelberg&Ruiter zijn goede advocaten die veel goed werk verrichten voor de gedupeerden, helaas alleen voor gedupeerden die het kunnen betalen daar zij niet aan pro deo zaken doen. Voor gedupeerden zoals de meesten van ons dus niet interessant.

Bernts Eman
Berichten: 183
Lid geworden op: 14 aug 2003 14:20

Re: xxx

Ongelezen bericht door Bernts Eman »

...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 06:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: xxx

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Prima dan .

mvg Rob Adank / Breda

grotius
Berichten: 85
Lid geworden op: 11 feb 2004 15:38

Re: xxx

Ongelezen bericht door grotius »

Het behandelen van veel zaken maakt een advocaat nog niet deskundig. Hoeveel zaken tegen DEXIA heeft Rompelberg gewonnen?

Math
Berichten: 325
Lid geworden op: 19 jul 2003 13:08

Re: xxx

Ongelezen bericht door Math »

Het is maar wat je onder winnen verstaat. Ik heb een zaak, een WvD waar Dexia op het laatste moment aan mijn advocaat faxte af te zien van rechtzaak, maar dat kwam doordat de WvD die op naam stond van mijn dochter, die ten tijde van aangaan contract meerderjarig was,door mij als vader was ondertekend en ook kon aantonen dat de maandbedragen van mijn bankrekening afgingen. Maar hierdoor is alleen de restschuld weg maar je inleg terugkrijgen is een andere zaak. Dus wat is winnen?

Wilco
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 okt 2003 16:13

Re: xxx

Ongelezen bericht door Wilco »

Misschien een goed idee om de diverse advocaten die met Dexia zaken bezig zijn, met elkaar in contact te brengen. Onze Advocaat, van Advocaten kantoor Vlaskamp van Loo ( ook een hele goede) zit in Amsterdam, en heeft al meer van dit soort zaken.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: xxx

Ongelezen bericht door croosjes »

math,dexia heeft het bij jouw afgezegd en een andere gedupeerde wint het bodem proces in de rechtbank.Nu komt juist het moment waar zo wat iedereen voor komt te staan de keus (inleg terug vorderen of hogerberoep)om door te gaan met het proces.Dit gaat de gedupeerde dus geld kosten.Waar nooit wordt over gesproken,want we hebben het toch steeds over een bodem proces.vrgr.andre de croos tel:***
Laatst gewijzigd door croosjes op 05 mei 2004 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Bernts Eman
Berichten: 183
Lid geworden op: 14 aug 2003 14:20

Re: xxx

Ongelezen bericht door Bernts Eman »

...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 06:51, 1 keer totaal gewijzigd.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: xxx

Ongelezen bericht door croosjes »

bernts,verklaar eens nader.vrgr.andre de croos

Bernts Eman
Berichten: 183
Lid geworden op: 14 aug 2003 14:20

Re: xxx

Ongelezen bericht door Bernts Eman »

...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 06:52, 1 keer totaal gewijzigd.

christian
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 dec 2003 20:59

Re: xxx

Ongelezen bericht door christian »

ik heb een half jaar geleden eens gebeld met Rompelberg advocaten op advies van st. Payback en ben daar geholpen door mr. Garske. Zij klonk behoorlijk kundig en toonde aan zich al in de materie verdiept te hebben. Dit was nog voor de grote meute advocaten met dollartekens zich er mee gingen bemoeien. Zij vertelden mij toen ook wat het mij ongeveer ging kosten. Op mijn antwoord dat ik dit niet kon/wilde betalen omdat dit niet in verhouding stond tot mijn restschuld(ong 2500 euro) meldde zij mij nog dat ik haar altijd mocht bellen voor (gratis)adviezen, mocht ik wel worden gedagvaard. Dit is toch ook belangeloos voor hen maar er werd wel ruim een half uur telefonisch aandacht aan mij besteed.
Na twee aanmaningen om te betalen(wat ik niet gedaan heb opadvies van Rompelberg) is het echter al weer drie maanden stilte van het Dexiafront. Wel heb ik toen brieven teruggestuurd dat ik wil wachten op de procedure die loopt tussen eegalease en dexia, maar hierop niets van hen terug gehoord..

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: xxx

Ongelezen bericht door croosjes »

bernts,de vereniging waar ik voor strijd is heel veel mogelijk ook voor de gedupeerde met een lage restschuld,die ergens anders door de hoge kosten advocaat gedwongen worden te betalen.Want er kan wel worden gezegd niet betalen maar wat gebeurt er als deze gedupeerde wel gedagvaard wordt?.Wie betaald deze dan€1500,- kosten het gauw,nou daar wil ik de gedupeerde voor beschermen volgens het systeem van de vereniging en de kwaliteit van de advocaat.En de advocaat en zijn gezin kunnen er goed van leven,dus het cirkeltje is rond en daar gaat het om.Een strijd of actie moet gestreden worden met visié en toekomst want anders loopt het spoor dood.vrgr.andre de croos tel ***

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: xxx

Ongelezen bericht door Idaho »

"De vereniging waar ik voor strijd" ja, Andre de Croos nu zeg je het eindelijk eens goed!

Gesloten